مبلمان اداری

انواع مبلمان اداری در محیط های کاری مختلف کاربردهای متنوعی دارند و در هر قسمت از مبلمان اداری مخصوص استفاده میشود. در مبلمان اداری با کیفیت قطعا تاثیرگذاری آن بیشتر است.

از جمله سبک های مبلمان اداری چه طرفداران بسیار زیادی داشته است می‌توان به سبک مبلمان اداری مدرن و مبلمان اداری کلاسیک اشاره نماییم که هر کدام از این سبک ها خود دارای مزیت های بیشماری می باشند.

 در سبک اداری کلاسیک همیشه از چوب به عنوان یک المان اصلی استفاده می گردد و البته چوب می تواند نمادی از زیبایی در دفتر کار باشد و اینگونه طبیعت را به محل کار و زندگی وارد نماییم؛ قطعاً تصور چنین مکانی آرامش زیادی را برای ما به همراه می آورد و تاثیرات بسیار مثبتی را برای کارمندان و کارکنان نیز به ارمغان می آورد. معمولا برای میز اداری کلاسیک از چوب کاج روس استفاده میکنند که در اصل تصویر فوق‌العاده‌ای را به وجود می آورد و همچنین  موجب می‌شود تا دفتر کار شما مثبت تر و مطلوب تر جلوه بدهد.

 نکته را درخصوص مبلمان اداری کلاسیک به خاطر بسپارید که مبلمانی با تهیه چنین وسایل اولیه می توانند علاوه بر با کیفیت تر بودن نسبت به اقلام دیگر دوام بیشتری را نیز داشته باشند؛ معمولاً مبلمان اداری کلاسیک را می توان تا سال‌های زیادی استفاده کرد بدون اینکه مشکل و تغییری در ظاهر آنها ایجاد گردد البته مبلمان اداری کلاسیک و زیبا می باشد و این خلاف عموم است که فکر میکنند زیبایی و ظرافت ضعیف بودن را به همراه می آورد.

5

                                                     مبلمان اداری کلاسیک

 در پایه های مبل کلاسیک ظرافت و زیبایی خیلی واضح به چشم می آید اما اینها دوام بسیار بالایی دارند و همچنین به فرم رنگ و فرم کلی لوازم استفاده شده در سبک کلاسیک توجه می می گردد.

 در سبک کلاسیک از رنگ‌هایی مثل شکلاتی، قهوه ای، سفید و طلایی استفاده می گردد؛ البته چوب راش را بیشتر به کار می‌برند چون تنها متریال آنها استفاده از چوب می باشد.

همان طور که اشاره کرده‌ایم در میز و صندلی های سبک کلاسیک برای بدنه از کنده کاری روی چوب استفاده می کنند و نشیمنگاه ها از چرم طبیعی هستند. وقتی که از چوب در ساخت مبلمان اداری کلاسیک استفاده شود به نسبت قیمت بالاتری نیز داشته است؛ بیشتر کارهای کلاسیک رنگ چوبی دارند و برای افرادی مناسب هستند که به این نوع مدل علاقه داشته اند.

 اگر از جمله افرادی هستید که تنها به رنگ‌های روشن مثل سفید علاقه دارید و زیاد سبکهای قدیمی و کلاسیک را پسند نمی کنید به شما توصیه می‌کنیم به سراغ سبک مدرن بروید و از مبلمان اداری مدرن در دفتر کاری از آن استفاده نمایید.

 برای افرادی که از میز و صندلی های کلاسیک و همراه کتابخانه زیبا استفاده می‌کنند بدون هیچ گونه احساس خستگی می توانند تا ساعت ها می توانند در دفتر کاری شان بنشینند و کارهای خود را انجام بدهند اما ذکر این نکته را در این قسمت از متن خالی از لطف نمی دانیم چرا که اگر فضای شما کوچک باشد انتخاب مبلمان اداری کلاسیک چندان جالب نیست و حتماً برای اینکه به شکل بهتری دیده شود نیاز دارد فضایی بزرگ در اختیار داشته باشید چرا که سبک خاص این نوع طراحی به فضای گسترده‌ای نیازمند می باشد.

سبک مبلمان اداری مدرن

در اینجا باید سبک مبلمان اداری مدرن را به شما معرفی نماییم چرا که تقریباً سبک مبلمان اداری مدرن در مقابل مبلمان اداری کلاسیک یکدیگر قرار دارند. اگر ترجیح می دهید از سبک مبلمان اداری مدرن استفاده کنید همه چیز باید از نوع مدرن و جدید خود باشد؛ این گونه نیست که شما بخواهید از مبلمان اداری سنتی در مقابل میز اداری مدرن استفاده کنید چون این نوع ناهماهنگی نه از دیدگاه کارمندان و نه از دیدگاه ارباب رجوع اصلاً خوشایند نمی باشد و حتماً باید هماهنگی و همخوانی در فضای کاری شما دیده شود و البته وجود این نوع هماهنگی‌ها فضای مثبت و انرژی بخشی را برای کارمندان و کارکنان به همراه می آورد و بازدهی کار شما را بیشتر خواهد کرد.

6

                                                             مبلمان اداری مدرن

محبوب ترین سبک ها و طرح های مبلمان اداری به سبک مبلمان اداری مدرن اشاره می‌کند که توانسته است در صنعت مبلمان اداری جایگاه خاصی را برای خود به دست بیاورد. مبلمان اداری مدرن برخلاف نظر ها طرح ساده ای داشته است و معمولا در میز اداری مدرن از شیشه های شفاف و فلزاستفاده می کنند. البته مبلمان مدرن و کلاسیک بصورت ترکیبی نیز دیده می‌شوند که زیاد جلوه خاصی و جلوه زیبایی نخواهد داشت.

 قیمت مبلمان اداری مدرن از کلاسیک ارزانتر است؛ اما شما برای انتخاب نوع سبک نیاز دارید تا به محیط کاری تان توجه کنید.