دانلود فایل های freepik.com!

درباره freepik.com:

با ما آشنا شوید،ما دوست داریم به شما کمک کنیم و ایده ها را زنده کنیم!

ما می خواهیم هر روز رشد کنیم. هدف ما ارائه بهترین محتوا با کیفیت بالا است. تصاویر، عکس ها، آیکون ها، ماکت ها و وکتور ها ...

جهان freepik.com

اولین پروژه  freepik.com ، در سال 2010 توسط برادران Alejandro و Pablo Blanes ، به همراه دوست آنها Joaquín Cuenca، (بنیانگذار Panoramio خریداری شده توسط Google)  تاسیس شد.

 

الخاندرو تمایل به ایجاد بستری داشت که طراحان بتوانند منابع گرافیکی رایگان پیدا کنند. پابلو و خواکین از ایده او حمایت کردند و اینگونه شرکت freepik.com ایجاد شد.

 

زیر مجموعه های شرکت freepik.com:

freepik.com ، بزرگترین بستر منابع گرافیکی.

فلکشن، بزرگترین پایگاه داده آیکون های قابل تنظیم در جهان.

اسلایدز گو، کاتالوگ گسترده ای از تم های رایگان و پولی اسلایدهای Google و الگوهای پاورپوینت.

 

هدف این مقاله معرفی بخش طرح های گرافیکی فری پیک است

پس بریم سراغ محتویات این سایت و روش دانلود آنها.

freepik.com یک موتور جستجو است که به کاربران کمک می کند عکس ها ، تصاویر برداری ، تصاویر و پرونده های PSD با کیفیت بالا را برای پروژه های خلاقانه خود پیدا کنند.

freepik.com متشکل از چند میلیون فایل و طرح گرافیکی شامل موارد زیر است:

وکتور ها شامل ده ها دسته بندی لایف استایل، آیکون، طرح های مفهومی، طرح های خلاقانه، رنگارنگ و ...

تصاویر استوک شامل فصل های سال، ساختمان ها و سازه ها، خودرو ها و وسایل نقلیه، سبک زندگی، مذهبی، کشورها، خوراکی ها، طبیعت، خانواده و ...

فایل های PSD شامل انواع طرح لایه باز کارت ویزیت، طرح لایه باز تراکت، طرح لایه باز پست اینستاگرام، طرح لایه باز تراکت و ...

21

چطوری به فایل های freepik.com دسترسی پیدا کنیم؟

متاسفانه کشور عزیزمان در لیست تحریم های بین المللی قرار گرفته و دسترسی با ادرس IP ایران به این سایت ممکن نیست. حال اگر با روش های گوناگون، آی پی خود را تغییر دهیم و به فری پیک وارد شویم، ابتدا باید ثبت نام کنیم و سپس به تعداد و تنوع محدودی از فایل ها دسترسی پیدا کنیم.

اگر بخواهید به فایل های پولی freepik.com دسترسی پیدا باید اکانت های این سایت را خریداری کنید که، نه برای کاربران ایرانی ممکن است و نه مقرون به صرفه!

پس بی خیال فری پیک شویم!؟

صبر کنید، این جاست که سایت پاویسا به کمک ما می آید و میتوانیم بدون فیلتر، بدون افت سرعت، بدون پرداخت گران و دلاری و بدون هیچ مشکلی، به ساده ترین شکل ممکن این فایل ها را دانلود کنیم.

22

در سایت پاویسا، علاوه بر طرح های سایت freepik.com، کلی طرح لایه باز اختصاصی در دسته بندی کارت ویزیت، بنر و تابلو مشاغل، تراکت های تبلیغاتی، وکتور های گرافیکی و .. موجوده که توسط تیم طراحی پاویسا طراحی و مناسب فرهنگ، رنگ بندی مورد پسند هم وطنان عزیز، با استاندارد و کیفیت چاپ عالی نشر داده میشه.

شما میتوانید انواع فایل های مورد نیاز خودتون از سایت https://freepik.com ، رو به https://pavisa.ir سفارش بدید و در همان روز کاری یا روز بعد، تحویل بگیرید.

 

چطوری سفارش بدیم و فایل های پریمیوم freepik.com رو دانلود کنیم؟

به سایت پاویسا مراجعه کنید، به بخش تماس با ما وارد شوید و اطلاعات طرح درخواستی خودتون رو ثبت کنین و کارشناسان پاویسا با شما در ارتباط خواهند بود و فایل رو به سادگی برای شما آماده دانلود میکنن.

یک امکان ویژه دیگه برای کاربران پاویسا وجود داره که میتونن از سیستم ارتباط با مشتریان و تیکت استفاده کنن و در اسرع وقت، پاسخ دقیق بگیرن.

در پاویسا طرح هایی رو به صورت تصادفی رایگان میذارن و در اختیار کاربران قرار می گیره، اگر میخواین این فایل ها رو از دست ندید، کافیه در خبرنامه پاویسا عضو بشید تا خبر انتشار طرح های لایه باز رایگان جدید برای شما ارسال بشه.

ضمنا، اگر کار شما در زمینه طرح های گرافیک هست، میتونین اشتراک ویژه تهیه کنین و به همه طرح های pavisa.ir دسترسی پیدا کنین.

این طرح های اشتراک ارزان هستند و دسترسی روزانه حداقل 10 طرح لایه باز رو برای شما باز میکنه که اگر طرح های اشتراک مدت دار را تهیه کنید، هزینه ها کمتر هم میشه. (تخفیف های دوره ای رو هم نباید فراموش کنین!)

اگر به تعداد بیشتری فایل نیاز دارید، کافیه اشتراک حرفه ای تهیه کنید و روزی 20 طرح رو به سادگی دانلود و در وقت و هزینه های سنگین طراحی خودتون صرفه جویی کنید.

کلی طرح لایه باز جذاب منتظر شماست!

freepik.com

pavisa.ir