راهنمای مد و استایل زنان در سال 2021

مشخص کردن رژ لب، لاک ناخن، رنگ لباس و تمام این‌ها نیاز به رویکردی کلی در زمینه مد و استایل دارد. ابتدا با هم نگاهی داریم به مهم‌ترین نکات عمومی برای یک استایل بهتر در سال 2021  و بعد چند مورد از ترند مدهای لباس در سال جدید میلادی را بررسی می‌کنیم.

برنامه‌ریزی کنید

اگر فکر کرده‌اید که به سادگی و بدون برنامه ریزی و ناگهانی می‌توانید به استایلی مناسب برسید سخت در اشتباه هستید. این به معنای تکرار تصویر رایج و جنسیت زده از زنان برای صرف ساعت‌ها وقت جلوی آینه نیست، بلکه به معنای فکر شده تصمیم گرفتن است. در چه آب و هوایی، در چه فصل و در چه ساعتی به چه مراسمی می‌روید؟ لباس و آرایش شب و روز، زمستان و تابستان و رسمی و روزانه تفاوت دارند. در کنار این باید کمد لباس مناسبی و متنوعی از لباس‌های کلاسیک و مدرن داشته باشید. این به آن معنا است که تعدادی از لباس‌های شما مدرن و تعدادی هم کلاسیک باشد و شما باید این‌ها را با هم ترکیب کنید. توجه داشته باشید الزاماً نیاز لباس‌ها زیادی داشته باشید، همان لباس‌های اندک هم اما باید متنوع باشند.

مد

متناسب لباس بپوشید

به جز در موارد خاص به فکر لباس‌های اور سایز یا تنگ نباشید. برخی فکر می‌کنند لباس‌های خیلی تنگ، باعث دیده شدن بهتر اندامشان می‌شود، ولی این لباس‌ها می‌توانند شما را خیلی لاغر یا خیلی چاق نشان دهند. البته برای برخی لباس‌های چسبناک یا گشاد واقعاً مناسب هستند اما این وضعیت عمومی نیست. پس وقتی یک شلوار جین دیدید خیلی دنبال سایز کوچک آن نگردید!

استایل خود را داشته باشید

این کار کمی دشوار، اما بسیار قابل توجه است. سعی کنید استایلی خاص برای خود داشته باشید که شخصیت شما را بازتاب دهد و منحصر به خود شما باشد. لباس های مشکی یکدست یا سفید یکدست نمونه‌ای از این استایل شخصی است. به طور مشخص استیو جابز، مؤسس و مدیرعامل اپل، با بلوز مشکی و شلوار جین خود نماد یک استایل شخصی بسیار پررنگ است.

چند استایل ویژه برای سال 2021

با این که استانداردهایی کلی برای بهتر لباس پوشیدن وجود دارد، اما هر سال لباس‌های خاصی مورد توجه قرار می‌گیرند و لباس‌های تازه‌ای طراحی می‌شوند.

کت و شلوار رنگ روشن

یکی از لباس‌های مورد توجه برای سال جدید استفاده از کت و شلوارهای روشن است. با این کت و شلوارها می‌شود از یک محیط رسمی مستقیم به سمت یک محیط دوستان رفت و نگران استایل مناسب نبود. رنگ‌های روشن نه تنها روحیه شما را عوض می‌کند بلکه رنگ متفاوتی به کمد لباس شما نیز می‌دهد. رنگ‌های روشن شما را از استایل کلاسیک به سمت استایل‌های مدرن‌تر سوق می‌دهد. توجه داشته باشید که متناسب بودن رنگ لباس با رنگ پوست می‌تواند حسابی به شما کمک کند.

بازگشت مخمل

پارچه مخمل در انواع مختلف آن بار دیگر به بالای لیست مورد توجه‌ترین لباس‌ها بازگشته است و به یکی از علاقه‌مندی‌های طراحانی مد در زمستان امسال بدل شده است. مخمل هم جنس گرمی دارد و هم از نظر رنگی می‌تواند در فضای سفید و خاکستری زمستان خودنمایی کند. جالب است بدانید یکی از محبوب‌ترین ترندهای طراحان معروف مثل والنتینو و شانل در زمستان 2021 نیز مخمل است.

Untitled

 درخشش چرم

چرم هر چند هیچ وقت از مد نیفتاد، اما امسال به طور ویژه‌ای برای زنان مورد توجه قرار گرفته است. کت، مانتو یا در واقع پالتوهای چرم با شلوارها راسته بسیار تناسب دارد و می‌تواند باعث درخشش هر چه بیشتر شما شود.

شما می‌توانید به‌روزترین لباس‌ها و وسایل آرایش و بهداشتی زنان را با آرامش خاطر از استاندارد بودن آن‌ها در فروشگاه اینترنتی تیمچه مارکت تهیه کنید. تیمچه مارکت نه تنها استانداردهای مرسوم یک فروشگاه اینترنتی را دارد، بلکه با تهیه کالاهای خود از فروشندگان بازار تهران قیمت‌هایی منصفانه و معقول را به ش