ام وی ام ایکس 55 ، کراس اوور خاص بازار ایران

کراس اوور خاص شرکت مدیران خودرو کم کم دارد در خیابانها خود نمایی میکند ، گرچه تعداد محدودی عرضه شده اما  طرفداران زیادی دارد ، این خودرو جزو خودروهای خوش نام در بازارهای جهانی چون برزیل و روسیه میباشد .

 

چندی پیش در سال 2017 و نمایشگاه بین المللی خودرو فرانکفورت نیز مورد نمایش قرار گرفت و بعد آن در کشور آلمان توسط برخی رسانه های آلمانی مورد تست و بررسی قرار گرفت و همگان را تحت تاثیر قرار داد .

طراحی ایکس 55 پخته و منحصر به فرد است و میتوان گفت تلفیقی از مدرن و کلاسیک میباشد ، که این گونه طراحی ها را میتوان در خودروهای اروپایی به ویژه محصولات فولکس واگن یافت .

ایکس 55  دارای اندازه و ابعاد خیلی مناسب میباشد که هم کاربرد آن را در شهر و هم  استفاده خانوادگی موثر و مفید مینماید . داخل این خودرو نیز طراحی ساده و در عین حال پخته ایی به سبک خودروهای اروپایی دارد که معمولا ساده اما ماندگار میباشند .

اما این کراس اوور در قلب تپنده خود یک موتور 1.5 لیتری توربو دارد ، این موتور طراحی شرکت معروف  اتریشی AVL میباشد که برای بسیاری از خودروسازان مطرح  طراحی موتور آنها را انجام داده  و توربو شارژ این خودرو نیز ماحصل شرکت معروف و مطرح هانیوال میباشد .

ایکس 55 در بخش ایمنی نیز با لیست کامل و مجهز آمده تا خیال خریداران خود را نیز راحت کند ،  ایربگ های جلو و جانبی ، سیستم پایداری الکترونیکی ( ESP) ، کنترل ضد لغزش ( TCS) ، کنترل در سر بالایی ( HHC) در کنار بدنه مستحکم فولادی  نوید یک خودروی ایمن را میدهد .

در بخش امکانات رفاهی نیز ایکس 55 امکانات کاملی را به خریداران ارائه میکند که شامل : صندلی برقی راننده ، سان روف برقی ، ترمز پارک برقی ، اتوهلد و دوربین 360 درجه در کنار یک آپشن خاص و منحصر به فرد که ساعت هوشمند برای روشن کردن خودرو و کنترل شیشه ها میباشد . این آپشن در هیچ کدام از خودروهای هم سطح ایکس 55 و حتی بالاتر نیز وجود ندارد و به عنوان آپشن خاص این خودرو شناخته میشود .

در مجموع این خودرو با توجه به شرایط فروش اقساطی بلند مدت و تحویل کوتاه مدت  ، طراحی خاص و دوست داشتنی ، فضای داخلی مناسب ، قدرت بالای موتور و گیربکس ، امکانات کامل ایمنی و رفاهی میتواند برای آنهایی که به دنبال یک خودرو خاص و معقول با امکانات و قدرت بالا میباشند گزینه ایی ایده آل باشد .