10 هدیه مناسب برای خانم ها

حضور برخی افراد که در شرایط مختلف زندگی همراهمان هستند ، دلگرمی و حس خوبی را به ما می بخشد. برای هدیه دادن به چنین افرادی لحضه ای درنگ نکنید ؛ گرچه انتخاب هدیه ، خصوصا برای خانم ها کمی سخت است ، اما با اهدای کادویی حتی ساده ، شادی را برای انها به ارمغان آورید.

یکی از مسائل مهم هنگام خرید هدیه برای خانم ها ، خاص و به یاد ماندنی بودن ان می باشد که بسته به سلیقه و هزینه متفاوت است. از دیدگاه شخصی یک شاخه گل ساده و از نظر شخص دیگری هدیه ای بسیار شیک و گران بها ، هدیه مناسبی محسوب می شود. انتخاب یک هدیه عالی و ایده آل می تواند بسیار طاقت فرسا باشد (او به چه چیزی نیاز دارد؟ آیا در حال حاضراین وسیله را دارد؟ چه رنگی را دوست دارد؟ رایحه مورد علاقه او چیست؟ و ...). همچنین هنگام خرید ، بسته به مناسبت آن روز ، در انتخاب هدیه مناسب توجه نمایید ؛ چرا که مناسبت روز مورد نظرتان پارامتر مهمی محسوب می شود.

برای اکثر خانمها مناسبت هایی مانند سالگرد ازدواج ، تولد ، روز مادر و روز زن نسبت به مناسب های دیگر ، اهمیت بیشتری دارد. اگر قصد تهیه هدیه در تمامی مناسبت ها برای همسرتان را دارید ، کادوهای ساده تهیه نمایید تا به شما فشار مالی نیاید. به طور کلی خانم ها کادو گرفتن را دوست دارند و هدیه شما اگرچه ساده هم باشد اما موجب خوشحالی او می شود.

ما ده نمونه از هدایای ویژه که مناسب خانم ها می باشد را تهیه نموده ایم. اکنون از خرید گل و کتاب گرفته تا وسایل زیبایی منزل را بررسی می نماییم.

1- عطر :

هدیه دادن عطر کاملا شخصی است ؛ چرا که با بوییدن عطر شخص مورد نظرتان ، احتمالا رایحه مورد علاقه او را (شیرین ، تلخ و...) تشخیص میدهید. اگر عطر کادو دهید ، هر زمان که شخص عطر جدیدش را اسپری می کند ، به شما که این هدیه گرانبها را به او داده اید ، فکر می کند. این می تواند یک حرکت دوستانه از روی علاقه محسوب شود.

2- عینک آفتابی :

عینک افتابی هدیه ای مناسب می باشد که دو جنبه زیبایی و سلامتی را شامل می شود. توجه داشته باشید که عینک استاندارد و مرغوب باشد تا به چشم عزیزانتان آسیب نرساند.

3- لباس :

برای هدیه دادن لباس ، دانستن سایز دقیق خانمها لازم می باشد. اگر سلیقه او را بدانید ، هدیه مناسب تر و ویژه تری را می توانید تهیه کنید. ترجیحا خرید شال ، روسری و لباس های فری سایز به عنوان هدیه توصیه می شود ؛ چرا که اگر اشتباها سایز کوچک تر یا بزرگتری را بدست او برسانید ، احتمالا خود را به دردسر انداخته اید! دقت داشته باشید که انتخاب لباس های راحتی ، ساده تر بوده و برای جلب رضایت فرد مورد نظرتان موثرتر می باشد. خرید لباس های رسمی و مجلسی پیشنهاد نمی شود ، زیرا شما از سلیقه او با خبر نیستید و خرید همچنین لباسهایی ، حتی برای خود فرد هم دشوار و زمانبر است.

4- گل :

خرید گل قطعا انتخاب خوب و جالبی است. با اهدای گل مناسب به مادر ، خواهر ، همسر و ... احساسات واقعی خود را به انها منتقل کنید. گل برای خانمها منحصر بفرد و خاص می باشد ، اللخصوص گلهای طبیعی. شاید انتخاب نوع گل کمی گیج کننده و زمانبر باشد ؛ چرا که گل های بسیاری برای انتخاب وجود دارند که دارای انواع مختلف و رنگهای متفاوتی می باشند. همچنین مدلهای متنوعی از گلها مانند باکس گل ، سبد گل و ... موجود است. در انتخاب نوع گل مناسب بسته به مناسبت خاص (دوستی ، آشتی و...) و سلیقه مخاطبتان ، بایستی پارامترهای بسیاری را در نظر بگیرید. هر گل نماد و مفهوم خاص خود را دارد و هر رنگش هم نشان دهنده پیام خاصی است.

41

 

5- ساعت :

ساعت هدیه ای مناسب برای خانم هاییست که به استایل خود اهمیت می دهند. در انتخاب نوع ساعت به رنگ پوست و ظرافت دست مخاطبتان دقت فرمایید.

6- کتاب :

42

خرید کتاب به عنوان هدیه کاملا سلیقه ای می باشد. کتاب یکی از هدیه های مناسب برای خانم هایی است که اهل مطالعه بوده و با کتاب هدیه گرفتن بسیار خوشحال می شوند. سلیقه مخاطب در انتخاب نوع کتاب (شعر ، رمان و ...) می تواند به شما کمک کند. چنانچه سلیقه او را نمی دانید ، سری به کتابخانه او بزنید.

7- لوازم آشپزخانه و منزل :

لوازم آشپزخانه و منزل ، هدیه مناسب برای مادر شوهر محسوب می شوند. هنگام خرید لوازم منزل ، سلیقه و دقت لازم را بخرج دهید و اگر مخاطبتان مدتی است که نیاز به وسیله خاصی دارد، از این فرصت استفاده کنید و اقدام به تهیه ان نمایید. وسایل دکوری هم گزینه مناسبی است. اکثر خانمها به وسایل منزل نیاز دارند ، اما هدیه مناسبی برای تولد همسرتان نبوده و توصیه نمی شود.

8- وسایل الکترونیکی :

وسایل الکترونیکی هدیه جذابی برای خانم هاییست که علاقه مند به تکنولوژی هستند. تلفن همراه ، تبلت ، و لوازم جانبی مورد نیاز انها را در لیست خرید خود قرار دهید.

9- گل و شکلات :

برای خانم هایی که عاشق شیرینی هستند ، خرید گل و شکلات بسیار ارزشمند و هیجان انگیز است.

 

10- هدیه نقدی :

اگر زمانی برای انتخاب و خرید کادو ندارید ، کارت هدیه می تواند گزینه خوبی باشد.