برای انجام اکستنشن مژه به چه ابزاری نیاز داریم؟

چشم ها و ابروها تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی چهره دارد. امروزه تمایل خانم ها به داشتن ابرو و مژه های پرپشت و خوش حالت باعث محبوبیت روز افزون رشته هایی مثل آموزش لیفت ابرو و آموزش اکستنشن مژه شده است. اکستنشن مژه یا کاشت مژه در واقع نوعی روش زیبایی است که برای پرپشت کردن و افزایش طول مژه ها استفاده می شود. در این روش که این روزها بسیار پرطرفدار است، از تار مژه های مصنوعی استفاده می شود، با این تفاوت که نتیجه کار بسیار طبیعی تر از چسباندن مژه مصنوعی خواهد بود. خانم‌هایی که مژه‌های کم پشت یا بی حالتی دارند، ‌با استفاده از این روش زیبایی به راحتی می‌توانند به مژه های دلخواه خود برسند. از این رو،‌ رشته آموزش کاشت مژه یکی از رشته های پرطرفدار و پردرآمد است که هنرجویان بسیاری را به سمت خود کشانده است.

اگر شما هم به دنبال یادگیری رشته اکستنشن مژه هستید و می‌خواهید به طور حرفه ای در این زمینه فعالیت کنید،‌ با ما همراه باشید. ما در این مقاله قصد داریم درباره این رشته پردرآمد و ابزارهای مورد نیاز آن صحبت کنیم.

اکستنشن مژه

آشنایی با رشته آموزش اکستنشن مژه

اکستنشن مژه در واقع یک سری مژه های ساخته شده از فیبرهای مصنوعی هستند که به کمک چسب‌های بی‌خطر به مژه‌های اصلی شما می‌چسبند و آن‌ها را بلند تر یا پرپشت‌تر نشان می‌دهند. به طور کلی، اکستنشن مژه می‌تواند بین مژه معمولی و مژه کاشت شده حدود ۶ تا ۱۲ میلیمتر تفاوت ایجاد کند. اگر هنرجو در دوره آموزش اکستنشن مژه همه چیز را به درستی فرا بگیرد و بتواند آن‌ها را روی مژه‌های مشتری پیاده کند، مژه‌ها بلندتر و زیباتر و چشم‌ها درشت تر به نظر خواهند رسید. باید در نظر داشته باشید، در صورتیکه مراقبت‌های لازم پس از اکستنشن مژه صورت گیرد، ماندگاری آن بین ۴ تا ۶ هفته خواهد بود.

آشنایی با لوازم مورد نیاز برای اکستنشن مژه

قبل از اینکه آموزش کاشت مژه یا اکستنشن مژه را فرا بگیرید، لازم است ابتدا با لوازم مورد نیاز آن آشنا شوید. ابزارهای مورد نیاز برای کاشت مژه به شرح زیر است:

۱- چسب کاشت مژه

برای انتخاب چسب کاشت مژه، یکی از مهم‌ترین مواردی که باید به آن دقت کنید این است که از چسب‌های غیر حساسیت‌زا استفاده کنید تا در زمان انجام کار باعث اشک و تورم چشم‌ها نشود.

۲- چسب های کاغذی برای پایین پلک

چسب های کاغذی مخصوص برای اکستنشن مژه در زیر چشم نصب می‌شوند و از پخش شدن چسب مژه بر روی صورت جلوگیری کنند.

۳- بادبزن

یکی دیگر از موارد اساسی در آموزش کاشت مژه، استفاده از بادبزن های مخصوص برای خشک کردن سریع چسب مژه است.

۴- فرچه های دوکاره

این فرچه ها قادر هستند تا چسب‌ها و موادی که برای چسباندن اکستنشن‌ها استفاده می‌شوند را از روی مژه ها و پلک ها به خوبی تمیز کنند.

۵- فرچه های زاویه دار

فرچه‌های زاویه دار در روش کاشت مژه بسیار کاربرد دارند. از این فرچه‌ها برای حالت دادن به مژه‌ها، بخصوص مژه‌های انتهایی، استفاده می‌شود.

۶- پدهای تمیز کننده

با کمک پدهای تمیزکننده به راحتی می‌توانید مژه‌ها را از هرگونه آلودگی و چسب پاک کنید.

۷- ابزار بلند کننده مژه

در آموزش کاشت استفاده از این ابزار بسیار مهم است زیرا مژه‌ها باید به اندازه کافی بلند شوند که بتوان مژه های مصنوعی را بر روی آن‌‌ها چسباند.

۸- سنگ یشم

از این مورد برای حالت بخشیدن به اکستنشن‌ها استفاده می‌شود.

۹- فر کننده حرارتی

در کاشت مژه و همچنین در لیفت مژه از انواع فرکننده های حرارتی برای خوش حالتی مژه ها استفاده می شود.

البته در کنار موارد ذکر شده، از وسایل دیگری مانند براش ریمل، فرچه های ریز تمیز کننده، پدهای چشم تمیز کننده، موچین های مخصوص  و ریمل های مخصوص نیز استفاده می‌شوند که به کیفیت بالای اکستنشن مژه شما بسیار کمک می کنند.

اکستنشن مژه

مراحل انجام اکستنشن مژه به چه صورت است؟

در آموزش کاشت مژه که امروزه علاقه مندان بسیاری دارد، مژه‌های مصنوعی به صورت تارهای جدا بین مژه های طبیعی قرار می‌گیرند و با چسب محکم می‌شوند. در این روش ابتدا به کمک پرایمر، مژه‌های طبیعی را برای چسب زدن آماده می‌کنند. سپس به کمک پنس، تارهای آن را از یکدیگر جدا کرده و مژه‌های مصنوعی را به کمک چسب بین آن‌ها قرار می‌دهند. معمولا کاشت مژه از این طریق بین ۱ تا ۲ ساعت زمان نیاز دارد.

برای اینکه بتوانید تمام این مراحل را به خوبی یاد بگیرید و با آمادگی کامل وارد بازار کار شوید، ابتدا باید در دوره های آموزشی یک آموزشگاه خوب و معتبر ثبت نام کنید. در ادامه یکی از بهترین آموزشگاه های آرایشگری را به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی آموزشگاه آرایشگری دترلند

امروزه آموزشگاه های معتبر زیادی وجود دارند که دوره های آموزش مختلفی مانند اکستنشن مژه، لیفت ابرو یا آموزش فیبروز را برگزار می‌کنند، اما دترلند این میان دارای جایگاه ویژه‌ای است. هنرجویان بدون هیچ پیش زمینه ای می توانند در دوره های مبتدی تا پیشرفته این آموزشگاه آرایشگری شرکت کرده و در پایان هر دوره نیز با دریافت مدارک معتبر فنی و حرفه ای و بین المللی به راحتی وارد بازار کار آرایشگری شوند.

مسئولان و تیم مدیریتی دترلند هرآنچه که هنرجویان برای یادگیری و آمادگی برای ورود به بازار کار لازم دارند، فراهم می‌کنند. از این رو تمام آموزش ها با ابزار و وسایل بسیار با کیفیت و به‌روز انجام می‌شود. البته توجه به این نکته نیز مهم است که بکارگیری اساتید کاربلد و حرفه ای که با آخرین تکنیک های روز آشنا هستند، سطح کیفی این آموزشگاه و همچنین هنرجویان را بسیار ارتقا داده است.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com    اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.