سبقت خودروی سپاه از اخبار جهان

به گزارش اخبار ایران و جهان شهر خبر، سایت خبری مشرق به نقل از صفحه اینستاگرام فرنگ‌نوشت که تصویری از پلاک یک ماشین در آمریکا منتشر کرده بود، نوشت: وقتی داری تو کالیفرنیا رانندگی می‌کنی و یهو نگاهت به پلاک ماشین جلویی میخکوب میشه.

اخبار پربازدید دیگر در خصوص جزئیات حملات شدید و خونین داعش علیه رزمندگان سپاه بدر در استان صلاح الدین بود. به گزارش مشرق، براساس اطلاعاتی که یک منبع میدانی اعلام کرده است، تروریست های داعش مواضع هنگ ششم نیروهای تیپ ۲۲ بسیج مردمی را در منطقه العیث در نزدیکی مرزهای مشترک با استان دیاله هدف قرار دادند.  شماری از رزمندگان بسیج مردمی در جریان این حمله تروریست های داعش در شرق استان صلاح الدین به شهادت رسیدند.

دیگر خبر پربازدید در خصوص حملات انتحاری بود. به گزارش مشرق، علی صمدزاده در توییتر نوشت: کارشناس در شبکه رسمی آل سعود میگوید در یک ربع میتوانیم یک میلیون انتحاری تجهیز کنیم! هرکاری میکند که لغت جایگزین بهتری پیدا کند نیمشود و آخر با کمک مجری میگوید "مجاهدینی که خودشون رو منفجر می‌کنند". اسلام آمریکایی هر چه تلاش کند هم، باز با مفهوم "شهادت" و "استشهاد" بیگانه است.

جوبایدن بر صندلی قدرت تکیه زد و در ساعات ابتدایی شروع به کار خود ۱۷ فرمان اجرایی صادر کرد. فرمان‌هایی که مهر بطلان به تعداد زیادی از تصمیمات جنجالی دولت دونالد ترامپ بود. به عنوان نمونه او بازگشت به توافق پاریس، برداشتن ممنوعیت ورود به آمریکا و پایان وضعیت اضطراری در مرزهای آمریکا و مکزیک را اعلام کرد تا نشان دهد مسیر رئیس‌جمهور سابق را نخواهد رفت. اما این پیرمرد ساکن کاخ سفید برخلاف دیگر روسای جمهور آمریکا در اولین نطق خود به پرونده ایران اشاره‌ای نکرد و نشان داد که به قول بلومبرگ، برای دولت جدید این کشور، ایران و غرب آسیا اولویت کمتری دارد. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به دلیل سهولت دسترسی به اخبار جهان از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.