قبل از سفارش فرش به قالیشویی به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

مهمترین نکته ای که باید قبل از انتخاب قالیشویی به آن توجه کرد کدام است؟

قالیشویی کرج مناسب ترین مکان برای شستشوی فرش های شما در کرج است، این مرکز معتبر و با سابقه بهترین خدمات قالیشویی به خصوص سرویس و پوشش دهی محله ای قالیشویی را به مشتریان خود ارائه می دهیم. از نظر ما این مجموعه بهترین قالیشویی در محمدشهر و همچنین با تجربه ترین قالیشویی در عظیمیه است. در این مطلب قصد داریم تا به ۵ نکته کلیدی درباره انتخاب بهترین قالیشویی اشاره کنیم تا بتوانید انتخاب صحیحی داشته باشید،  پس تا آخر مطلب با ما همراه باشید.

فرش شما سرمایه گذاری عظیمی در خانه یا محل کار شما است. برای افزایش طول عمر فرش ها تا حد ممکن، به مراقبت و نگهداری منظم نیاز است. به همین دلیل، هزاران شرکت قالیشویی در سراسر کشور برای کسب و کار شما درگیر یکدیگر هستند. با این حال، مانند همه صنایع، همه قالیشویی ها برابر نیستند. در واقع، برخی از آنها آموزش بسیار کمی، تجهیزات ضعیف و بدون تجربه دارند.

اما  انتخاب قالیشویی مناسب می تواند طول عمر فرش ها را تا چندین سال افزایش دهد و میکروب ها را از شما و خانواده شما دور کند. بنابراین چگونه می توان یک شرکت قالیشویی مناسب برای خانه یا محل کار خود انتخاب کرد؟ باید گفت شما خوش شانس هستید، زیرا قالیشویی کرج را برای این کار انتخاب کرده اید. وقتی صحبت از نظافت حرفه ای فرش می شود، این شرکت همه ویژگی های خوب یک قالیشویی موفق را دارد. به عنوان مثال  قیمت خدمات طبق نرخ اتحادیه بوده و در ابتدای کار اقدام به ارائه فاکتور شفاف به مشتریان داریم. ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید چه چیزی ما را از بقیه قالیشویی ها در کرج جدا می کند.

5

                                                              قالیشویی در عظیمیه

۵ ویژگی مهمی که  قالیشویی کرج را از دیگر قالیشویی ها متمایز می کند؟

۱. ما بسیار با تجربه هستیم؟

یک قالیشویی موفق واقعی در صنعت شستشوی فرش تنها با سال ها تجربه و شستشوی صدها هزار فرش، قالیچه و ... حاصل می شود. قالیشویی کرج بیش از یک دهه تجربه در این صنعت دارد و ما شاهد بوده ایم که بسیاری از نیروهای این قالیشویی شبانه روزی در این مدت فعالیت می کردند تا فرش شسته شده زودتر به دست مشتری برسد. مدت زمانی که ما در این تجارت بوده ایم به ما یاد داده است که تجربه مهمترین و اصلی ترین عوامل ارائه شستشوی فرش با کیفیت عالی است. تجربه ما نشان می دهد که مشتریانمان ما از خدمت قالیشویی کرج راضی هستند، در غیر این صورت سالها پیش تعطیل می شدیم مانند بسیاری از قالیشویی ها.

قالیشویی کرج به پشتوانه نتایج خوبی که از سوی مردم گرفته شده صحبت می کند، ما چندین سال است که در سراسر کرج نظافت فرش و اثاثه یا لوازم داخلی را ارائه می دهیم و به معنای واقعی کلمه هزاران مشتری خوشحال  و راضی داریم. با اعتماد به مجموعه ما می توانید بهترین خدمات قالیشویی را در کرج از ما دریافت کنید.

6

                                                                      قالیشویی کرج

۲. ما همواره از سوی مشتری نظرات عالی دریافت می کنیم؟

یکی از مزایای اینترنت این است که می توانید به بررسی آنلاین نظرات مشتریان درباره قالیشویی مورد نظر بپردازید. مشاغلی همچون قالیشویی کرج در سراسر کرج دارای نقدهای عالی هستند، که توسط مشتریان واقعی ما نوشته شده اند. شما درون نظرات حتی اگر ممکن است یک یا دو بررسی منفی ببینید، این در واقع کاملاً طبیعی است و واقعاً چیز خوبی است زیرا نشان می دهد بررسی های ما کاملا واقعی هستند. در مجموع، غیرممکن است که همیشه همه مردم را راضی کنیم.

 اما قالیشویی کرج یک شرکت با سابقه است و دارای صدها بررسی آنلاین از مشتریان خوشحال است. با ما در تماس باشید و اجازه دهید ما امروز در خانه یا محل کار خود تخصص نظافت فرش را به شما نشان دهیم.

7

                                                                    قالیشویی با سابقه

۳. ما خدمات مقرون به صرفه ارائه می دهیم؟

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که مردم هنگام انتخاب یک شرکت قالیشویی مرتکب می شوند این است که با کمترین قیمت ها از سوی قالیشویی ها روبرو می شوند. این کار بدترین تصمیمی است که می توانید برای مراقبت از فرش خود بگیرید. قیمت به تنهایی نباید تنها عامل محرکه انتخاب قالیشویی مناسب باشد. حقیقت غم انگیز این است که شما مبلغ کمی را به آن شرکت ها می پردازید، ئلی خدمات کمی دریافت می کنید و یا ممکن است به درستی و با استانداردهای موجود فرش شما شستشو نشوند و این عامل در دراز مدت باعث آسیب به بافت فرش می شود.

قالیشویی کرج خدمات تمیز کردن فرش با قیمت مناسب در سراسر کرج را ارائه می دهد. ما به اندازه برخی از قالیشویی ها کم تجربه خدمات ارزانی نداریم اما، مطمئنا گران ترین هم نیستیم. ما همچنین پیش از شروع هر کار خدمات رایگان به مشتری ارائه می دهیم و می توانیم خدمات قالیشویی را متناسب با زندگی شما و همچنین بودجه شما  برنامه ریزی کنیم. مهمترین ویژگی این مجموعه در دسترس بودن خدمات آن است.

۴. ما از بهترین روش شستشو فرش استفاده می کنیم؟

بسیاری از شرکت های قالیشویی پاک کننده های بخار دارند که از انبوه آب استفاده می کنند و بقایای صابون را پشت فرش ها باقی می گذارند. این نه تنها به معنای این است که زمان خشک شدن فرش بیشتر می شود، بلکه احتمال رشد کپک و همچنین محافظت مجدد را افزایش می دهد. علاوه بر این، مواد شیمیایی مورد استفاده در تجهیزات تمیز کردن بخار بسیار خشن هستند که برای فرش های شما به خصوص فرش دستباف مفید نیستند و همچنین تأثیر منفی بر محیط زیست ما دارند.

8

                                                           ارزان ترین  قالیشویی در کرج

روش شستشوی فرش قالیشویی کرج بسیار کارآمدتر از پاک کننده های بخار است و آب یا صابونی را که در طولانی مدت می تواند مشکلات بیشتری ایجاد کند به کلی از بین می برد. یک مزیت عمده در روش تمیز کردن ما این است که فرش های شما ظرف در سریع ترین زمان کاملا خشک شده و دوباره برای استفاده آماده می شوند.

5. ما در برابر ویروس کرونا ایمن هستیم؟

قالیشویی کرج سلامت و ایمنی مشتریان و کارکنان را بسیار جدی می گیرد. برای این منظور، ما یک طرح دقیق مدیریت کرونا را برای اطمینان از محافظت از خانواده و کارمندان شما اجرا کرده ایم. اقداماتی که در حال حاضر انجام می دهیم شامل موارد زیر است:

  • حفظ فاصله اجتماعی ۱.۵ متری در هنگام مراجعه نیروهای ما به منزل شما
  • در صورت درخواست از دستکش و ماسک استفاده می کنیم
  • ضد عفونی منظم تجهیزات
  • از همه کارمندان می خواهیم که مرتبا دست های خود را با ضد عفونی کننده بشویند
  • نظارت بر سلامت کارکنان داریم
  • هنگام رزرو از شما در مورد سلامتی خود می پرسند
  • علاوه بر این، ما از مواد تمیز کننده بسیار اختصاصی برای از بین بردن میکروب ها و باکتری های موجود در فرش شما و جلوگیری از شیوع بیماری استفاده می کنیم.