راهنمای خرید بهترین کادو ولنتاین برای دختر

یکی از روز های مهم در سراسر جهان که مصادف با 14 فوریه (به تاریخ شمسی ، بیست و پنجم بهمن ماه) است ، ولنتاین می باشد. ولنتاین به عنوان روز عشق هم شهرت دارد. سالانه حدود یک میلیارد باکس گل و شکلات بهمراه کارت تبریک در این روز مهم جهانی ، رد و بدل می شود. خرید بهترین هدیه برای خانمها در این روز بخصوص ، از جمله نگرانی آقایان می باشد. هدیه خاص بسته به سلایق مختلف ، متفاوت است و نمی توان هدیه ای را به عنوان بهترین کادو ولنتاین معرفی کرد ؛ گرچه با شناخت هر چه بیشتر سلیقه و علاقه مندی های طرف مقابلتان ، احتمالا براحتی می توانید کادوی ولنتاین مناسبی را برای او تهیه نمایید.

جشن ولنتاین از قرن 15 میلادی تحت نام بزرگداشت عشق رمانتیک ، برپا میشد و عشاق به یکدیگر هدیه می دادند. از همان زمان این رسم بوجود آمد. افراد هر ساله با خرید گل برای ولنتاین و شکلات که بسیار مرسوم است ، دوست داشتن خود را به فرد مورد علاقه شان ، نشان می دهند.

احتمالا شما هم قصد دارید در این روز ویژه ، با هدیه ای منحصر بفرد ، عشقتان را سورپرایز کنید. ما لیستی از بهترین کادو ها را برای این مناسبت در اینجا تهیه کرده ایم.

1- عروسک :

اکثر دختر ها در هر سنی عاشق عروسک هستند و با هدیه گرفتن عروسک های حتی کوچک و با نمک ، خوشحال می شوند. با هدیه دادن عروسک به فرد مورد علاقه تان ، متوجه خواهید شد که کودک درون او همچنان زنده است. وجود تعدادی شاخه گل در کنارعروسک مورد نظرتان ، ظاهری زیبا به هدیه شما می بخشد. با خرید گل و عروسک برای ولنتاین ،عشقتان را حیرت زده کنید.

1

2- کتاب :

اگر دختری که به او علاقه مند هستید ، اهل مطالعه است ، هدیه دادن کتابی ارزشمند می تواند او را مجذوب خود کند. خصوصا رمان عاشقانه که مناسب روز عشق می باشد. پیشنهاد می کنیم با سفارش آنلاین گل ، باکس گل زیبایی را در کنار کتاب ، تقدیم محبوبتان نمایید تا رنگ و لعاب خاصی به کادوی خود بخشیده باشید.

2

3- جواهرات و زیورآلات :

اگر دنبال هدیه شیک و بیاد ماندنی هستید ، جواهرات گزینه خوبی می باشند. هر چه از سلیقه او بیشتر مطلع باشید ، می توانید جواهر دوست داشتنی تری را برایش تهیه نمایید. پا بند ، دستبند ، گردنبند ، گوشواره از جمله پرکاربردترین جواهرات هستند که ترجیحا رنگ سفید یا نقره مناسب تر هستند. با خرید آنلاین گل در کنار جواهرات برای ولنتاین ، زیبایی هدیه تان را چندین برابر کنید.

4- ست هدیه های کوچک :

باکس گل ، شکلات و عروسک های کوچک (بخصوص خرس ها) ، هدیه ای دلنشین محسوب می شود که به شکل ترکیب جالبی در می آید. بیشتر دختر ها عاشق شکلات و کاکائو هستند. با هدیه دادن باکس گل و شکلات بهمراه عروسک های خوشگل و ناز ، عشقتان را غافلگیر کنید.

3

5- عطر و ادکلن :

ادکن جز هدایای حساسی بوده که بسته به سلایق مختلف ، دقت در انتخاب درست آن از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. این هدیه به هیچ عنوان قدیمی نمی شود و شخصی که عطری را به او هدیه می دهید ، با هر بار اسپری آن ، به یاد شما می افتد.

6- ساعت :

برای خانم هایی که به استایل خودشان اهمیت می دهند ، ساعت کادوی مناسبی می باشد. در انتخاب ساعت ، به رنگ پوست فرد دقت نمایید تا انتخاب مناسب تری داشته باشید. ساعت با بند ای نقره ای یا طلایی می تواند کادوی زیبایی برای ولنتاین باشد.

7- لوازم آرایش :

خرید لوازم آرایش در ولنتاین برای خانم ها ، هدیه محبوبی به حساب می آید. تهیه ست های آرایشی که داخل باکس ها و جعبه های شیکی قرار دارند ، توصیه می شود. لوازم آرایشی برای خانم هایی که حتی ارتباط خوبی با آرایش ندارند هم هدیه جذابی می باشد.

8- گل :

خرید گل برای ولنتاین جز ملزومات می باشد ، چرا که حس عمیق و واقعی شما را به طرف مقابلتان منتقل می کند. به عبارتی ولنتاین بدون گل معنی ندارد. گل هدیه رمانتیکی بوده  که می تواند همراه شکلات ، ساعت ، لوازم آرایشی و هر هدیه دیگری تقدیم شود.

با سفارش آنلاین گل از سایت شرمیلا ، عشق خودتان را در قالب گل های سرخ رنگ به معشوقتان ، ابراز نمایید.

4

9- قاب عکس :

با سلیقه و خلاقیت خودتان می توانید خاطره انگیز ترین عکس دو نفری تان را قاب کرده و به فرد مورد علاقه تان در این روز خاص هدیه دهید. دور تا دور قاب را می توانید با نوشته هایی احساساتتان را شرح دهید تا محبوبتان با هر بار نگاه کردن به آن ، روزهای خاطره انگیزتان برایش مرور شود. با هدیه دادن باکس گل در کنار قاب عکس دست سازتان ، لحضات به یاد ماندنی تری را رقم بزنید.

10- مجسمه و وسایل تزئینی :

مجسمه های سنگی و چوبی با طرح عشق ، یک کادوی دخترانه ملیح به حساب می آیند که به عنوان دکوری می توان از انها استفاده نمود.

در تمامی موارد ، کارت تبریک همراه حداقل چند شاخه گل را فراموش نکنید. خرید گل به صورت آنلاین در چنین شرایطی به شما کمک می کند تا علاوه بر صرفه جویی در زمانتان  ، تنوع بیشتری را در انتخاب مدل گل مد نظرتان نیز تجربه کنید.