تفاوت پرواز بیزینس کلاس و اکونومی ونکوور

سفرهای هوایی در دنیای امروز از بهترین و سریع‌ترین راه‌های سفر به نقاط مختلف دنیا به شمار می‌روند. در گذشته برای خرید انواع خدمات سفر، مسافران مجبور به مراجعه حضوری به آژانس‌های مختلف بودند. اما اکنون سه کلیک با راه اندازی سیستم رزرواسیون فروش خدمات سفر، به این نیاز کاربران خود پاسخ داده است. مسافران می‌توانند با مراجعه به این سایت به تمامی خدمات سفر اعم از: بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تورهای داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا و... در کسری از زمان دسترسی پیدا کنند.

برای این کار کافیست کاربر با مراجعه به پنل رزرواسیون آنلاین سایت سه کلیک، با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر و تعین تاریخ سفر، به راحتی تور خود را خریداری کند.

کادر مجرب و با انگیزه سه کلیک، به منظور جلب رضایت مشتریان خود، همواره خدمات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهند. سه کلیک یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین خدمات سفر محسوب می‌شود که با ارئه بهترین خدمات، توانسته اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. بر همین اساس اکثر کسانی که قصد سفر دارند، به سایت سه کلیک مراجعه می‌کنند.

1

 

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان (deltaban.com) درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت‌های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره‌ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون خرید بلیط هواپیما ، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود. 

چرا سه کلیک بهترینه؟

  • چون قیمتش خیلی مناسبه
  • چون با سه کلیک می‌تونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
  • چون سه کلیک همیشه باهاته
  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
  • چون با سه کلیک می‌تونی سریع خرید کنی
  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
  • چون با سه کلیک می‌تونی آنلاین و ریالی خرید کنی
  • بازم بگیم..؟

 

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره.... در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

2

سه کلیک تا ونکوور

حالا که بحث سفر شد، می‌خواهیم چند تا نکته درباره تفاوت پرواز بیزینس کلاس و اکونومی ونکوور بهتون بگیم تا در سفر به ونکوور از این نکات استفاده کنید...

تفاوت پرواز بیزینس کلاس و اکونومی ونکوور در چیست؟

شهر زیبای ونکوور در غرب کانادا از مقاصد پرطرفدار گردشگری این کشور می‌باشد که در تمام ایام سال طرفداران خاص خود را به سوی خود می‌کشاند. از گردشگرانی که برای استفاده از ساحل و تفریحات آبی تابستان به این شهر سفر می‌کنند، تا عاشقان ورزش‌های زمستانی که بری اسکی و اسنوبورد سواری به این شهر می‌روند. البته وجود دانشگاه‌های خوب و امکانات شغلی مناسب سبب شده است تا افراد زیادی برای کار و تحصیل وارد این شهر شوند. به هر دلیل که می‌خواهید به ونکوور سفر کنید بهترین وسیله برای رسیدن به این شهر هواپیما می‌باشد.

در هنگام خرید بلیط هواپیما ونکوور باید شرایط مختلفی را در نظر بگیرید تا سفری راحت و مناسب و البته مقرون به صرفه داشته باشید. یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیر گذار در قیمت بلیط هواپیما ونکوور کلاس پروازی می‌باشد.

در این مقاله می‌خواهیم تفاوت کلاس پروازی بیزینس کلاس و اکونومی کلاس ونکوور را با هم بررسی کنیم.

ویژگی‌های کلاس پروازی اکونومی

3

اولین پرسشی که شاید به ذهن شما هم رسیده باشد این است که اصلاً چرا باید کلاس‌های پروازی مختلف وجود داشته باشد؟ در پاسخ باید بگوئیم کلاس‌های پروازی برای ارائه خدمات متناسب با نیاز اقشار مختلف جامعه به وجود آمدند. شرکت‌های هواپیمایی تصمیم گرفتند سطوح متفاوتی از ارائه خدمات را در پروازهای خود ایجاد کنند تا افراد مختلف با بودجه‌های مختلف بتوانند از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوند و با استفاده از هواپیما به مقصد خود سفر کنند. پر طرفدا‎ر‌ترین کلاس‌های پروازی، کلاس‌های بیزینس و اکونومی هستند.

اگر می‌خواهید سفری ارزان و مقرون به صرفه داشته باشید، بهترین گزینه خرید بلیط هواپیما با پرواز اقتصادی یا همان کلاس پروازی اکونومی است. تمام خطوط پروازی در سراسر دنیا این کلاس پروازی را برگزار می‌کنند. از خصوصیات بارز این کلاس پروازی این است که صندلی مسافران در کنار هم و در یک ردیف قرار می‌گیرند، بسته به نوع هواپیما، صندلی‌ها در ردیف‌های دو سه دو، دو چهار دو و یا سه به سه در کنار هم چیده می‌شوند. با وجود این که در کلاس اکونومی می‌توانید صندلی خود را چند درجه‌ای به عقب خم کنید اما جای پای کمی خواهید داشت. در پرواز‌های طولانی، یک پتو و بالشت با روکش یک بار مصرف در اختیار مسافران گذاشته می‌شود.

خدمات پذیرایی کلاس اکونومی نیز کم تر از دیگر کلاس‌های پروازی است و معمولا شامل یک وعده غذای اصلی مانند صبحانه، ناهار و یا شام می‌باشد که بسته به طول سفر سرو می‌شوند. در برخی از خطوط هوایی مسافران می‌توانند از بین دو وعده غذایی، غذای مورد نظر خود را انتخاب کنند. برخی از شرکت‌های هوایی نیز در پرواز‌های طولانی یک میان وعده نیز برای مسافران خود در نظر می‌گیرند. البته دراین کلاس پروازی هم مانند کلاس‌های پروازی دیگر، غذا‌ها از مواد غذایی تازه و توسط کترینگ و خدمات هر ایرلاین آماده شده و در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

4

 

خصوصیات پرواز‌های بیزینس کلاس

از دیگر کلاس‌های پروازی محبوب در میان مسافران، کلاس پروازی بیزینس یا تجاری می‌باشد. در حقیقت می‌توان سطح خدمات این کلاس پروازی را حد فاصل فرست کلاس و اکونومی کلاس دانست.

کلاس پروازی بیزینس در اواخر دهه 70 قرن نوزدهم میلادی شکل گرفت. در آن سال‌ها برخی از خطوط هوایی تصمیم گرفتند تا با دریافت مبلغی بیشتر، خدمات بیشتری را در اختیار مسافران درجه دو خود بگذارند. آن‌ها این مسافران را در جلویی‌ترین ردیف صندلی‌ها بعد از فرست کلاس قراردادند و امکانات بیشتری برایشان قائل شدند. البته در سال‌های  نخست مسافران به این تفاوت‌ها اعتراض کردند. اما در سال‌های بعد این کلاس پروازی در خطوط هوایی ثابت شدند و حتی سالن جداگانه‌ای برای آن در نظر گرفته شد. ایرلاین‌های پیش رو در ارائه خدمات بیزنس کلاس، بیریتیش ایرویز، پان امریکن و ایرفرانس بودند. در حال حاضر بعضی از خطوط هوایی با حذف صندلی‌های فرست کلاس خدمات بیشتری را برای بخش بیزینس کلاس خود در نظر می‌گیرند.

مناسب‌ترین کلاس پروازی برای پرواز‌های طولانی مدت و بین قاره‌ای کلاس بیزینس است، البته قیمت بلیط این کلاس پروازی از اکونومی گران‌تر است اما خدمات بیشتری نیز در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. در بیزینس کلاس صندلی‌ها راحت بوده و مسافران جای پای بیشتری دارند؛ می‌شود گفت صندلی‌های این نوع پرواز بیشتر به مبلمانی راحت شبیه هستند تا صندلی‌های هواپیما. شما می‌توانید صندلی خود را 160 تا 180 درجه خم کنید.

5

هر یک از صندلی‌های بیزینس کلاس مانیتور‌های لمسی دارند که امکان استفاده‌ی مجموعه کاملی از فیلم‌ها، اخبار، سرگرمی‌ها و موسیقی‌های روز دنیا را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. مسافران می‌توانند لپ تاپ و سایر وسایل الکترونیکی خود را با پورت‌های موجود در کنار صندلی خود شارژ نموده و یا با استفاده از انواع مجلات و روزنامه‌هایی که در اختیارشان قرار داده می‌شود خود را سرگرم کنند.

مسافران کلاس بیزینس با نوشیدنی‌ها و غذاهای متنوع، با کیفیتی بسیار بهتر از کلاس اکونومی پذیرایی می‌شوند. تعداد وعده‌های غذایی در بیزینس کلاس 3 تا5 وعده می‌باشد و مسافران می‌توانند از انواع نوشیدنی‌های موجود در بار این سالن استفاده کنند. در هنگام سرو غذا، منویی در اختیار مسافران گذاشته می‌شود تا از میان غذاهای متعدد، غذای مورد نظر خود را سفارش دهند. و البته محدودیتی در تعداد نوشیدنی‌هایی که سفارش می‌دهند وجود ندارد.

مسافران بیزینس کلاس سالن انتظار مخصوص به خود را در فرودگاه دارند که در هر فرودگاهی خدمات متفاوتی را عرضه می‌کند اما به طور کلی از آن جا که بیشتر مسافران این کلاس پروازی برای تجارت و کار سفر می‌کنند، سعی شده است این سالن محیطی آرام و راحت داشته باشد. مبل‌های راحتی که می‌توان در آن‌ها استراحت کرد، اینترنت بی سیم، میز کار ، امکان استفاده از کامپیوتر و میز اسنک و نوشیدنی از معمول ترین خدماتی هستند که در سالن انتظار در اختیار مسافران این کلاس پروازی قرار داد می‌شود.

در سال‌های اخیر بعضی از ایرلاین‌ها کلاس جدیدی با نام اکونومی پریمیوم را به کلاس‌های پروازی خود اضافه کرده‌اند که خدماتی بیش تر از کلاس اکونومی و کم تر از کلاس بیزینس را در اختیار مسافران می‌گذارند.

مقایسه نهایی

همان طور که گفتیم صندلی‌های اکونومی ارزان‌ترین کلاس پروازی هستند و کلاس بیزینس خدمات بهتری را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این شما هستید که با توجه به شرایط خود انتخاب می‌کنید کدام یک از کلاس‌های پروازی برایتان مناسب تر است. اما به طور کلی در پرواز‌های طولانی مدت و بین قاره‌ای مانند پرواز ونکوور به نظر می‌رسد بهتر است با کمی هزینه بیشتر، کلاس پروازی بیزینس را انتخاب کنید. فاصله کم صندلی‌های کلاس اکونومی در طولانی مدت می‌تواند آزاردهنده باشد.

با مراجعه به سایت سه کلیک می‌توانید از قیمت بلیط هواپیما ونکوور در دو کلاس پروازی بیزینس و اکونومی اطلاع پیدا کرده و با مقایسه آن‌ها مناسب‌ترین بلیط هواپیما ونکوور را رزرو نمائید.