چگونه از بسته شدن حساب در بایننس جلوگیری کنیم ؟

اگر شما در این صفحه هستید و دارید این مقاله را میخوانید ، حتما تریدر بازار ارز های دیجیتال در بایننس هستید یا فردی هستید که قصد ورود به این بازار را دارد ، در هر صورت به مقاله ای آمده اید که درست ترین و صحیح ترین مسیر جلو گیری از بسته شدن حساب بایننس را در آن به شما آموزش خواهیم داد .

در ابتدا باید در مورد بایننس مقداری صحبت کنیم ، بایننس یک صرافی ارز دیجیتال است .

این صرافی دیجیتال کشور هایی نظیر ایران و آمریکا را تحریم کرده و اجازه ترید به شهروندان این دو کشور را در صورت داشتن آی پی آمریکا و ایران نمیدهد .

آی پی چیست ؟

هر شخصی که در اینترنت فعالیت می کند، دارای یک آی پی آدرس مشخص است که نشان دهنده شهر و کشوری است که از آن جا دارد وب سایت بایننس را باز می کند .

برای اینکه متوجه شوید آی پی شما از کدام کشور است، میتوانید وب سایت  www.ipinfo.io  را باز کنید

در صفحه باز شده به طور کامل نشان میدهد که آی پی شما از چه شهر و کشوری است .

قطعا اگر از داخل ایران و اینترنت های ایران باشید، مشخصات کشور ایران و یکی از شهر های ایران را نشان میدهد ، برای اینکه این مشکل را حل کنید و وب سایت بایننس متوجه حضور شما از کشوری نظیر ایران نشود، بهترین راهکار چیست ؟

اولین چیزی که به ذهنتان می رسد، رفتن به اپ استور یا گوگل پلی و دانلود یک فیلتر شکن است !

اینجاست که باید اعلام کنیم سخت در اشتباه هستید و نباید به هیچ وجه از وی پی ان های اشتراکی استفاده کنید .

هیچ گونه وی پی انی برای اتصال به سایت های مهم اعم از بایننس یا پی پال استفاده نکنید، چرا با این حرکت بسیار ساده و عادی در نظر شما ممکن است کل سرمایه و امنیت دارایی تان از بین برود .

اینکه چه میزان پول و سرمایه در بایننس دارید، از یک هزاروم بیت کوین گرفته تا 100 بیت کوین، هیچ فرقی ندارد ، در هر صورت شما باید تمام موارد را به درستی رعایت کنید .

راه کار ما برای جلو گیری از بسته شدن حساب در بایننس و سایر صرافی های دیجیتالی که ایران را تحریم کرده اند چیست ؟

 چگونه یک فعالیت بی خطر در بایننس داشته باشیم ؟

برای شروع یک فعالیت با خیال راحت در بایننس ، باید حرفه ای قدم بردارید، اولین قدم حرفه ای شما میتواند استفاده از سرور مجازی ترید باشد .

سرور مجازی ترید

سرور مجازی چیست ؟

سرور مجازی در واقع یک کامیپوتر 24 ساعته روشن در یک شهر و کشور دیگر است که به یک اینترنت پر سرعت متصل شده است .

شما بر روی این کامپیوتر میتوانید هر گونه نرم افزاری را نصب و اقدام به استفاده از آن نمایید .

چگونه میتوانید به یک سرور مجازی ترید متصل شوید ؟

برای اتصال به سرور مجازی ترید 2 مورد زیر را فقط احتیاج دارید :

1ـ وجود یک اینترنت فعال

2ـ داشتن یک موبایل / تبلت یا لپ تاپ و کامپیوتر

برای کسی که میخواهد در بازار های مالی ترید کند، قطعا دو مورد بالا را دارد !

شیوه اتصال به چه شکل است ؟

با استفاده از یک نرم افزار به اسم Remote Desktop Client شما میتوانید به سرور مجازی ترید خود متصل شوید و با آن کار کنید .

کار کردن با محیط سرور مجازی کاملا ساده است، چرا که پس از اتصال محیط یک کامپیوتر دیگر را خواهید دید که هیچ فرقی با کامپیوتر یا لپ تاپ شما ندارد .

با هر دستگاهی میتوانید به سرور مجازی خود متصل شوید و از هر نقطه از جهان به سرور مجازی ترید خود با امنیت بالا دسترسی داشته باشید .

فرقی نمی کند که امروز از تهران بخواهید به سرور متصل شوید یا فردا از اصفهان یا هفته بعد از یک کشور دیگر !

در هر صورت آی پی سرور مجازی ترید شما ثابت می ماند و اطلاعات موجود روی سرور هم هیچ تغییری نمی کند .

دلیل امنیت بالای موجود در سرور مجازی داشتن کد گذاری پیشرفته بین کامپیوتر شما و سرور مجازی ترید است که سبب می شود معاملات خود را با امنیت و دقت هر چه بالاتر در محیطی بی نظیر انجام بدهید .

سرور مجازی ترید از چه کشور هایی توسط شرکت ها ارائه می شود ؟

سرور مجازی ترید، از تمامی کشور های اروپایی نظیر آلمان، هلند ، فنلاند ، فرانسه ، انگلیس و ... ارائه می شود که برای ترید در بایننس و سایر صرافی های ارز های دیجیتال عالی و بی نظیر است .

نکته مهم : اگر شما قصد ترید در صرافی های خارجی را دارید نظیر بایننس ، حتما باید موقعیت سرور مجازی ترید شما خارج از کشور ایران باشد .

و اگر قصد فعالیت در بورس کشور ایران را دارید : حتما از سرور مجازی بورس استفاده کنید .

علت این موضوع چیست ؟

سرور مجازی های ترید از کشور هایی ارائه می شوند که بایننس و سایر صرافی های دیجیتال آنها را تحریم نکرده باشند، اما سرور مجازی بورس ، فقط برای بورس کشور ایران و از داخل کشور ایران ارائه می شود ، پس شما نمیتوانید با یک تیر دو نشان بزنید و فقط حق انتخاب 1 مورد را دارید ، اگر نیاز به هر 2 مورد داشتید، یعنی هم فعالیت در بورس ایران و هم فعالیت در فارکس یا صرافی های خارجی نظیر بایننس ، باید هر دو نوع سرور را تهیه کنید .

پینگ تایم پایین تا سرور مجازی ترید اروپایی باعث شده که کاربران از داخل ایران همانند یک کامپیوتر پیشرفته و با سرعت بالا بتوانند با سرور مجازی خود کار کنند .

همچنین به دلیل سرعت اینترنت بالای موجود در داخل سرور مجازی ترید، کاربران بدون مشکل به تمامی سایت های بایننس و صرافی های ارز های دیجیتالی دسترسی دارند و میتوانند فعالیت های خود را در آن ها ادامه بدهند .

جدا از تما مواردی که در این مقاله به آنها پرداختیم ، سرور مجازی ترید چند مزیت مهم و اساسی دیگر هم دارد :

  • در اختیار داشتن یک آی پی ثابت تا هر زمانی که خواستیم . این آی پی میتواند تا هر زمان در اختیار ما باشد و هیچگونه محدودیتی هم نداشته باشیم .
  • دانلود با سرعت بالا و نصب نرم افزار های مورد نیاز در کمترین زمان
  • کمترین پینگ به صرافی ها و صف های خرید و فروش ، که سبب کسب نتایج بسیار بهتری برای ما میتواند بشود .

بهترین کشور برای خرید Vps مناسب بایننس کدام کشور است ؟

بهترین کشور برای خرید یک Vps مناسب بایننس از آن ، کشور هلند است ، به ترتیب کشور های : هلند ، فرانسه ، فنلاند ، آلمان ، انگلیس ، ترکیه ، امارات متحده عربی ، دارای بهترین کیفیت ها برای یک سرور مجازی ترید هستند .

سرعت سرور مجازی بایننس چقدر است ؟

سرور مجازی بایننس یا همان سرور ترید ، در واقع دارای پورت 10 گیگابیت بر ثانیه با برترین سخت افزار های روز دنیا است که می تواند سرعت اینترنت بسیار بالایی در اختیار شما بگذارد، این سرعت اینترنت حداقل 10,000 مگابیت بر ثانیه سرعت را در اختیارتان می گذارد تا با بالاترین سرعت ممکن بتوانید در وب سایت بایننس فعالیت کنید .

وب سایت بایننس به آدرس https://www.binance.com/ یکی از بزرگترین و معروف ترین صرافی ارز های دیجیتال خارجی است که کشور ایران را تحریم کرده و کاربران ایرانی برای دسترسی به این وب سایت و معامله ارز های دیجیتال حتما از سرور مجازی ترید استفاده کنند .

در عکس زیر اگر بخواهیم مقایسه ای بین سرور مجازی ترید و سرور مجازی بایننس وب داده با یک اینترنت ADSL معمولی در کشور ایران داشته باشیم :

تست سرعت سرور مجازی بایننس

سرعت دانلود سرور مجازی بایننس را در بالا مشاهده می کنید که سرعت واقعا بالایی است و به طور کامل در اختیار مشتری قرار میگیرد .

پینگ هم حدود 1 میلی ثانیه تا اکثر سایت های خارجی است که میتواند انجام معاملات شما را بالا سریعترین حالت ممکن انجام بدهد .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرور مجازی ترید میتوانید از وب سایت سرور مجازی ترید وب داده که مرکز تخصصی ارائه سرور مجازی ترید در کشور است استفاده کنید :

وب داده

http://webdade.com/

 

 

آخر متنش بزنید این محتوا تبلیغاتی می باشد و افکارنیوز مسوولیتی در مقابل آن ندارد.