مهره مار اصل

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که مهره مار چیست و چه کاربردهایی دارد. امروزه و در حال حاضر که در قرن بیست و یکم زندگی می کنیم، برخی اعتقادات از نظر مردم خرافاتی بیش نیست و این در حالی است که برخی دیگر نیز با علم و یقین به برخی از عقیده ها ایمان راسخ دارند. اعتقاد به اثرات جادویی مهره مار اصل، یکی از همین عقاید است. در حال حاضر به وسیله علم و اثبات هایی که توسط آن صورت گرفته است، نمی توان منکر بسیاری از تاثیرات طبیعی سنگ ها بر خلق و خوی افراد یا زندگی آن ها شد. خلقت هیچ چیزی در این جهان بی دلیل نیست و نمی توان منکر انرژی های موجود در کائنات و جهان هستی شد، چه بسا برخی از این انرژی های ماورایی قدرت این را دارند که به کار گشایی از مشکلات کمک شایانی کنند. خلقت مار به گونه ای خاص و متفاوت از سایر موجودات است به طوری که این موجود در طول یک سال یک برآمدگی استخوانی شکل را بر روی سر خود ایجاد خواهد کرد که عملی طبیعی و فطری است. این برآمدگی که مانند یک شاخ کوچک است عملکردی تک قطبی را خواهد داشت و از آن به عنوان مهره مار یاد می شود. این استخوان دارای بیشترین تاثیرات مغناطیسی است و به گفته عالمان زیادی تاثیرات بی نظیری را به همراه خواهد داشت. فلسفه ی وجودی این بخش از بدن مار، کمک به جلب توجه برای آمیزش است که در مار های ماده بار منفی و در مار های نر بار فیزیکی مثبت را به همراه خواهد داشت.

2
                                                                          مهره مار اصل

نحوه جداسازی مهره مار

جداسازی این استخوان از سر مار، بدون دخالت صورت می گیرد. نحوه ی این جداسازی به طور طبیعی و پس از مقاربت می باشد که پس از عمل جفت گیری هر دو مار نر و ماده، این استخوان از سر هر دو مار جدا شده و روی زمین می افتد. برخی از مارگیران نیز با گرفتن مار و به وسیله یک وسیله تیز، اقدام به خارج کردن مهره مار از سر آن می کنند که از دید اخلاقی و انسانی حرکت درست نمی باشد زیرا با زور و قدرت نمی توان به انرژی خوب و نیک رسید. طبق گفته ی افسانه ها اثرگذاری مهره مار پس از سپری شدن یک دوره چهل روزه خواهد بود به طوری که اگر شخصی بتواند هر دو استخوان را در این مدت نزد خود نگه دارد، اثر مغناطیسی موجود در این سنگ ها با بدن شخص ارتباط و نزدیکی عمیقی پیدا می کند و به صورت آشکاری می توان شاهد جذب افراد و اتفاقات خوب و متفاوتی در زندگی بود.

مهره مار در ادیان
تا به امروز هیچ منبع موثقی در کتاب های ادیان مختلف وجود نداشته است که به این مهره اشاره کرده باشد. به نظر می رسد یکی از دلایل آن به دلیل حس طمع انسان برای دستیابی به این مهره ی جادویی و اعجاب انگیز می باشد به طوری که برای رسیدن به آن حاضر به کشتن مار و گرفتن زندگی این حیوان خواهند بود. از آنجایی که هیچ فرد عاقلی وجود روایت های ساختگی را باور نمی کند، اگر شخصی با بیان برخی احادیث و روایات سعی در فروش مهره مار را داشت در نود درصد موارد قابل اعتماد نخواهد بود.

3

                                                                  تصویری از مهره مار اصل

کاربردهای مهره مار

برای این سنگ جادویی خاصیت و کاربردهای فراوانی ذکر شده است. کیمیاگری این آفریده طبیعی تا به امروز باعث حیرت افراد بسیاری شده است اما اصلی ترین نکته در این خصوص وجود ایمان و اعتقاد حقیقی است. در این گونه مسائل ماورایی که درک اثرات و شگفتی ها از کالبد ناتوان جسم خارج است، وجود باور قلبی اولین مسیر برای رسیدن و به دست آوردن نتیجه مطلوب است. بسیاری از افراد با اعتقاد به اثر آرامش بخشی مهر مار، زندگی خود را تغییر داده اند و از بسیاری از استرس ها و نگرانی ها نجات پیدا کرده اند. برخی به اثرات این سنگ در درمان و بهبود بسیاری از بیماری ها اشاره کرده اند و عده ای دیگر نیز، تاثیر مهره مار را در دور کردن انرژی های منفی غیر قابل انکار ذکر کرده اند. برخی معتقدند که بسیاری از افراد مهم دنیا این مهره را همراه خود دارند و به همین سبب باعث جذب دیگران می شوند. این جمله ی آشنا که فلان شخص مهره مار دارد از همین جا نشات گرفته است.  استفاده از این سنگ در ساخت انگشتر، دستبند، آویز و... رایج است و باعث سهولت در نگهداری خواهد شد. افراد زیادی ادعا می کنند که مهره مار اصل را می توانند تهیه کنند اما توجه داشته باشید که این کار همانند تمام فعالیت های موجود در جهان فردی متخصص و آشنا می خواهد لذا به هر شخص بی نام و نشانی اعتماد نکنید. با تمام این تفاسیر مارگیران بسیار حرفه ای وجود دارند که با کوشش و جستجوی بسیاری می توانند مهره مار را پیدا کنند.

مورد بعدی که باید به آن توجه داشته باشید این است که هنگام خرید این مهره ها به قیمت مهره مار و اصالت آن توجه ویژه ای داشته باشید تا بتوانید از نژاد های برتر و معروف این سنگ گرانبها خریداری کنید. قیمت مهره مار به نوع نژاد ماری که مهره ها از آن بدست می آید و همچنین  اعمالی که روی این مهره ها انجام می شود رابطه مستقیم دارد.

4

                                                                     مهره مار و نیش مار

اصالت مهره مار

همانطور که در مطالب فوق ذکر شد، این مهره ها بار های مغناطیسی مخالفی دارند و به همین سبب می توانند یکدیگر را مانند آهنربا جذب کنند. چنانچه به اصالت مهره مار شک داشتید و یا قصد اطمینان از اصالت مهره مار خریداری شده را داشتید، بایستی این دو استخوان را در ظرف حاوی سرکه انگور بیاندازید. این سرکه باید درجه خلوص بالایی داشته باشد و در این صورت اگر مهره مار تقلبی نباشد هر دو مهره پس از طی مدت زمانی چند دقیقه ای و یا چند ساعتی یکدیگر را جذب خواهند کرد که مدت زمان این نزدیکی با توجه به شرایط مارها در زمان آمیزش متفاوت و متغیر خواهد بود. برخی نیز اعتقاد دارند که با انجام این کار و داخل شدن شک، قهر مهره مار اتفاق می افتد و اثر حقیقی آن از بین می رود که به نظر عقیده ای بی پایه و اساس است چرا که تا به امروز هیچ مدرکی مبنی بر صحت این ادعا وجود نداشته است. مهره مار می تواند در دو رنگ سفید و سیاه باشد و به طور طبیعی بر روی آن نقش خاصی وجود خواهد داشت.  در پایان همانطور که پیش از این نیز ذکر شد، اعتقاد شما اصلی ترین ابزار برای رسیدن به موفقیت و شخصیتی کاریزماتیک است لذا از پرداخت هزینه های گزاف برای خرید مهره های تقلبی مار خودداری کنید.

منبع