گچبری و قطعات گچبری سقف و مدرن پیش ساخته گچی در فروشگاه آنلاین اسلام

پست امروز ادامه سری در مورد قالب بندی و گچبری است. ما در فروشگاه اسلام بسیار محصولات زیبا و مدرن از گچبری سقف داریم . از همین رو طراحی گچبری ترکیبی را نیز شروع کردیم . این همان چیزی است که امروز در فروشگاه ما قرار گرفته است . بعضی از شما ممکن است به یاد بیاورد ، قبلاً طرح های از تزئینات و گچ بری ساختمانی وجود داشت . امروزه آن طرح ها تا حدودی جای خود را به گچبری های جدید و مدرن داده اند .

امروزه اتاق هایی وجود دارند که فرد واقعاً از قرار دادن هر چیزی در آنها نمی پسندد. و صادقانه بگویم ، ما گچبری های مدرن تر را نیز تولید می کنیم که تا حدودی پاسخگوی نیاز امروزه می باشد .

گچبری پیش ساخته خوب ریزه کاری های زیادی دارد

من قصد دارم با گچ قدیمی شروع کنم زیرا صادقانه بگویم ، مانند بسیاری از چیزها ، آنها به راحتی شکل نمی گیرند و سازنده های گچ بری های قدیمی زحمات زیادی می کشیده اند .

گچبری

تزئینات گچبری سقف معمولاً در خانه های ساخته شده در قرن نوزدهم در شهرهای بزرگی مانند پاریس و نیویورک یافت می شود. اتاق ها همیشه سقف بسیار بلندی دارند . حداقل 10 فوت و پنجره های زیبا و بزرگ.

بنابراین ، بیایید با آنها شروع کنیم. البته ، همراه با سقف ها ، دیوار و کف زیادی نیز به دست خواهیم آورد . اما تمرکز امروز به سمت بالا است. منبع اصلی همه ی این تصاویر محصولات گچبری مدرن و رایج تولیدی خودمان است . بنابراین اعتبار آنها بالا بوده و می توانید تهیه فرمایید .

گچبری سقف در خانه های اسکاندیناوی

گچبری در کشور های غربی و شرقی با سبک های مختلف اجرای می شده است . در ایران نیز گچبری سقف و دیوار سابقه طولانی دارد .

چه گچبری را انتخاب کنیم مدرن باشد یا کلاسیک و یا …

قالب گچ یک ماده عالی برای طراحی داخلی است . که اجازه می دهد زیبایی واقعا خیره کننده ای ایجاد کند. قالب های تزئینی نامناسب اطراف درب منزل شما می توانند ورودی کسل کننده را به ورودی خوشامدگو تبدیل کنند. میخ کاری یا خم شدن گچ بری می تواند برای دامن آینه و مخفی کردن اتصالات بین دیوار و سقف عالی باشد. همچنین می تواند به اتاقهای بزرگ صمیمی تر به نظر برسد و از گچبری سقف استفاده نمایید . گلهای رز سقفی معمولاً در مرکز سقف قرار می گیرند. با این حال ، برخی افراد آنها را بر روی دیوارها قرار می دهند. در هر صورت ، آنها عظمت و جلوه ای کلاسیک به اتاق شما می بخشند. در گچبری مدرن نیز گل ها جایگاه مهمی دارند .

سبک گچبری مدرن و جدید امروزه مشتری زیادی دارد

هنگام انتخاب قالب برای خانه خود ، مطمئن شوید که با طراحی کلی خانه شما مطابقت داشته باشد. ما در گچ بری اسلام طیف گسترده ای از طرح های گچبری مدرن را ارائه می دهیم. و حتی به گچ بری های تزئینی به سبک معاصر ، کلاسیک و سایر سبک ها نیاز داشته باشید ، ما می توانیم گزینه های زیادی را به شما ارائه دهیم. مجموعه ما یکی از معتبرترین تولیدکنندگان گچبری سقف در بازار ایران می باشد.

هر زمان که از ما چیزی سفارش دهید . نمی توانید چیزی کمتر از محصولات با کیفیت عالی که برای مدت طولانی در خدمت شما هستند انتظار داشته باشید. اگر در مورد گچبری ما سوالی دارید ، لطفا با ما تماس بگیرید. ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم

گچبری گل سقف شگفت انگیز

این گچبری سقف و گچبری مدرن در 3 مدل با ابعاد بزرگ و کوچک تولید می شود . ما می توانیم این گل سقفی را با تحویل سریع ارائه دهیم.

ما گل رزهای مختلف سقفی را طراحی و ساخت می کنیم ، لطفا لیست های دیگر ما را ببینید ، موارد زیادی از ساختمانهای تاریخی و ذکر شده در کنت ساخته شده است. بسیاری از طرح های ما را نمی توانید در جای دیگر پیدا کنید. استادکاران ما از تکنیک های قدیمی برای تولید قالب های گچی شگفت انگیز استفاده می کنند.

ما معمولاً ظرف 1 روز کاری پس از پرداخت پرداخت ، ارسال خواهیم کرد.

محصولات گچ بری زینتی با انواع گل و کد های مختلف

تیم صنعتگران ما برای اطمینان از بالاترین کیفیت در پایان ، هر محصول گچبری را بررسی می نمایند .

ما با کارگاه ها و کارگران ماهر خود ، هر قالب گچبری سقف را متناسب نمی دانیم ، آنها را ایجاد می کنیم . و به همه مشتریان خود در زمینه طراحی و سبک باور نکردنی در انواع گچبری مدرن و مرسوم مشاوره می دهیم .! فراموش نکنید که هر زمان خواستید از فروشگاه ما بازدید کنید و می توانید یک فروشگاه بزرگ را در تارنما یا وبگاه ما داشته باشید .

گچ بری مرکزی

هر قطعه از قالب انعطاف پذیر ریخته می شود که توجه زیادی به جزئیات دارد. ما برای اطمینان از پایان صاف همه چیز را با دست به پایان می رسانیم . می توانیم طرح های گچبری کلاسیک و مدرن تولید کنیم یا مطابق با مراکز سقف موجود باشیم.

گچبری مدرن و گچبری سقف

 

قرنیز

روشی عالی برای افزودن جزئیات و ویژگی ها به هر اتاقی که می توانیم گچ بری قرنیزهای ساده و غنی شده با الگوهای کلاسیک و سنتی ، خطوط تمیز مدرن و یا طرح های خاص خود را با طیف گسترده ای از نمونه های موجود در کارگاه های ما ایجاد کنیم تا تخیل را از بین ببریم. تولید مجدد قرنیزها برای مطابقت با نصب های فعلی ، تخصص تیم ماست!

تکیه گاه های تزئینی برای تیرها و طاق نماها با کد های مختلف نیز موجود است.

گچ بری طاقچه مدرن

ما اطمینان داریم که می توانیم بیش از هر کس دیگری با طیف گسترده ای از طرح ها و سبک ها ، گچ بری متناسب با انواع اعماق و روزنه ها از جمله طاقچه های کم عمق را به راحتی در یک طاقچه انتخاب کنیم.

برخی از طرح های طاقچه دارای پایه های قالبی و قفسه های شیشه ای هستند ، بنابراین می توان آنها را از زیر روشن کرد تا فضای نمایشی و نقطه کانونی قابل توجهی ایجاد کند.

گچبری سقف

تخصص جامع گچ کاری

  • قالب های تزئینی در سبک های سفارشی ، سنتی و مدرن
  • نصب تخصصی گچبری های تزئینی و تزئینی
  • تولید مثل تزئینی و تطبیق سبک
  • ترمیم و ترمیم ظروف گچ
  • میراث و ساختمان های تخصصی
  • پشتیبانی کاملاً سفارشی طراحی و

مشاوره خرید تخصصی گچبری

ما فقط با صنعتگران بسیار ماهر و باتجربه در تیم خود با استفاده از گچ با بهترین کیفیت و فقط ترکیبی مناسب از ابزار و تجهیزات مدرن و سنتی کار می کنیم. بهداشت و ایمنی به ویژه با توجه به کار در ارتفاعات و با موادی مانند آهک برای ما به عنوان کیفیت پایان کار از اولویت بالایی برخوردار است.

می توانید جزئیات کامل خدمات ما را در صفحات نصب گچ کاری و تزئینات گچی gachborieslam.ir پیدا کنید.