پربازدیدترین اخبار سهام عدالت

به گزارش اخبار اقتصادی شهر خبر، سایت خبری اقتصادآنلاین در این خصوص نوشت: ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۲۹۹هزار تومان رسیده است.

دومین اخبار  پربازدید در خصوص آخرین صورت حساب سهام عدالت بود. به گزارش تجارت‌نیوز، ارزش سبد سهام عدالت در پایان معاملات روز ۱۶ اسفند، با کاهش قیمت همراه بود، درست مانند روند نزولی هفته‌های گذشته.

تعداد زیادی از نمادهای سبد سهام عدالت در جریان معاملات امروز با حجم بالایی از عرضه همراه بودند. همچنین با توجه به اینکه نمادهایی همچون فولاد و فملی بیش‌ترین تاثیر منفی بر روند بازار امروز را داشتند، ارزش سبد سهام عدالت نسبت به روز چهارشنبه (۱۳ اسفند) ۱٫۲۵ درصد کاهش داشت و به مبلغ ۱۰ میلیون و ۴۵ هزار تومان رسید.

محمدعلی دهقان‌دهنوی رئیس سازمان بورس در مورد دادن کارت اعتباری به سهامداران عدالت از سوی بانک‌ها توضیحاتی را ارائه داد. این مطلب نیز با بازدید زیادی روبرو شد. به گزارش دنیای اقتصاد، وی افزود: در حال حاضر در شرکت سپرده‌گذاری مرکزی این امکان فراهم شده که برای سهام عدالت امکان وثیقه گرفتن وجود دارد. در مورد سایر انواع سهام هم این طرح را توسعه می‌دهیم و این خدمت را در اختیار بانک‌ها قرار می‌دهیم و از طرفی با رایزنی با بانک‌هایی که علاقه‌ دارند، می‌توانند کارت‌های اعتباری را براساس وثیقه گرفتن سهام در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

دیگر خبر پربازدید به صحبت‌های رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در مورد سهام عدالت مربوط می‌شود. به گزارش گسترش‌نیوز، دهقان دهنوی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار:برای عرضه هر سهم باید ظرفیت آن در بازار وجود داشته باشد و این امر برای سهام‌های دولتی از جمله سهام عدالت هم وجود دارد‌. راه حل هایی با روش غیر مستقیم در دست بررسی می باشد تا این مشکل به کلی حذف شود

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار اقتصادی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.