خدمات اپلیکیشن بانیکس ویژه عید 1400

روانشناسان معتقدند که این شرایط اپیدمی کرونا، باعث تاثیرگذاری بر روحیه و سلامت روانی افراد می شود. همچنین برای داشتن سیستم ایمنی قوی ما باید روحیه خود را قوی نگه داریم.

امسال ناگزیر هستید خدمات آرایشی در منزل را به خود هدیه دهید چون یک سالی هست که ویروس ناخوانده کرونا مزاحم زندگیمان شده است و مجبور به خانه نشینی و دوری از دوستان و آشنایان شده ایم و به اجبار سبک زندگی مان را برای در امان ماندن از شر این بیماری تغییر داده ایم.

خدمات زیبایی در بانیکس

با فرا رسیدن بهار ما ایرانی ها طبق سنت های زیبای ایرانی، هر ساله کمی قبل از آغاز سال جدید با شور و شوق اقدام به نظافت منزل ، خرید لباس نو، و همینطور انجام خدمات آرایشی می کنیم.

امسال نیز می توانیم در عین رعایت نکات بهداشتی و مبارزه با کرونا، برای تنوع دادن به زندگی مان، برداشتن قدمی مثبت برای حفظ روحیه مان و همچنین حفظ آداب و رسوم، از این فرصت بهاری و سال نو استفاده کنیم.

البته اصلا منظور ما این نیست که برای دریافت خدمات زیبایی و یا خرید از خانه خارج شوید و در مکان های شلوغ و پرجمعیت تجمع کنید. بلکه منظور این است به جای خروج از خانه و مراجعه به مراکز متعدد برای یافتن ارائه دهندگان خدمات زیبایی و خدمات نظافت منزل به صورت آنلاین آن ها را پیدا کنند.

این مژده را به شهروندان تهرانی باید بدهیم که خوشبختانه اپلیکیشنی طراحی شده تا شما بتوانید تنها با چند کلیک خدمات آرایشی در منزل را توسط آرایشگران حرفه ای دریافت کنید.

این اپلیکیشن خدماتی همچنین می تواند در راستای راحتی بیشتر و رفع نیازهای شما، دستیارتان باشد تا نظافت منزل تهران و مشاعات ساختمان تان را به عهده بگیرد.

 خدمات نظافت منزل تهران مثل گردگیری، شستشوی کف و دیوار، سرویس بهداشتی، حمام، کابینت ها و سایر قسمت ها با نیروهای خدماتی آقا و خانم مجرب و توان مند با قیمت مقرون به صرفه انجام می شود و پاکیزگی را برای منزل شما به ارمغان می آورد.

چرا بهتر است از خدمات آرایشی در منزل و خدمات نظافت منزل تهران استفاده کنیم؟

به این نکته باید اشاره کنیم که استفاده از این امکانت جدید تنها برای دوران کرونایی کاربردی نیست بلکه حتی زمانی که به شرایط عادی بازگشتیم استفاده از این اپلیکیشن و دریافت خدمات آرایشی در منزل و خدمات نظافت منزل تهران توسط نیروهای حرفه ای بسیار کارگشا می باشد.

زیرا همه می دانیم مراجعه به آرایشگاه و دریافت خدمات آرایشی برای خیلی از خانم های شاغل و خانه دار به دلیل وجود مشغله های مختلف سخت است. به خصوص در روزهای آخر سال به دلیل شلوغی سالن های آرایشی بسیار دشوارتر خواهد بود و همچنین شلوغی خیابان ها و ترافیک زمان زیادی را هدر می دهد.

اپلیکیشن مای بانیکس

شما با استفاده از خدمات آرایشی در منزل،  هر زمانی که شما بخواهید آرایشگر به منزلتان مراجعه می کند و با استفاده از لوازم کاملا تمیز و ضدعفونی شده در محیط امن منزل شما خدمات مورد نیازتان را ارائه می دهد.

به این ترتیب هم آرایشگر و هم شما احساس امنیت خاطر بیشتری دارید و آرایشگر به دلیل همین حس امنیت خاطر و به دنبال آن تمرکز بیشتر، خدمات آرایشی در منزل با کیفیت تری را به شما ارائه خواهد داد. شما هم در نهایت از دریافت خدمات آرایشی در منزل رضایت بیشتری خواهید داشت و از زیبایی که دستان پر مهارت آرایشگرتان به شما بخشیده لذت بیشتری خواهید برد.

برای نظافت منزل تهران و محل کار، پیدا کردن یک فرد نظافتچی مطمئن وحرفه‌ ای در این روزهای پرمشغله به دغدغه بسیاری از ما تبدیل شده است.

 اپلیکیشن بانیکس مجموعه‌ ای از نظافتچی های خانم و آقای متخصص و مطمئن را گرد هم آورده تا شما بتوانید بدون دغدغه و ترس، به راحتی برای نظافت منزل تهران یا محل کار خود به نظافتچی‌های متخصص دسترسی پیدا کنید.

چگونه سفارشات خود را در بانیکس ثبت کنیم؟

  • در قدم اول شما باید اپلیکیشن بانیکس را روی گوشی موبایل خود نصب کنید، کاربران اندروید می توانند آن را از اپ استورهای مربوط دانلود کنند. کاربران ios می‌توانند با استفاده از وب اپ بانیکس سفارش‌های خود را به صورت آنلاین ثبت کنند.
  • پس از نصب، وارد اپلیکیشن شوید و با  وارد کردن شماره موبایل خود و دریافت کد امنیتی، ثبت نام کنید.
  • پس از ثبت نام، مراحل ثبت سفارش آغاز می‌شود، خدمات مورد نیازتان را انتخاب کنید و مراحل را تا نهایی شدن سفارش ادامه دهید.
  • با درج موقعیت مکانی خود و ثبت نشانی صحیح و کامل، امکان ارائه‌ سریع و منظم خدمات را برای تیم بانیکس فراهم می‌کنید.
  • بعد از انجام مراحل بالا بانیار انتخاب شده، در زمان مقرر در محل انتخاب شده شما حضور خواهد یافت.

اپلیکیشن نظافت منزل بانیکس

خدمات آرایشی در منزل شامل چه مواردی می شود؟

تمامی خدمات زیبایی و خدمات آرایشی که در سالن‌های زیبایی ارائه می‌شوند مثل رنگ و کوتاهی مو، خدمات مربوط به ناخن، میکاپ، شینیون و براشینگ، پکیج مربوط به عروس و غیره. در محل دلخواه خودتان، در روز و ساعتی که شما مشخص می‌کنید، با بهترین کیفیت و قیمت به شما ارائه می شود.

خدمات نظافت منزل تهران شامل چه مواردی می شود؟

  • خدمات نظافتی منازل مسکونی و ساختمان های نوساز.
  • سرویس نظافت سینما ها تالار ها و سالن های بزرگ.
  • شستشوی ظروف و لوازم آشپزخانه.
  • انجام خدمات برای مجتمع ها به صورت خصوصی.
  • نظافت سرویس بهداشتی و شستن حمام.
  • شستشوی دیوار و سقف. (این سرویس منحصرا توسط نظافتچی های آقا انجام میشود و توسط خانم ها قابل انجام نیست)
  • خانه تکانی جابجایی وسایل و مبلمان داخل منزل (این خدمت نیز به صورت محدود و برای اشیای سبک توسط نظافتچی آقا قابل انجام است. جابجایی اشیا و وسایل سنگین نیازمند حضور تعدادی کارگران ویژه این کاراست)
  • شستشوی فرش و قالیچه و شستشوی مبلمان (این سرویس نیز برای قالیچه های کوچک و زیر 3 متر توسط نظافتچی های خانم و آقا انجام می شود. برای شستن فرش و قالیچه های بزرگتر نیاز به استفاده از خدمات قالیشویی هست)

هزینه نظافت منزل چقدر است؟

  • خدمات نظافت منزل تهران بانیکس از خدمات چهار ساعته شروع می‌شود که در واقع کمترین زمان و کمترین هزینه را در بین خدمات دارد.
  •  سپس سرویس پنج ساعته است که مبلغ مشخص دارد اما بعد از سرویس پنج ساعته نحوه محاسبه هزینه به این صورت است که به ازای هر ساعت اضافی مبلغ ۱۵۰۰۰ تومان به مبلغ نهایی افزوده می‌شود.
  • هزینه خدمات ۴ ساعته با بانیار آقا ۱۰۹۵۰۰ و با بانیار خانم ۱۱۹۵۰۰، خدمات ۵ ساعته با بانیار آقا ۱۲۴۵۰۰ و با بانیار خانم ۱۳۴۵۰۰ است و تعداد ساعات بیشتر به همان روال گفته شده به مبلغ اضافه می‌شود.

هزینه ایاب و ذهاب بانیار به چه صورت محاسبه می‌شود؟

نیاز نیست که مشتری هیچ گونه هزینه اضافه‌ای بابت ایاب و ذهاب بانیار به او بپردازد و این هزینه روی هزینه سرویس خدمات نظافت محاسبه شده است.

تنها در صورتی که انجام خدمت تا بعد از ساعت ۲۰ طول بکشد، هزینه بازگشت بانیار (۳۰۰۰۰ تومان) به مبلغ نهایی خدمت افزوده خواهد شد.

کلام آخر

در نهایت می توانید با بهره مندی از این امکانات و خدمات رو به رشد و صرف کمترین زمان و انرژی، خانه تکانی شب عید تان را انجام دهید و بدون خروج از منزل آرایشگر را به خانه خود دعوت کنید.