چه چیزهایی را می توان از یک پت شاپ پرندگان خرید؟

پت شاپ پرندگان یکی از مهمترین فروشگاه هایی است که بسیاری از افراد برای فراهم کردن تجهیزات مربوط به پرندگان خود به این نوع فروشگاه ها مراجعه نموده و وسایل مورد نظر خود را خریداری نمایند. بنابراین وجود یک فروشگاه پت شاپ پرندگان می تواند این امکان را به شما بدهد که به راحتی از تمامی خدمات و امکاناتی که در این نوع فروشگاه ها موجود است، استفاده نمایید. برخی از خانواده ها به دلیل اینکه در خانه های خود چرنده نگهداری می کنند، به برخی از وسایل و مواد غذایی برای پرندگان خود نیاز دارد که می تواند با مراجعه به این نوع فروشگاه ها تمامی وسایل مورد نظر خود را اعم از انواع قفس ها، لانه، آبخوری، جای غذا، انواع دانخوری، انواع غذای پرنده ها، وسایل بازی پرندگان و نشیمنگاه برای پرندگان را از این نوع فروشگاه ها خریداری نمایند.

1

نگهداری از پرندگان در خانه چه تاثیرات مثبتی بر روی افراد می گذارد؟

برخی از افراد علاقه وافری به نگهداری انواع حیوانات از جمله انواع پرندگان را در خانه دارند. بنابراین طبیعی است که آن ها بیشتر از هر فردی تمایل داشته باشند، که تنهایی خود را با حضور پرندگان پر نمایند. برخی از افراد پس از مدتی تنها می شوند و تنها شدن می تواند تاثیرات بسیار بدی را بر روی افراد بگذارد، بنابراین شما می توانید در چنین مواقعی از وجود یک پرنده زیبا در خانه خود لذت ببرید. وجود انواع حیوانات از جمله پرندگان در خانه ها سبب شده که بیمارانی که مبتلا به اسکیزوفرنی بوده اند، به مرور بهتر شوند و حالشان خوب شود. از دیگر مزایای وجود این نوع پرندگان می توان به کاهش اضطراب و استرس و از همه مهمتر افزایش طول عمر شما اشاره کرد. بنابراین شما می توانید به راحتی با خرید انواع پرندگان برای خود، از تمامی حرکات و بازی گوشی های پرند تان لذت ببرید. اگر شما هم در خانه از انواع پرندگان مراقبت می کنید، به وسایلی نیاز دارید که تهیه کردن آنها الزامی است. بنابراین شما می توانید به راحتی با مراجعه به سایت نیازیتو یک سایت معرفی انواع کسب و کارها است، پت شاپ های پرندگان اطراف خانه خود را بیابید.

2

در هنگام خرید قفس از پت شاپ بهتر است به چه نکاتی توجه نماییم؟

یکی از مهمترین وسایل در نگهداری انواع پرندگان قفس آن ها است. چراکه خانه پرندگان قفس است، آن ها در قفس می خوابند، غذا می خورند و آب می نوشند. بنابراین توجه به قفس آن ها پیش از خرید از جمله موارد مهم در افزایش سلامتی و طول عمر آن ها به شمار می رود. بسیاری از افراد فکر می کنند که سایز قفس برای تمامی پرندگان یکسان است، ولی این تصور کاملا اشتباه بوده چرا که سایز و اندازه تمامی پرندگان با هم متفاوت است، بنابراین کاملا طبیعی است که اندازه قفس آن ها نیز با هم تفاوت داشته باشد. از جمله موارد مهم در خرید قفس فاصله بین میله های آن است، چراکه در صورت زیاد بودن این فاصله پرنده می تواند به راحتی از داخل قفس خارج شود. بنابراین برای پرندگان کوچکی چون فنچ، مرغ عشق، قناری و شاه طوطی که جثه ریزی دارند، از قفس هایی استفاده می شود، که فاصله بین نرده آن ها کم باشد.

چه نوع غذاهایی مناسب پرندگان خانگی است؟

بسیاری از افرادی که در خانه خود انواع پرندگان را نگهداری می کنند نمی دانند که چه غذایی برای انها مناسب است. بنابراین ما قصد داریم تا در این بخش شما را با تمامی غذاهای مفید و سودمند برای این نوع موجودات آشنا نماییم. دامپزشکان بر این باورند که پرندگان نیز مانند تمامی انسان ها به تمامی مواد مفید و معدنی از جمله انواع ویتامین ها، پروتئین ها، کربوهیدرات ها نیاز دارند بنابراین اگر شما هم در خانه خود این موجودات را نگهداری می کنید بهتر است بدانید که آن ها نیز مانند شما به مواد غذایی سودمند و مفید نیاز دارند تا بتوانند رشد کنند و طول عمر آنها افزایش یابد. در برخی از موارد دیده شده که پرندگان به دلایلی چون بیماری، تخم گذاری و افسردگی دچار کم غذایی و بی غذایی شده اند در این صورت بهتر است که با دادن برخی از مکمل ها به آن ها بدن آن ها را تقویت نمایید.

برای نگهداری پرندگان در قفس به چه وسایلی نیاز داریم؟

بسیاری از افرادی که به تازگی پرنده ای خریده اند نمی دانند که آن علاوه بر قفس به چه مواردی نیاز دارد، بنابراین در این بخش قصد داریم شما را با وسایل مورد نیاز برای این پرندگان کوچک و زیبا آشنا نماییم.

  • قفس پرنده
  • استند بازی
  • قفس مسافرتی پرنده
  • آبخوری
  • دانه خوری
  • نی
  • محل نشستن پرندگان
  • لانه برای خوابیدن و جفت گیری
  • وسایل بازی
  • تاب

3

در هنگام نگهداری پرندگان به این نکات توجه داشته باشید

برخی از افراد به دلیل این که تا به حال از انواع پرندگان نگهداری نکرده اند در تلاش هستند تا با خرید یک پرنده زیبا از وجود او در کنار خود لذت ببرند. به طور کلی پرندگان علاوه بر دانه و آب به جای مناسبی برای نگهداری نیازمند هستند. جای خواب و غذاخوری آن ها باید تمیز باشد و به هیچ عنوان مدفوع ان ها بر لانه و محل خواب آنها ریخته نشود. پرندگان در هنگام جفتگیری و تخم گذاری به محلی دنج و تمیز نیاز دارند، تا پرنده ماده بتواند با خیالی آسوده از تخم های خود محافظت نماید.

4

پس:

  • اگر شما هم در خانه از پرنده های گوناگون محافظت می کنید، بهتر است که به پت شاپ های پرندگان سری بزنید.
  • اگر پرنده شما به مواد معدنی و مکمل نیاز داشت، پت شاپ پرندگان را فراموش نکنید.
  • اگر پرندگان شما صاحب بچه شدند برای گسترش فضای آن ها از قفس های جداگانه استفاده نمایید.