کاپیتان پدیده مشهد بر بام اخبار ورزشی

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر، سایت خبری منیبان در این خصوص نوشت: در حالی که اوضاع و احوال تیم پدیده مشهد با جدایی ستاره‌های این تیم به هیچ عنوان خوب به نظر نمی‌رسد، این تیم در آستانه بازی با پرسپولیس یکی دیگر از بازیکنانش را از دست داد. حسین مهربان که پس از جدایی اکبر صادقی تبدیل به کاپیتان این تیم شده بود، مشمول اعزام به خدمت سربازی شد و با عقد قرارداد دو ساله به تیم فجرسپاسی پیوست تا در نیم فصل دوم برای این تیم دسته اولی به میدان برود.

دومین خبر ورزشی پربازدید ورزشی در مورد محمد نوری کاپیتان پیشین باشگاه پرسپولیس بود. به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، :محمد نوری کاپیتان پیشین باشگاه پرسپولیس با حضور در برنامه نوروز فوتبالی به تعریف از مهدی قایدی ستاره جوان باشگاه استقلال پرداخت : محمد نوری گفت :مهدی قایدی در فاز هجومی بسیار قوی عمل می کند و جزو بهترین های ایران است .امید عالیشاه هم دوست من است . امید در فاز هجومی ضعیف تر از مهدی قایدی است ولی در فاز دفاعی ، عالیشاه را به قایدی را ترجیح می دهم .

مجید نامجومطلق از چالش‌های جانشینی فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال صحبت کرد. این خبر نیز مورد توجه کاربران قرار گرفت. به گزارش خبر ورزشی وی در این خصوص گفت: حضور من به نوعی برگشت به عقب می‎‌شد و من چنین تصمیمی نداشتم. از قبلش هم گفته بودم. امیدوارم نتایج موفقی کسب کنند و به همراه استقلال موفق باشند.

دیگر خبر پربازدید ورزشی در مورد ژان پیر آدامز مدافع سال‌های دور پاری‌سن‌ژرمن بود. به گزارش خبر ورزشی، ژان پیر آدامز مدافع سال‌های دور پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی فرانسه، ۳۹ سال گذشته زندگی‌اش را در کما به سر برده است.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ورزشی، به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.