پیاده سازی VOIP

در سال‍های اخیر به دلیل پیشرفت تکنولوژی‌های ارتباطی مثل سیستم‌تلفن ویپ، استفاده شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ از خدمات ویپ و پشتیبانی ویپ در حال رشد و پیشرفت است. در این میان زمانی که تقاضا زیاد ‌می‌شود، به طبع عرضه نیز افزایش پیدا می‌کند و شرکت‌هایی جهت ارائه خدمات مرکزتلفن ویپ و پشتیبانی ویپ وارد بازار کار می‌شوند. موضوعی که در این میان برای مدیران شرکتها و سازمانهای بزرگ  بسیار حائز اهمیت است، نحوه انتخاب یک شرکت شایسته و با سابقه برای ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی این سیستم تلفن تحت شبکه خواهد بود.

انتخاب یک شرکت ارائه دهنده خدمات ویپ و پشتیبانی ویپ برای شرکت‌هایی که از سرویس مرکزتلفن VoIP استفاده می‌کنند معمولا کار ساده ای نیست و با یک انتخاب اشتباه ممکن است خسرت‌های جبران ناپذیری متحمل این شرکت‌ها شود. سیستم تلفن ویپ معمولا قلب تپنده بسیاری از کسب‌و‌کارهای امروزی است و شرکت‌هایی که از این سرویس استفاده می‌کنند مسلما نیازهای خاصی داشته است که به سمت این تکنولوژی ارتباطی روی آورده اند. بنابراین انتخاب صحیح یک شرکت سرویس دهنده خدمات ویپ می‌تواند شما را در مسیر پیشرفت کسب‌و‌کارتان یاری کند. در مقابل یک انتخاب اشتباه نیز ممکن است کسب‌و‌کارتان را تحت تاثیر منفی قرار دهد.

چطور یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات ویپ را انتخاب کنیم ؟

 

پشتیبانی ویپ

شرکت‌های ارائه دهنده خدمات VOIP و پشتیبانی ویپ به دلیل تقاضای زیاد شرکت‌های ککه خواهان پیشرفت مجموعه خود هستند، روبه افزایش است و همین موضوع کار را برای مدیران دشوار کرده است. اما شاخص‌هایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا بتوانید بهترین انتخاب را از میان ده‌ها شرکت خدمات VoIP داشته باشید.

  • سابقه فعالیت شرکت خدمات و پشتیبانی ویپ

بدیهی است هر چقدر یک شرکت سرویس دهنده رزومه و سابقه بیشتری داشته باشد، تجربه بیشتری نیز برای اجرای پروژه ویپ، خدمات یا پشتیبانی از سیستم تلفن ویپ شما را دارد و احتمال اینکه تجربه همکاری با شرکت‌های مشابه شما را داشته باشد نیز زیاد است. شرکتی که دارای تجربه زیادی در این حوزه است می‌تواند علاوه بر نیازهایی که خودتان در ذهن دارید، به عنوان مشاور در کنار شما باشد و ایده‌های تازه ای برای رشد کسب‌وکارتان پیشنهاد دهد. بنابراین اولین قدم، دریافت رزومه شرکت خدمات و پشتیبانی ویپ است.

  • نامه‌های حسن انجام کار

درست است که سابقه و تجربه فعالیت یک شرکت بسیار موضوع مهمی است، اما این سوال را از خودتان بپرسید که "چند درصد از این کسب‌و‌کارها از نحوه خدمات این شرکت راضی بودند؟"

نامه حسن انجام کار معمولا زمانی ارائه می‌شود که شرکت سرویس گیرنده از خدمات شرکت سرویس دهنده رضایت داشته باشد. بنابراین یکی دیگر از نکته‌های انتخاب یک شرکت خدمات ویپ و پشتیبانی ویپ، تعداد نامه‌های حسن انجام کاری است که دریافت کرده است.

  • قیمت خدمات و پشتیبانی ویپ

یکی از مهمترین شاخص‌های انتخاب یک شرکت خدمت ویپ برای مدیران شرکت و سازمان‌ها، قیمت پیشنهادی آنها است. معمولا ارائه پیشنهاد قیمت بر اساس نیازمندی و شرح فنی پروژه ارائه می‌شود و یک استاندارد کلی ندارد. بنابراین برای دریافت بهترین قیمت بهتر است با چند شرکت وارد مذاکره شوید و در نهایت یکی از فاکتورهای انتخاب خود را بر اساس قیمت پیشنهادی بگذارید. لازم به ذکر است که برای دریافت بهترین خدمات، بهتر است قیمت نهایی فاکتور را به عنوان یکی از گزینه‌های آخر شاخص انتخاب خود قرار دهید. زیرا کیفیت ارائه خدمات و پشتیبانی ویپ بسیار مهمتر از رقم نهایی فاکتور است.

  • مشاوره رایگان

زمانی که تصمیم به استفاده از خدمات ویپ یا برون‌سپاری پشتیبانی مرکزتلفن ویپ خود را دارید، حتما به موارد مورد نیاز خود فکر کرده اید. اما باید بدانید که یک شرکت متخصص در ارائه خدمات و پشتیبانی ویپ می‌تواند ایده‌های بسیار بیشتری که از چشم و ذهن شما پنهان است، پیشنهاد دهد. به قول معروف: "شما مو ‌می‌بینید و او پیچش مو" بنابراین بهتر است با شرکتی وارد مذاکره شوید که در کنار مشاوره تخصصی رایگان با توجه به شرح نیاز، بتواند پیشنهادات و ایده‌های خود را نیز به صورت رایگان در اختیارتان قرار دهد.

  • شرایط ارائه خدمات و پشتیبانی

هر شرکت ارائه‌دهنده خدمات ویپ قانون و قواعد خود را برای ارائه خدمات دارد. مدت زمان پشتیبانی، چگونگی ارائه خدمات در ساعات کاری و غیرکاری، نوع تعهدات خدمات و پشتیبانی، سرویس‌های رایگان و تجاری و تمام مواردی که می‌تواند با جزئیات بیشتری در قالب نمونه قرارداد پشتیبانی  و خدمات ویپ وجود داشته باشد. شما به عنوان فردی که وظیفه تحقیق و بررسی شرکت‌های خدمات و پشتیبانی VoIP را بر عهده دارید می‌توانید نمونه این قرارداد‌ها را از شرکت سرویس دهنده دریافت و مطالعه کنید تا بتوانید اطلاعات بیشتری از نحوه ارائه خدمات آن شرکت اطلاعات کسب کنید.

خدمات VOIP

شرکت ویپینگ، ارائه دهنده تخصصی خدمات و پشتیبانی ویپ

شرکت‌هایی که تصمیم به استفاده از مرکزتلفن ویپ می‌گیرند، بدون شک ارتباطات تلفنی بسیار حساس و مهمی دارند. و همانطور که در ابتدای این مطلب گفتیم، خطوط تلفن، قلب تپنده اینگونه شرکت‌ها‌ محسوب می‌شود و هرگونه خطا در عملکرد این سیستم تلفن ممکنه است منجر به خسارت به این کسب‌و‌کارها شود.

چهار شاخص اصلی انتخاب یک شرکت ارائه دهنده خدمات و پشتیبانی ویپ را برای پیاده سازی ویپ شرح دادیم. در میان انبوه شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات، شرکت ویپینگ با بیش از x سال سابقه فعالیت در حوزه سیستم‌های تلفن تحت شبکه، جزو معدود گزینه‌هایی است که می‌تواند با میانگین نمره‌ای عالی، گزینه‌ای مناسب برای برون‌سپاری خدمات ویپ و پشتیبانی ویپ برای کسب‌و‌کار شما باشد. کارشناسان شرکت تخصصی ویپینگ با ارائه مشاوره رایگان و ارائه پیشنهاد جهت بهینه سازی و ارتقای سطح کیفیت ارتباطات تلفنی، مشاور شما در راستای پیشرفت کسب‌و‌کارتان خواهد بود. لازم به ذکر است که به عنوان حسن خدمت، مشاوره و ایده‌پردازی‌های شرکت ویپینگ به صورت رایگان به شرکت‌ها و سازمان‌ها ارائه می‌شود.