پنجره‌ای به جهان کتاب؛ چگونه چشم انداز جدیدی به دنیا باز کنیم؟

آیا دوست دارید پنجره‌ای را باز کنید و با  چشم‌اندازی زیبا و تازه مواجه شوید؟ همه انسان‌ها زیبایی را دوست دارند و آن را گرامی می‌دارند. اما افرادی که کتاب می‌خوانند بیشتر به اهمیت این جمله پی می‌برند. زیرا مطالعه هرکتاب، پنجره‌ای به جهان کتاب می‌گشاید که هر بار تازگی دارد. پنجره‌ای که چشم‌اندازش زیباست و افق روشنی دارد.

مطالعه کتاب،  علاوه بر اطلاعات جدید، هر بار افراد کتابخوان را با فرهنگ و تاریخ دیگر سرزمین‌ها آشنا خواهد کرد. آشنایی با دنیای تازه، نگرش و تفکر را گسترش می‌دهد. همه ما برای زندگی بهتر نیاز داریم، بهتر بیندیشیم. اما بهتر اندیشیدن اتفاقی نیست و یک شبه حاصل نمی‌شود. مطالعه مداوم  بهترین مسیر برای ورود به جهان کتاب است. در نظر داشته باشید؛ دردنیای امروزی تا چه اندازه مطالعه مقرون به صرفه است. زیرا نیاز به تجهیزات و ابزار گوناگونی ندارد. تنها کمی حوصله به شما کمک می‌کند توانمندتر از قبل شوید.  دقت داشته باشید: بسیاری از فیلم‌های زیبایی که شما می‌پسندید و به دیگران معرفی می‌کنید اقتباسی از داستان‌های معتبر هستند. اگر شما کتاب‌خوان باشید و بدانید فیلم‌های اقتباسی از چه کتاب‌هایی هستند مهارت اندیشیدن شما بیشتر هم خواهد شد. اینکه آیا شخصیت‌های فیلم‌ها به خوبی رمان به ببینده منتقل شده‌اند یا خیر و سوالات بسیار دیگر ذهن شما را درگیر خواهند کرد و توانایی تفکر را بیشتر می‌کنند.

فروشگاه اینترنتی کتاب بنوبوک

برای اینکه بتوانید پنجره‌ای به جهان کتاب باز کنید بهتر است زمان مشخصی را به مطالعه اختصاص دهید. اگر فضایی را در منزل یا محل کار خود انتخاب کرده و در ساعت مشخصی مطالعه کنید؛ لذت مطالعه شما صد چندان خواهد بود. به سلیقه خود در انتخاب کتاب هم بیشتر دقت کنید، تا خواندن برایتان جذابیت بیشتری داشته باشد. این موارد را امتحان کرده و تأثیرش را در مدت کوتاهی ببینید. پیشنهاد دیگر ما به شما، برای مطالعه و خواندن کتاب، صحبت درباره کتابی است که می‌خوانید یا خوانده‌اید. هر زمانی که شما با دنیایی زیبا و تازه روبه‌رو شدید آن را با دوستان و نزدیکان خود در صفحات مجازی به اشتراک بگذارید. این روش علاوه بر اینکه دیگر افراد را با جهان کتاب آشنا می‌کند و مشوق مطالعه است.  برای خود شما هم سودمند است، تا نظراتتان را با دیگر افراد در میان بگذارید. ویکتور هوگو نویسنده مشهور می‌گوید: «خوشبخت، کسی است که به یکی از این دو چیز دسترس دارد، یا کتاب‌های خوب یا دوستانی که اهل کتاب باشند.»

بهتر است بدانید، اگر مطالعه مرتب و مداوم داشته باشید، پس از مدتی فن بیان شما تغییر می‌کند. دایره لغات‌تان افزایش می‌یابد و در روابط اجتماعی متوجه خواهید شد که ارتباط کلامی شما تغییر کرده است. البته دانستن واژگان بسیار و مهارت کلامی به شما در نوشتن هم کمک بسیاری می‌کند و توانایی نوشتن و بهره بردن از کلمات هم بهتر می‌شوند.

در نهایت،  زمانی‌که بتوانید پنجره‌ای به جهان کتاب باز کنید؛ آرامش درونی بسیاری کسب کرده و کیفیت زندگی‌تان بهتر از گذشته خواهد شد. بنابراین زمان مطالعه خود را از همین حالا انتخاب کنید.

کدام کتاب ها را برای خرید انتخاب کنیم؟

تحقیقات مختلف نشان می‌دهند، بیشتر افراد برای خرید کتاب به سراغ نویسندگانی می‌روند که آن‌ها را می‌شناسند. این شناخت معمولا با دنبال کردن نویسنده در شبکه‌های اجتماعی، مطالعه کتاب‌های دیگری از وی، خواندن مصاحبه‌های مختلف نویسنده و یا از تایید دوستان و اطرافیان حاصل می‌شود. ما در بنوبوک بستری را فراهم کرده‌ایم تا با بررسی و نقد کتاب‌های مختلف، افرادی که به مطالعه علاقه‌مند هستند به راحتی بتوانند انتخاب خود را انجام داده و بعد از آن اقدام به خرید اینترنتی کتاب بکنند.

فروشگاه کتاب بنوبوک به شما کمک می‌کند تا کتاب‌های مورد علاقه خود را به صورت اینترنتی بخرید و تنها با چند کلیک کتاب مورد علاقه خود را سفارش دهید، بدون اینکه زمانی را برای رفت و آمد در خیابان‌های شلوغ صرف کنید. تیم پشتیبانی ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شماست و تا لحظه رسیدن کتاب بدست شما در کنارتان خواهیم بود.

کتاب خواندن دریچه‌ای از دانش بی‌پایان را به روی شما باز می‌کند، به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر بیاموزید، مهارت های خود را گسترش دهید و جهان و مردم آن را بهتر درک کنید. بسیاری معتقد هستند 30 دقیقه مطالعه در روز می‌تواند اتفاقات شگرفی را در زندگی شما رقم بزند.

کتاب فروشی‌های آنلاین در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی در بین علاقه‌مندان به کتابخوانی پیدا کرده‌اند. اما چرا ما خرید اینترنتی کتاب را به شما توصیه می‌کنیم؟ علل مختلفی برای این مسئله وجود دارد، اولین مورد این است که در هنگام خرید آنلاین می‌توانید قیمت کتاب مورد نظر را با سایر فروشگاه‌ها مقایسه کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید. هنگامی که آنلاین کتاب می‌خرید.