ردپای مرکز تلفن ابری انارتل را در کسب و کار خود پیدا کنید!

با تکنولوژی امروزه شما میتوانید با استفاده از فناوری های روز ارتباطات تلفنی کسب و کار خود را به راحتی و با روش های مقرون به صرفه تر از تلفن های قدیمی گسترش دهید.

شاید با توجه به هزینه های هنگفت استفاده از تلفن های قدیمی این سوال به ذهنتان رسیده باشد که آیا می توان با استفاده از روش هایی دیگر این هزینه ها را کم تر کرد؟ با ارائه این مقاله ما قصد داریم تا با معرفی انارتل این نوید را به شما بدهیم که علاوه بر کاهش هزینه ها می توانید بازدهی مجموعه خود را نیز افزایش دهید و در جهت جلب رضایت مراجعین خود بکوشید.

در ادامه می خواهیم کاربرد خدمات ارائه شده توسط انارتل را در حوزه مشاوره برای کسب و کار شما بیان کنیم.

انارتل: روشی شگفت انگیز برای افزایش بازدهی خدمات مشاوره ای

انارتل با ارائه دادن خدمات تلفنی بر بستر ابری این امکان را به مشتریان شما می دهد تا در مدت زمانی مشخص با مشاوران شما در ارتباط باشند و با ارائه دادن پلتفرم اختصاصی برای هر مشتری امکان ضبط تماس و بررسی مدارک و سوابق خود را در هر زمانی که بخواهید می دهد. یکی دیگر از امکانات این مجموعه برای کسب و کار شما افزایش بازدهی مدیریت و نظارت بر تماس ها می باشد.

تنها عیب خدمات تلفنی بر بستر ابر این است که نیازمند دسترسی به اینترنت می باشد، یعنی در صورت قطع شدن اینترنت از خدمات ارائه دهنده این سیستم محروم خواهید شد.

101

خدمات انارتل در جهت جلب رضایت مشتریان شما کولاک به پا می کند.

شماره تلفن ابری، پیش نیاز بهره وری از خدمات ابری

با افزایش تماس ورودی مشتریان برای یک سازمان، همزمان دغدغه پاسخگویی و پشتیبانی را به وجود می آورد. یعنی اینکه تماسی از دست نرود یا در اسرع وقت مشتری موفق به برقراری تماس با کارشناسان شما باشد. با کمک شماره تلفنی ابری دیگر خطوط تلفنی شما در حالت اشغال نخواهد ماند.

مزایا شماره تلفن ابری

  • محدود نبودن به مکان فیزیکی
  • انتخابی بودن شماره تلفن
  • امنیت بالای شماره تلفن ابری
  • قابلیت جابجایی خط

مرکز تلفن ابری قدم بعدی کسب و کار شماست

مرکز تلفن ابری مجموعه ای است که به مدیریت، نظارت و پشتیبانی همزمان از تماس های دریافتی کمک می کند.

مزایا مرکز تلفن ابری

  • از دست ندادن تماس: یکی از مزایای مرکز تلفن ابری برای مجموعه شما این است که مشتریان شما دیگر نیاز نخواهند داشت تا در صف تماس مانده و یا با بوق اشغال مواجه شوند.
  • پایدار بودن تماس: مشتریان شما دیگر در طول تماس با قطع شدن ارتباط مواجه نخواهند شد و تا پایان مکالمه از مشاوره های شما بهره مند خواهند بود.
  • ضبط مکالمات: یکی دیگر از امکانات مرکز تلفن ابری این است که در طول مکالمه تماس شما ضبط خواهد شد تا در صورت نیاز بتوانید از مکالمات ضبط شده استفاده نمایید.

پیام صوتی ابری شما را از رقبا متمایز می کند.

با استفاده از پیام صوتی ابری، پیام های تبلیغاتی، نظرسنجی و پیام های مد نظر خود را در کوتاهترین زمان و بدون نیاز به خرید نرم افزار های بخصوص در بستر ابری و به تعداد های دلخواه به مخاطبان خود ارسال نمایید. با استفاده از این قابلیت دیگر نیازی به نیروی انسانی اضافه نخواهید داشت.

مزایا پیام صوتی ابری

  • گزارش گیری کامل: با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید لیستی کامل و با نمودار از تمامی پیام ها ارسال شده را دریافت نمایید.
  • زمان بندی در ارسال: تعیین زمان ارسال برای پیام صوتی در روز و ساعت مشخص.
  • نظر سنجی: می توانید از نظرات مشتریان خود درباره پیام مطلع شوید.
  • انتخاب مخاطب پیام خود بر اساس جغرافیا و یا اپراتور و...

 

ما در این مقاله قصد داشتیم با معرفی خدمات ابری انارتل، شما را با نوین ترین روش های گسترش و رونق کسب و کارتان آشنا نماییم. اگر شما بخواهید یک مرکز تلفن ابری داشته باشید لازم است در مرحله اول یک شماره تلفن ابری داشته باشید.

از مهم ترین ویژگی های مرکز تلفن انارتل این است که می توانید تنها با یک کلیک با ارسال یک پیام صوتی ابری به تعداد نامحدودی مخاطب، از میزان رضایتمندی آنها آگاه شوید. همچنین از مزایایی مثل گزارش گیری کامل، ضبط تماس ها و حذف موقعیت جغرافیایی با خدمات ابری انارتل بهره مند شوید.