توجه رسانه‌ها به مرگ بسکتبالیست معروف

به گزارش اخبار حوادث شهر خبر، خبرگزاری رکنا در این خصوص نوشت: آخر هفته با انتشار خبر تلخ مرگ دو ورزشکار در سمنان همراه بود. دو ورزشکار ایرانی که در حادثه‌های جداگانه جان خود را از دست دادند. یکی بسکتبالیست بود و دیگری چترباز؛ هر دو جان دادند، آن هم درست درحال انجام ورزشی که به آن علاقه داشتند.

دومین خبر پربازدید حوادث در خصوص حمله طالبان به دو پاسگاه در نزدیکی مرز ایران بود.  به گزارش خبرگزاری رکنا، بنا به اعلام منابع امنیتی در هرات، بر اثر حمله طالبان به دو پاسگاه نیرو‌های مرزی در شهرستان‌های “کهسان” و “غوریان” این استان و در نزدیکی مرز ایران ۹ نیروی مرزی کشته و ۱۵ نفر از آن‌ها اسیر شدند.

همچنین بر اساس اعلام مقامات محلی استان سرپل در شمال افغانستان، 9 نظامی افغان از جمله یک فرمانده نیرو های خیزش مردمی در حمله طالبان در شهرستان “بلخاب” استان سرپل جان خود را از دست دادند و شش نفر از آن ها زخمی شدند.

ظهر امروز مردی میانسال با خالی کردن یک چهارلیتری بنزین قصد خودسوزی در پمپ بنزین واقع در خیابان آتشگاه اصفهان را داشت که با تلاش مردم ناکام ماند. این مطلب نیز با بازدید زیادی روبرو شد. به گزارش خبرگزاری رکنا، این فرد توسط مردم به خارج از جایگاه سوخت هدایت شده و سه بار هم قصد فرار داشته است که در نهایت با حضور ماموران پلیس به کلانتری برده شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

دیگر خبر پربازدید به دستگیری رئیس ستاد تنظیم بازار اختصاص داشت. به گزارش خبرگزاری رکنا، رئیس ‎ستاد تنظیم بازار خوزستان و معاون اقتصادی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان صبح امروز توسط اطلاعات سپاه بازداشت شد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار حوادث، به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.