فرصت استثنایی خرید آجر نسوز نما، بدون واسطه

در این صفحه اطلاعاتی در رابطه با انواع آجرهای نسوز، مشخصات و ویژگی های آن ها به همراه عکس و نحوه دریافت لیست قیمت آجر نسوز، سفارش و خرید آن با شما به اشتراک گذاشته شده است.

نحوه خرید و سفارش مستقیم از کارخانه آجر نسوز

آجر آنلاین به عنوان یکی از مراکز معتبر فروش اینترنتی آجر و آجر نما در ایران، تولید محصولاتی با کیفیت همراه با نشان استاندارد و حذف هزینه های گزاف واسطه گری را مهم ترین اولویت خود قرار داده است.

به این ترتیب شما همراهان گرامی جهت سفارش محصول مورد نظر خود به صورت مستقیم از درب کارخانه می توانید وبسایت آجر آنلاین را انتخاب نمایید. جهت استعلام قیمت آجر نسوز نما از مدیر فروش ما کافیست یکی از روش های زیر را انجام دهید:

  • تماس با شماره 09021684411
  • مراجعه به سایت Ajoronline.com و تکمیل فرم صفحه تماس با ما

همچنین جهت مشاهده نمونه تصاویر بیشتری از پروژه های ما در سراسر کشور، می توانید به صفحه اینستاگرام ما (Ajor.online) مراجعه نمایید

 

آجر نسوز نما

 

آجر نسوز چیست و چه مزایایی دارد؟

این آجرها از انواع مصالح ساختمانی هستند که از خاک نسوز و در کوره ساخته می شوند. ویژگی بارز این مصالح، مقاومت دمایی بسیار زیاد آن هاست به همین دلیل در مکان هایی چون کوره های صنعتی، تنور، باربیکیو، شومینه و... پر استفاده هستند.

از دیگر مشخصات این آجر ها می توان گفت:

  1. مقاومت در برابر تغییرات ناگهانی آب و هوا، سایش و فرسایش و...؛
  2. نصب آسان؛
  3. کم بودن قیمت آجر نسوز نما نسبت به سنگ و کامپوزیت و چوب؛
  4. متنوع بودن در طرح و رنگ و ابعاد؛
  5. طول عمر زیاد و ضمانت استحکام بنا.

نمای ساختمان با آجر نما نسوز

کارخانه آجر نسوز تهران و اصفهان، از برترین کارخانه جات تولید محصولات آجر نما در آجر آنلاین می باشند که چندین نمونه پروژه موفق را در پوشش شهری و استانی رقم زده اند. در ادامه با نمونه از کاربرد های این پروژه ها آشنا خواهید شد.

 

پروژه ساختمانی آجر نسوز تهران

 

نمای خارجی ساختمان 

داشتن سطح صاف و یکدست، رنگ ها و طرح های متنوع و ابعاد مختلف، دست معماران و طراحان را برای طراحی نمای بیرونی ساختمان ها مطابق با سلیقه مورد نظر شما باز گذاشته است. متداول ترین رنگ های این آجرها در طراحی نمای خارجی ساختمان، آجر نسوز سفید، قرمز، قهوه ای و مشکی هستند.

آجر نسوز باربیکیو و شومینه

مقاومت دمایی این آجرها تا بیش از 1200 درجه سانتی گراد می باشد. علاوه بر این به دلیل سبک بودن و آسان و سریع نصب شدن، قیمت آجر نسوز باربیکیو و شومینه بسیار ارزان و به صرفه تمام می شود.

آجر نسوز نما داخلی

از متدول ترین کاربرد های آجر نسوز را می توانید در نمای داخلی ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی، هتل ها، رستوران ها و کافی شاپ ها، نمای کف و... مشاهده نمایید.

 

آجر نسوز شومینه

 

از دیگر نمونه محصولات داخلی پر طرفدار آجر آنلاین، آجر نما هلندی می باشد که به دلیل زیبایی ظاهری منحصر به فرد و نمای لوکسی که به دیوارهای داخلی ساختمان ها می دهد، خرید آجر هلندی نما به یکی از اولویت های مشتریان ما برای طراحی دکوراسیون داخلی تبدیل شده است. جهت مشاهده نمونه تصاویر این محصول به وبسایت آجر آنلاین مراجعه نمایید.