از حضور رئیسی تا کاندیداتوری قالیباف

به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر، پایگاه خبری تحلیلی نامه‌نیوز  در این خصوص نوشت: عبدالملکی در توئیتی با مضمون " سلام علی ابراهیم" این را به اذهان عمومی القا می‌کرد که حضور رئیسی در انتخابات 1400 قطعی شده است که با واکنش مدیر روابط عمومی قوه قضائیه و دبیر ستاد امر به معروف همراه شد.

دومین خبر پربازدید در خصوص کاندیدای جدید انتخابات سال 1400 بود. به گزارش تابناک، محسن رهامی، داوطلب ریاست جمهوری ۱۴۰۰، در رابطه با تصمیماتی که در مورد کابینه احتمالی خود پس از پیروزی در انتخابات خواهد داشت توضیحاتی را ارائه داد. وی گفت: برای وزارت‌خانه‌ها لیستی طراحی کرده‌ام اما وزرایی که از دولت فعلی باشند عموما در این لیست نیستند و دلیل آن هم سن بالای آنها است. اما به عنوان مشاور از بعضی وزرا دعوت کرده‌ام و با آنها مشورت داشتم. به عنوان مثال ستار هاشمی را در لیست گذاشته‌ام و فکر می‌کنم برای سمت وزارت ارتباطات مناسب باشد.

مجتبی توانگر عضو ناظر مجلس در شورای اقتصاد با بیان اینکه قالیباف قصد رقابت با رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ١۴٠٠ را ندارد، گفت: آقای قالیباف اعلام آمادگی کرده‌اند که برنامه و تیم اقتصادیشان برای تحول اقتصادی کشور در اختیار آقای رئیسی باشد تا بتوان شاهد اتفاقات خوب اقتصادی در دولت آینده باشیم. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد.

به گزارش دنیای اقتصاد وی افزود: از سال ۱۳۹۷ تا اواسط ۱۳۹۹ یک تیم اقتصادی جوان در کنار آقای قالیباف فارغ از قوه اجرایی، تقنینی و قضایی، برنامه‌های جامعی را برای تحول اقتصادی کشور آماده کرده بودند که بخشی از آن در مجلس پیگیری شده و می‌شود لیکن بخش مربوط به اجرا به دلیل اینکه ایشان قصد رقابت با آقای رئیسی را ندارند کاملا اعلام آمادگی کرده‌اند که برنامه و تیم‌شان در اختیار آقای رئیسی باشد تا بتوان شاهد اتفاقات خوب اقتصادی در دولت آینده باشیم.

دیگر خبر پربازدید در خصوص احتمال کاندیداتوری جهانگیری بود. روزنامه اعتماد با اشاره به کاندیداهای کارگزاران برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم نوشت: بعد از ظریف و محسن هاشمی از سال جدید زمزمه‌هایی دوباره درباره احتمال کاندیداتوری جهانگیری شنیده شد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار انتخابات ، به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر می‌زنند.