اسکرابر های بی صدا دارای تکنولوژی بسیار پیچیده ای هستند / نوین پاک بیش از 50 مدل از نوع اسکرابر بی صدا دارد

محمد قهرمانی یکی از کارشناسان با تجربه نوین پاک در زمینه دستگاه های نظافت صنعتی و لزوم استفاده از دستگاه های زمین شوی و کف شوی صنعتی در مراکز نظامی کشور خبر داد. وی گفت: امروزه در مکان های بسیاری از دستگاه های اسکرابر خودرویی و کف شوی صنعتی استفاده می شود، زیرا این دستگاه ها کار نظافت را به طور تخصصی انجام می دهند و با توجه به گستردگی فضاهای مختلف و همچنین فضاهای نظامی بزرگ دیگر نمی توان از روش های سنتی قدیمی استفاده کرد. وی ادامه داد: استفاده از این روش ها امری زمان بر است که نیاز به نیروی انسانی زیادی دارد و هم کار نظافت با سرعت و دقت بسیار پایینی انجام می شود، به همین دلیل لازم است که جایگزینی دستگاه های نظافت صنعتی همچون اسکرابر خودرویی و کف شوی صنعتی در مکان هایی که انجام نشده است،  هرچه زودتر صورت بگیرد.

محمد قهرمانی در مورد مزایای استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی مثل اسکرابر یا کف شوی صنعتی در این مکان ها و در پاسخ به این سوال که چرا باید از اسکرابر خودرویی استفاده کنیم، گفت: این دستگاه ها با داشتن یک اپراتور با توجه به گستردگی سطوح مختلف و انواع آلودگی های شدید و خفیف  میتوانند کار نظافت را به طور حرفه ای انجام دهند. وی گفت: از مزیت های دیگر اسکرابر یا زمین شوی صنعتی می توان به توانایی ضدعفونی سطوح اشاره کرد. او اضافه کرد با توجه به شرایط بوجود آمده و نیاز به ضدعفونی کلیه سطوح می توان به این ویژگی دستگاه اسکرابر یا کف شوی صنعتی پرداخت که قابلیت ضدعفونی را دارد  و می تواند با استفاده از مخازن آب خود انواع ویروس ها و آلودگی ها را در محل ایجاد شده از بین ببرد. وی گفت: در مکان هایی مثل مناطق نظامی که افراد زیادی از جاهای مختلف در آنجا رفت و آمد دارند نیاز به ضدعفونی سطوح بسیار جدی است و باید حتما روزی  چند بار این امر صورت بگیرد تا از ابتلا و شیوع این بیماری به افراد بیشتر جلوگیری شود. وی ادامه داد: خوشبختانه دستگاه های زمین شوی صنعتی یا کف شوی صنعتی دارای مخازنی هستند، که می توان مواد ضدعفونی کننده را در آن ها ریخت و روی کف پخش کرد تا امر ضدعفونی حاصل شود. البته باید فراموش نکرد که مدت زمان مورد نیاز برای این کار را صبر کرد تا بتوان کار ضدعفونی به درستی انجام گرفته و ویروس ها و دیگر مواد بیماریزا از بین بروند.

وی ادامه داد: دستگاه های اسکرابر یا کف شوی صنعتی دارای انواع دیگری نیز می باشند. او توضیح داد: اسکرابر دارای انواعی مثل اسکرابر برقی و اسکرابر باطری دار می باشد. اسکرابر برقی برای مکان هایی که از نظر برقی محدودیت وجود نداد و پریز برق در فضا موجود است استفاده می شود. از اسکرابر باطری دار برای فضاهای بیرونی و فضاهایی که برق مورد نیاز وجود ندارد استفاده می شود.

او در مورد اسکرابر های نوین پاک گفت: تجهیزات نظافت صنعتی نوین پاک همچون اسکرابر، کف شوی و زمین شوی هستند و افراد و شرکت ها می توانند برای خرید این دستگاه‌ها همچون اسکرابر بی صدای نوین پاک تنها با 20 درصد پیش پرداخت صاحب دستگاه اسکرابر شوند. او گفت من و همکارانم در مجموعه نوین پاک تصمیم گرفتیم برای همکاری با نهاد های مختلف و مردم عزیزمان، همچنین با علم بر اینکه شرایط اقتصادی در این برهه زمانی برای خیلی ها مطلوب نیست، کاری کنیم تا همه بتوانند از اسکرابرهای نوین پاک استفاده کنند و بتوانند فضایی مطلوب و تمیز را داشته باشند. او افزود: ما تصمیم گرفتیم با این شرایط و با دریافت بیست درصد از کل هزینه و مابقی به صورت اقساط این همکاری و هم یاری را با مردم داشته باشیم که اتفاقا با استقبال بسیار زیادی از سوی شرکت های خصوصی و دولتی مواجه شد. وی ادامه داد: ما سعی کردیم نشان دهیم که از اعتمادی که طی سالیان مردم به ما داشته اند بسیار راضی و خشنودیم و بخواهیم این اعتماد و همراهی را مستحکم تر کنیم.

محمد قهرمانی افزود: ما به افراد در نوین پاک قبل از خریدن دستگاه ها در زمینه خرید نوع دستگاه ها مشاوره می دهیم و آن ها را در مورد انتخاب دستگاه مناسب کمک می کنیم، چرا که خریدن دستگاه هایی که مناسب محیط و نوع نظافت ما نباشد به جز هزینه های هدر رفته چیزی را در بر نخواهد داشت. او ابراز کرد: دستگاه های ما در مجموعه نوین پاک دارای خدمات پس از فروش نیز می باشند که این باعث آسودگی خیال بسیار از مشتریان می شود.

WhatsApp Image 2021-05-03 at 3.04.28 PM

وی در مورد اینکه برای مراکز نظامی چگونه زمین شوی صنعتی انتخاب کنیم گفت: همانطور که اشاره کردم در این مراکز از اسکرابر ها یا کف شوی صنعتی بی صدا استفاده می شود و ما در نوین پاک بیش از 50 نوع کف شوی صنعتی مختلف داریم که قابلیت های بسیار زیادی دارند و می توانند با استفاده از تکنولوژی پیچیده و کاربری بسیار ساده ای که دارند موجب آسانی بسیاری از امور نظافتی و راحتی کار اپراتور شوند.

محمد قهرمانی به عنوان سخن پایانی خود افزود: امیدواریم با عرضه و ارائه دستگاه های نظافتی با شرایط ایده‌آلی که برای خرید دستگاه های نظافتی کف شوی صنعتی، زمین شوی صنعتی (اسکرابر) تعیین کرده ایم بتوانیم در امر جلوگیری از انواع بیماری ها به خصوص کرونا در این زمان بسیار سخت که هر روز تعداد بسیار زیادی از مردم بابت این بیماری جان خود را از دست می دهند، در جلوگیری از شیوع این بیماری سهیم باشیم.

WhatsApp Image 2021-05-03 at 3.04.40 PM

او گفت: مردم عزیز می توانند همه روزه با ما در تماس باشند و سوالات خود را در مورد خرید انواع دستگاه ها و یا حتی فروش دستگاه ها با ما در میان بگذارند، ما در ساعات اداری پذیرای این عزیزان هستیم و حتی الامکان به آن ها کمک های لازم را می کنیم.