جراحی زیبایی واژن با بالاترین کیفیت در شهر رشت

جراحی زیبایی واژن یکی از عمل هایی است که امروزه مورد توجه بسیاری از بانوان قرار گرفته است و افراد زیادی علاقه مند به انجام این عمل هستند. با این حال نکته ای که وجود دارد این است که بسیاری از بانوان با این عمل آشنایی ندارند و درباره مزایا و معایب آن اطلاعاتی ندارند. همین عامل نیز باعث می شود تا نسبت به انجام این عمل یک ترس بزرگ در ذهن خود داشته باشند. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره عمل جراحی زیبایی واژن صحبت کنیم و اطلاعات جامع و کاملی را درباره عمل زیبایی واژن رشت به شما ارائه دهیم که بانوان رشتی می توانند از این خدمات استفاده کرده و نهایت بهره را از آن ببرند.

جراحی زیبایی واژن چیست؟

قبل از آن که بخواهیم درباره عمل لابیاپلاستی رشت صحبت کنیم اجازه دهید تا درباره خود عمل لابیاپلاستی صحبت کنیم و درباره ویژگی ها و مزایای آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. این عمل جراحی یکی از انواع عمل های زیبایی است که برای زیبایی واژن صورت می گیرد و شامل موارد مختلفی می باشد که می توانند تمامی مشکلات ناشی از عدم زیبایی این ناحیه در بانوان را برطرف کند. در صورتی که این عمل زیبایی توسط یک حراج متبحر و متخصص صورت گیرد می توان شکل ظاهری این ناحیه را به طور کامل تغییر داد و زیبایی آن را چند برابر کرد. یکی از مشکلاتی که اکثر بانوان نسبت به آن رضایت کافی ندارند این است که اندازه و لبه داخلی واژن بزرگ است و معمولا قصد دارند که این لبه را کاهش دهند. این کار در جراحی زیبایی واژن  در رشت امکان پذیر است و شما می توانید با مراجعه به متخصصین ما به راحتی این کار را انجام دهید.

این عمل زیبایی شامل چه مواردی می باشد؟

در عمل زیبایی واژن موارد مختلفی ممکن است تحت عمل قرار گیرد و بسیاری از مشکلات مختلف در این ناحیه امکان حل شدن دارند. افزایش G-spot یکی از مواردی است که در این عمل ها صورت می گیرد ولی نکته ای که در این خصوص وجود دارد این است که این کار حتما باید توسط یک فرد متخصص در این حوزه انجام شود و در غیر این صورت به هیچ وجه توصیه نمی شود. برداشتن پوست یا روکش کلیتوریس یکی دیگر از مواردی است که در عمل زیبایی واژن انجام می شود که بانوانی که علاقه مند به انجام این کار هستند می توانند از مزایای آن بهره مند شوند. فرونوپلاستی، پرینوپلاستی و ... نیز از دیگر بخش های این عمل ها هستند که با مراجعه به سایت ما می توانید اطلاعات کاملی را درباره هر یک از آنها بدست بیاورید.

1

چرا بانوان علاقه مند به انجام این عمل هستند؟

بدون شک یکی از مهم ترین عواملی که باعث ترغیب بانوان برای انجام جراحی زیبایی واژن می شود زیبایی شکل ظاهری واژن است. یکی از مشکلات رایجی که اکثر بانوان با آن درگیر هستند عدم تقارن در این ناحیه است که باعث زشت شدن آن می شود. در جراحی زیبایی واژن این مورد به طور کامل برطرف می شود. پوست اضافه ای که روی کلاهک کلیتوریس قرار می گیرد معمولا باعث کمتر شدن میزان تحریک در بانوان می شود که این مسئله در زمان رابطه جنسی ممکن است باعث اذیت شدن آنها شود. این مشکل نیز به راحتی توسط عمل لابیاپلاستی قابل درمان و حل شدن است و مشکلی از این نظر وجود ندارد. از دیگر مواردی که باعث می شود تا بانوان نیاز به انجام این عمل داشته باشند می توان به درد در زمان دوچرخه سواری در این ناحیه، ناراحتی در زمان لباس پوشیدن و اذیت شدن در زمان انجام این کار و احساس کشیدگی یا سایش در این ناحیه اشاره کرد.

02

چه روش های مختلفی برای جراحی زیبایی واژن وجود دارد؟

روش trim یکی از روش هایی است که برای انجام این کار مورد استفاده قرار می گیرد و نیازمند زمانی حدودا یک ساعته برای انجام عمل می باشد. در این روش لبه های داخلی به طور کامل کلامپ شده و بخیه زده می شوند. تکنیک wedge از دیگر روش هایی است که در عمل جراحی زیبایی واژن مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش ابتدا یک برش به شکل V ایجاد شده و بافت های مرکزی جدا می شوند. این عمل نیازمند زمانی بیشتر از یک ساعت است ولی نکته ای که باعث محبوبیت آن می شود تاثیر بهتر و شکل زیباتر این ناحیه بعد از عمل است.

2

نکاتی مهم درباره این عمل

یکی از نکات بسیار جالبی که درباره جراحی زیبایی واژن وجود دارد این است که این عمل هیچ خطری ندارد و یکی از عمل های بی خطر به شمار می آید. بنابراین تمامی اخباری که در خصوص خطرات متعدد این عمل وجود دارند شایعه ای بیش نیستند. البته نکته ای که وجود دارد این است که این عمل به شرطی بی خطر نیست که توسط یک فرد متخصص در این زمینه صورت گیرد. درباره عوارض جراحی زیبایی واژن نیز باید بدانید که عوارض این عمل نیز مانند بسیاری از عمل های دیگر است و عوارض طبیعی می باشند که بعد از دوران نقاهت به طور کامل برطرف می شوند.

3

متخصص عمل زیبایی واژن رشت

اگر شما هم در شهر رشت زندگی می کنید و به دنبال بهترین متخصص برای تزریق چربی به واژن رشت و انجام عمل لابیاپلاستی در این شهر هستید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از خدمات سایت ما استفاده کنید. خدمات تزریق ژل به واژن رشت توسط مجموعه ما به تمامی بانوانی که در این شهر و یا نزدیکی آن زندگی می کنند با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ممکن ارائه می شود و شما می توانید نسبت به تخصص و تجربه متخصصان ما نهایت اطمینان را داشته باشید و با خیالی راحت عمل های زیبایی خود را در کلینیک دکتر نفیسه مویدنیا انجام دهید.

سوالاتی که درباره بیماری های زنان،زایمان،نازایی و  جراحی های زیبایی واژن به ذهن می‌رسند بسیارند. بهتر است با شماره 01332135933 تماس بگیرید یا در پیام‌رسان واتساپ به 09910535869 پیام دهید و با رزرو نوبت، همه‌ی پرسش‌های خود را از دکتر نفیسه مویدنیا جراح و متخصص زنان رشت بپرسید. همچنین می‌توانید برای خواندن مقالات بیشتر و مشاوره انلاین در حوزه زنان و زایمان به سایت drmoaiiednia.com سر بزنید یا اینستاگرام دکتر نفیسه مویدنیا به آدرس drmoaiiednia را دنبال کنید.