محصولات فوراور، دوستدار سلامتی و زیبایی شما

بازار اقلام آرایشی، بهداشتی و حتی سلامتی و زیبایی همواره طیف گسترده ای از محصولات را در بر داشته است که هر کدام کیفیت متفاوتی داشته و در اغلب موارد، با به کارگیری مواد اولیه شیمیایی و مضر در ترکیبات آن ها، تولید می شوند. محصولات فوراور نسبت به سایر محصولات مشابه موجود در بازار برتری داشته و اصطلاحا یک سر و گردن از آن ها بالاتر هستند. در تولید این محصولات از ترکیبات و مواد اولیه صد درصد گیاهی و طبیعی استفاده شده است تا برای تمامی افراد قابل استفاده بوده و مصرف آن ها هیچ گونه عوارض جانبی به دنبال نداشته باشد.

آغاز به فعالیت کمپانی فوراور لیوینگ آمریکا

در سال 1997 رکس مووان تصمیم گرفت که از خواص فوق العاده گیاه آلوئه ورا استفاده نموده و محصولاتی کاملا طبیعی بر پایه آلوئه ورا و عسل تولید نماید. ایده اولیه تاسیس شرکت فوراور لیوینگ از این جا آغاز شد. این کمپانی در ابتدا گیاه آلوئه ورا مورد نیاز خود را از طریق کشاورزان تامین می کرد، اما به مرور زمان و با گسترش بیشتر فعالیت های این شرکت، فوراور زمین های کشاورزی و مزارع اختصاصی خود را آماده کرده است. امروزه تمامی فرایندهای کاشت، برداشت و خالص سازی این گیاه به طور مستقل در مزارع اختصاصی کمپانی بزرگ فوراور لیوینگ و توسط کارکنان این مجموعه انجام می شود.

بهترین گیاه آلوئه ورا، نژاد باربادنسیس میلر

آلوئه ورا نیز درست همانند هر گیاه دیگری نژادهای متنوعی دارد. در این میان، نژاد باربادنسیس میلر برترین نمونه از این گیاه اعجاب آور می باشد که در کنار قابلیت خوراکی بودن، خواص درمانی فوق العاده ای نیز در بر دارد. بر خلاف تصور بسیاری از افراد، خواص گیاه آلوئه ورا تنها به زیبایی و سلامت پوست و مو محدود نبوده و نتایج استفاده از آن بسیار فراتر از آن است. از جمله خواص استفاده از این گیاه درمانی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بهبود فرایند هضم
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کمک به درمان یبوست
  • بهبود زخم معده و مشکلات گوارشی
  • تنظیم میزان قند خون
  • و ...

کمپانی فوراور با علم به این نکته، از خواص گیاه آلوئه ورا نژاد باربادنسیس میلر در تولید محصولات خود استفاده نموده است. همین کار موجب شده است تا تاثیرگذاری محصولات فوراور با اختلاف از سایر محصولات مشابه موجود در بازار بیشتر بوده و رضایت مصرف کنندگان را جلب نماید.

محصولات فوراور، خالص از دل طبیعت

اغلب شرکت هایی که ادعا می کنند در تولید محصولات خود از ژل آلوئه ورا استفاده کرده اند، این گیاه را با سایر ترکیبات همراه کرده و به عنوان بخش کوچکی از مواد اولیه آن را به کار می برند. این در حالی است که محصولات فوراور کاملا خلاف این بوده و ژل صد درصد خالص آلوئه ورا باربادنسیس میلر به عنوان اصلی ترین ترکیب در آن ها تعیین شده است که با مقدار بسیار کمی از سایر مواد همراه شده است. مجموعه این موارد موجب شده است تا محصولات فوراور موفق به دریافت مجوزها و گواهینامه های متعددی شوند.

پرفروش ترین محصولات فوراور

محصولات فوراور طیف گسترده ای از اقلام آرایشی، بهداشتی و سلامتی، از نوشیدنی های خالص و مکمل های غذایی گرفته تا صابون و خمیردندان و ...، را در بر می گیرند. در این مطلب قصد داریم شما را با چند نمونه از پرفروش ترین محصولات فوراور آشنا کنیم.

ضد آفتاب فوراور

کمتر کسی پیدا می شود که از اهمیت مصرف ضد آفتاب به صورت روزانه، حتی در روزهای ابری، آگاه نباشد. ضد آفتاب فوراور سدی قدرتمند برای محافظت از پوست شما در برابر اشعه مضر آفتاب است.

خمیردندان فوراور

2

تمام ویژگی هایی که شما از یک خمیردندان خوب توقع دارید، در خمیردندان فوراور جمع شده است! این محصول خاصیت سفیدکنندگی بالایی دارد که ناشی از به کارگیری ترکیب آلوئه ورا و عسل بوده و به هیچ عنوان باعث ساییدگی و آسیب دیدن دندان های شما نمی شود. این محصول فاقد فلوراید بوده و کاملا خوراکی است. به همین جهت برای استفاده افراد از تمام گروه های سنی، حتی کودکان و خردسالان، مناسب می باشد. مجموعه این موارد، خمیردندان فوراور را به بهترین خمیردندان دنیا تبدیل نموده است.

نوشیدنی آلوئه ورا فوراور

نوشیدنی آلوئه ورا فوراور از ژل خالص این گیاه گرفته شده است. افزایش سطح انرژی، کمک به پاکسازی بدن، تقویت سیستم ایمنی، کنترل و بهبود دیابت، بهبود مشکلات کبد و ... تنها گوشه ای از نتایج استفاده از این محصول فوق العاده می باشد.

لیپس فوراور

بالم لب به محصولاتی گفته می شود که به عنوان مرطوب کننده برای لب ها مورد استفاده قرار می گیرند. لیپس فوراور یک بالم لب طبیعی است که ضمن مرطوب کنندگی و آبرسانی به لب ها، از آن ها در برابر نور خورشید و باد محافظت می نماید. عصاره ژل خالص آلوئه ورا، روغن جوجوبا و موم عسل اصلی ترین مواد تشکیل دهنده این محصول هستند.

صابون آووکادو فوراور

همان طور که می دانید، داشتن شوینده مناسب مخصوص پوست صورت و استفاده از آن، یکی از اصلی ترین مراحل در روتین مراقبت از پوست می باشد. صابون آووکادو فوراور مخصوص شست و شوی صورت و بدن، قدرت مرطوب کنندگی بالایی دارد که علاوه بر پاک کردن عمیق پوست شما، از خشکی آن جلوگیری می کند. روشن کنندگی، جلوگیری از تحریک پوست، بهبود التهابات پوستی و ... از جمله دیگر خواص این صابون هستند. صابون فوراور برای تمامی انواع پوست، شامل پوست های خشک، حساس، نرمال، مختلط و چرب، قابل استفاده می باشد.

مام فوراور

مام رول ها با رایحه های متنوعی در بازار موجود هستند. این اقلام اغلب با استفاده از مواد شیمیایی تولید می شوند که جذب آن ها به بافت پوست در دراز مدت می تواند مشکلات بسیاری به دنبال داشته باشد. مام فوراور درست همانند سایر تولیدات این کمپانی از خواص آلوئه ورا بهره گرفته است تا بدون هیچ گونه آسیب و عوارض جانبی، خاصیت ضدتعریق و روشن کنندگی را با یکدیگر همراه نماید.

مکمل نیچرمین فوراور

3

نیچرمین فوراور یکی از مکمل های غذایی این برند است که توجه افراد بسیاری را به خود جلب نموده و طرفداران زیادی را جذب نموده است. این محصول با فرمولی پیشرفته، از کانی های بیولوژیکی و مواد معدنی کف دریا گرفته شده است. به همین علت ضمن حفظ تعادل بدن، نقش پررنگی در حفظ زیبایی و سلامت پوست، مو و ناخن ها دارد.

خرید محصولات فوراور

فروشگاه فوراور کالا نماینده رسمی کمپانی بزرگ فوراور لیوینگ امریکا در ایران است که کلیه تولیدات این کمپانی بزرگ را پس از مشاوره رایگان، با ضمانت اصالت کالا، ارسال رایگان و تحویل فوری به دست مشتریان خود می رساند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی بیشتر با محصولات فوراور به وب سایت این مجموعه به نشانی https://www.foreverkala.com/ مراجعه نمایید.