بهترین اسپرسو ساز خانگی کدام است؟ راهنمای خرید بهترین دستگاه

دستگاه های اسپرسو ساز پا به عرصه صدها تجهیزات خانگی گذاشتند. همچنین خرید اسپرسوساز علاوه بر اینکه که برای عموم مردم مقرون به صرفه است ، دستگاه های اسپرسوساز و قهوه ساز خیلی زود از یک کالای لوکس به یک نیاز خانگی تبدیل شده اند. بنابراین ، مسئله چگونگی انتخاب دستگاه اسپرسوساز و قهوه ساز مناسب برای هزاران نفر از ما کمی دشوار خواهد بود و ممکن است دچار سردرگمی شویم. در بازار ، انواع مختلفی از دستگاه های اسپرسوساز وجود دارد که از نظر روش تهیه قهوه اسپرسو و کیفیت ، قیمت آنها متفاوت خواهد بود. ساده ترین راه معرفی این نوع لوازم خانگی ، بررسی مزایا و معایب آنها است ، بنابراین می توانید تصمیم خود را بگیرید و چیزی متناسب با نیازهای شخصی خود انتخاب کنید. حال ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که بهترین اسپرسوساز خانگی کدام است ؟ برای پاسخ به این سوال در این مقاله همراه ما باشید...

بهترین اسپرسوساز خانگی کدام است ؟

آیا در حال جستجو در وب هستید که بفهمید بهترین اسپرسوساز خانگی کدام یک هستند یا کدام دستگاه اسپرسوساز برای استفاده در منزل بهترین است ؟ اگر چنین است ، پس این امکان وجود دارد که شما مانند بسیاری از افراد ، احتمالاً ناامید شده اید و راهی برای تعمیر اسپرسوساز قدیمی خود در خانه پیدا نمی کنید. به هر حال ، اگر در این مقاله به دنبال بهترین اسپرسوساز خانگی می گردید اما مطمئن نیستید که دستگاه اسپرسو یا نوع دیگری از دستگاه قهوه ساز را می خواهید ، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

دلونگی

انواع مختلفی از دستگاه های اسپرسوساز دلونگی وجود دارد و بسیاری از افراد از این موضوع آگاه نیستند که می توانند برای اولین بار در خانه خود اسپرسو آماده کنند. اسپرسو پیچیده ترین شکل قهوه است و اگر به دنبال یک سرگرمی جدید نیستید ، ممکن است فقط یکی از گزینه های ارزان قیمت را تهیه کنید. برای لذت بردن از مراسم صبحانه و درست کردن قهوه اسپرسو ، نیازی نیست که گران ترین اسپرسوساز را تهیه کنید. بهترین دستگاه های اسپرسوساز خانگی چیزهای فراتر از یک دم نوش اساسی ارائه می دهند. مطمئناً ، بهترین دستگاه های قهوه ساز دلونگی و اسپرسوساز دلونگی خانگی می توانند به اندازه منوی نوشیدنی کافه محلی شما متفاوت باشند ، بنابراین این امکان برای شما وجود دارد که دستگاهی را خریداری کنید که برای رفع نیازهای شما مناسب باشد. به همین دلیل دانستن برخی از اصول اولیه در مورد انواع دستگاه های اسپرسوساز و ویژگی ها و مزایای آنها خوب است.

اسپرسو ساز دلونگی

به عنوان مثال برای تهیه قهوه اسپرسو ، باید دانه های قهوه را به خوبی آسیاب کنید و از پورتافیلتر استفاده نمایید و اگر می خواهید لاته ، کاپوچینو ، موکا و غیره را به فهرست نوشیدنی های خود اضافه کنید ، به بخار شیر نیز احتیاج دارید. دستگاه اسپرسوساز شما باید مرتباً تمیز شود. مواردی مانند سینی های قابل چکه قابل جابجایی ، آسیاب های داخلی و فیلتر پورتافیلر (لوازم جانبی دستی که قهوه شما را در حین دم کش نگه می دارد) مواردی هستند که نیاز به مراقبت و تمیز کردن دارند ، بنابراین این نکته را نیز بخاطر بسپارید. موارد ذکر شده نکاتی است که باید قبل از خرید دستگاه اسپرسوساز خانگی به یاد داشته باشید.

قهوه ساز و اسپرسوساز دلونگی

انواع دستگاه های اسپرسوساز دلونگی خانگی

در ادامه برخی از متداول ترین انواع دستگاه های اسپرسوساز دلونگی خانگی آورده شده است :

اسپرسوساز دستی : اگر به دنبال یک تجربه واقعاً عملی هستید ، با یک دستگاه بدون برق همراه شوید که خودتان قهوه اسپرسو را به صورت دستی آماده کنید.

اسپرسوساز نیمه اتوماتیک : با استفاده از این نوع اسپرسوساز ، شما می توانید دانه های قهوه را خرد کنید ، عصاره گیری قهوه را انجام دهید ، دستگاه را روشن کنید و هنگامی که شات آماده شد آن را خاموش کنید.

اسپرسوساز اتوماتیک : با استفاده از این نوع دستگاه شما باید دانه های قهوه را آسیاب کرده و سپس آنها را خنک کنید. اما دیگر نیازی به ایستادن نخواهید داشت زیرا با آماده شدن قهوه اسپرسو دستگاه به طور خودکار خاموش می شود.

اسپرسوساز فوق اتوماتیک : اگر به دنبال وسیله ای همه کاره هستید تا کل فرآیند تهیه قهوه را انجام دهد ، این نوع دستگاه برای شما مناسب است.

در دستگاه اسپرسوساز خانگی باید چه چیزی را جستجو کنید ؟

دیگ بخار : یک دستگاه اسپرسو با یک دیگ بخار به این معنی است که شما نمی توانید قهوه و شیر بخار را همزمان دم کنید. اما یک دیگ بخار دوتایی به شما امکان می دهد تا زمان خود را کاهش دهید و هر دو را همزمان انجام دهید.

آسیاب دانه قهوه : اولین قدم برای تهیه قهوه اسپرسو ، خرد کردن کامل دانه های قهوه است ، و از آنجاست که تهیه یک دستگاه آسیاب کن مهم می شود.

نازل یا بخار : در داخل برخی از دستگاه های اسپرسو یک عصای کفگیر بخار تعبیه شده است ، اما همه آنها شامل نازل کف کننده نیستند.

Tamper: این ابزار مفید به شما کمک می کند تا قهوه شما به طور مساوی پایین بیاید.

تنظیمات خودکار و دستی : تنظیمات از پیش تنظیم شده برای کسانی که زمان کافی ندارند بسیار عالی هستند ، اما برای کسانی که یک فنجان قهوه مطابق میل خود می خواهند ، تنظیمات دستی این امکان را می دهد که عطر و طعم قهوه و موارد دیگر را سفارشی کنید.

در ادامه مطلب به معرفی یکی از مدل های محبوب اسپرسوساز دلونگی و یا قهوه ساز دلونگی خواهیم پرداخت.

دستگاه اسپرسوساز دلونگی مدل De'Longhi ESAM 4200

اسپرسوساز دلونگی مدل ESAM 4200 مدت زمان زیادی است که تولید شده است و به عنوان یکی از بهترین دستگاه های اسپرسوساز شناخته شده است. این دستگاه با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای که دارد بسیاری از افراد را تحت تأثیر قرار داده است. این دستگاه بهترین دستگاه قهوه ساز دلونگی برای افرادی است که به نوشیدن قهوه علاقه مند هستند. سیستم Bean-to-Cup تعبیه شده بر روی آن از طریق دستگاه آسیاب کننده داخلی برای هر فنجان دانه های باقی مانده قهوه را خرد می کند ، در این دستگاه تمام تنظیمات شخصی قهوه را می توان متناسب با سلیقه هر فرد تنظیم کرد ، علاوه بر موارد ذکر شده هر دستگاه De'Longhi Bean-to-Cup از سیستم تک لمسی برخوردار است. اسپرسوساز دلونگی مدل ESAM 4200 توانایی تهیه اسپرسوی تازه در فشار حرفه ای 15 بار با لمس یک دکمه را دارد. از ویژگی های بهترین اسپرسوساز دلونگی خانگی می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

  • سیستم دو دیگ بخار ، یک دیگ بخار مخصوص اسپرسو و دیگری برای بخار ، به این معنی است که کاپوچینو شما فوراً با فشار دادن یک دکمه تهیه می شود.
  • دستگاه پخش کننده قهوه با قابلیت تنظیم ارتفاع که متناسب با اندازه کامل یا اندازه اسپرسو باشد.
  • مقادیر قابل تنظیم قهوه و آب برای تهیه یک فنجان قهوه که به صورت جداگانه تنظیم می شود.
  • برنامه های متغیر خودکار شستشو و پاک سازی برای انعکاس سختی آب محلی
  • دستگاه آسیاب کن حرفه ای یکپارچه با 7 تنظیمات درشتی قابل تنظیم
  • کیفیت نهایی دانه قهوه تنها با یک لمس برای ایجاد اسپرسوی کامل
  • می توان از دانه های قهوه تازه یا قهوه آسیاب شده استفاده کرد
  • ترموستات الکترونیکی بخار و قهوه برای کنترل دقیق دما
  • سینی قطره ای متحرک با نشانگر سطح آب
  • واحد جوش متحرک برای تمیز کردن آسان
  • فشار پمپ 15 بار با کارایی بالا
  • مخزن آب متحرک (1.8 لیتر)
  • انتشار بخار قابل تنظیم
  • گرم کن فنجان فعال
  • پایان نقره ای شیک

دستگاه اسپرسوساز و قهوه ساز De’Longhi Dinamica Automatic

در عرض چند دقیقه با دستگاه فوق اتوماتیک دلونگی De'Longhi اسپرسو ، لاته یا کاپوچینو خواهید داشت. این دستگاه با یک دستگاه آسیاب مخصوص توکار با 13 تنظیمات همراه است ، همچنین می توانید از دانه های قهوه از پیش آسیاب شده خود در محفظه دوم استفاده کنید. علاوه بر انتخاب از گزینه های خودکار دم یا تک دم ، می توانید قدرت ، اندازه و دما اسپرسو را نیز مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید.

برای نوشیدن قهوه داغ ، آنچه که ما واقعاً دوست داریم این است که دارای یک میله بخار دستی داخلی است که می تواند متناسب با ترجیحات شیر ​​شما تنظیم شود - به این معنی که کف مناسب برای ماکیاتو ، لاته و غیره خواهید داشت. علاوه بر موارد ذکر شده شما می توانید تنظیمات دلخواه خود را در دستگاه برنامه ریزی کنید تا در آینده به راحتی قهوه مورد نظر را دم و میل کنید.

محصولات دلونگی

دستگاه اسپرسوساز دلونگی پمپ 15 بار

اگر به دنبال نسخه مقرون به صرفه تر هستید ، De'Longhi دارای 15 بار Pump Espresso Maker دارای رتبه عالی است. سازنده اسپرسو و کاپوچینو مخصوص آشپزخانه در چند ثانیه راه اندازی می شود و یکی از آسان ترین راه ها برای تهیه نوشیدنی های اسپرسو با کیفیت کافه در خانه است.

دلونگی از برند های شناخته شده در صنعت قهوه سازها محسوب شده و کیفیت آن برتری زیادی نسبت به سایر تولیدات این گروه کالایی دارد. جهت ثبت سفارش به سایت  دلونگی با آدرس https://delonghi-ir.com مراجعه بفرمائید یا از طریق شماره تماس ۱۸ ۲۵ ۶۳ ۲۲ - ۰۲۱ سفارش خود را نهایی کنید.