زنگ انتخابات ریاست جمهوری زده شد

به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر، سایت خبری مشرق در این خصوص نوشت: سید ابراهیم رئیسی با صدور بیانیه‌ای رسما حضور در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد. رئیسی در این بیانیه بر تشکیل «دولت مردمی برای ایران قوی» تاکید کرده است.

دومین خبر پربازدید به صحبت‌های رئیس سابق مجلس شورای اسلامی اختصاص داشت. به گزارش اقتصادنیوز، لاریجانی گفت: قبلا بنا نداشتم در انتخابات نامزد شوم اما پس از بیانات روز سه‌شنبه مقام معظم رهبری تصمیم گرفتم نام‌نویسی کنم. وی ادامه داد: حوزه اقتصاد، نه پادگان است و نه دادگاه که با تشر و دستور اداره شود.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه قصد ورود به این انتخابات را نداشتم و امیدوار بودم نیازی به حضورم نشود گفت: با توجه به نیامدن محمدجواد ظریف به صحنه انتخابات آمدم. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد.  به گزارش افکارنیوز، وی بیان کرد: انتخابات را باید به عنوان فرصتی برآمده از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ظرفیت‌های قانون اساسی برای اعمال حاکمیت ملی و اصلاح روند حکمرانی پاس داشت و تاثیرگذار کرد.

ثبت نام "محسن هاشمی" در انتخابات نیز از دیگر خبرهای پربازدید شهر خبر بود.

مسعود پزشکیان گفت: این مردم کل کشور ایران هستند که در جایی که حضور دارند باور کنند ما مدافع حق و حقوق آنان خواهیم بود چه کرد چه ترک چه لر چه بلوچ چه عرب و چه عجم. این مطلب نیز مخاطبان زیادی داشت.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار انتخابات ، به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر می‌زنند.