فروش اینترنتی باتری ماشین

بنابر اعلام کیان باتری، با مشغله های امروزی این روزها، ویروس کرونا هم علتی شده تا کمتر در خیابان ها تردد کنیم و کسب و کارها شرایطی را برای مشتریان خود فراهم آورده اند تا به راحتی، بدون صرف وقت و هزینه جابجایی و ترافیک بتوانند از طریق اینترنتی محصولات مورد نیاز خود را بیابند و در مدت زمان کوتاهی آن را درب منزل تحویل بگیرند.

فروش اینترنتی باتری ماشین هم یکی از هزاران موارد مورد نیاز است که مشتریان می توانند با جستجو در اینترنت و امکان مقایسه ی محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت ها به انتخاب مناسبی دست بزنند.

این محصولات توسط فروشگاه های مختلف در اینترنت به شکل آنلاین در دسترس قرار گرفته اند.

خرید اینترنتی بهترین باتری خودرو

برای خرید مناسب ترین باتری توجه به ولتاژ، آمپر، گارانتی و نوع باتری توجه ویژه ای داشته باشید.

 خرید آنلاین باطری ماشین در روزهای تعطیل آخر هفته یکی از مزیت های این نوع خرید می باشد و شما می توانید در اسرع وقت یک باطری ماشین نو داشته باشید و علاوه بر آن از ارسال و نصب رایگان آن بهره مند شوید.

توجه به استانداردهای باطری و تاریخ تولید آن یکی از نکات مهم و قابل توجه در زمان خرید آن است. با خدمات فروش اینترنتی باتری ماشین، شما می توانید قبل از خرید از این مورد اطمینان کامل حاصل کنید و با خیالی آسوده محصول با کیفیتی دریافت نمایید.

در سایت های اینترنتی توضیحاتی درباره هر باتری و نوع خدمات فروشگاه داده شده است، که محصول خود را با چه نوع کیفیت، خدمات و هزینه ای دریافت می کنید.

1

  1فروش اینترنتی باتری ماشین

نکات خرید اینترنتی باطری ماشین

یکی دیگر از راه های مطمئن برای خریدی ایمن، سرچ  و خرید از فروشگاه های معتبر است. آنها موظف به خدمات مطمئن و ارائه باتری دارای اصالت به مشتری هستند از این رو محصولات آن ها با توجه به تاریخ تولید روز و سالم بودن به مشتری تحویل داده می شود.

پس از تحویل باطری ماشین به مشتری، توسط کارشناس، سالم بودن محصول در همان زمان تست شده و تحویل مشتری می گردد. چنانچه در زمان تست و حتی ۲۴ ساعت بعد از زمان نصب، مشخص شد که باطری دچار نقص می باشد، این مسئله از سمت فروشگاهی که از آن خرید نموده اید پیگیری خواهد شد.

از دیگر مزیت فروش اینترنتی باتری ماشین می توان به حذف دلالان و احتکارکنندگان سود جو اشاره کرد که با حذف آنها محصول با قیمت مناسب و کیفیت تضمین شده در اختیار مشتری قرار می گیرد.

توجه داشته باشید که نصب باطری نیازمند تخصص می باشد از این رو نصب آن را به کارشناسان مربوطه بسپارید چرا که این نصب بطور رایگان برای شما صورت می گیرد.

رضایت شما در گرو انتخاب یک فروشگاه معتبر برای حسن انجام کار شماست. پس لطفا به این نکته ی ارزشمند توجه کنید که ارائه ی خدمات از سوی فروشگاه های اینترنتی معتبر همیشه به سود شما خواهد بود.

می توان با سرچ در سایت کیان باتری به محصول با کیفیت دست یافت. در این سایت از کارخانه های معتبر از جمله سپاهان باتری، صبا باتری، برنا باتری ... نام برده شده است. این نامهای ذکر شده، از برندهای معتبر و شناخته شده هستند که سال ها با ارائه بهترین خدمات، باتری با کیفیت و قیمت مناسب همواره در جهت رضایت مشتریان گام برداشته اند.

ارائه باتری با تاریخ تولید به روز، بهترین قیمت، تضمین گارانتی، ارسال و نصب رایگان از ویژگی های آنهاست که با مراجعه به این سایت مشاهده خواهید کرد.

مشخصات باتری های با کیفیت

2

  2فروش اینترنتی باطری ماشین

انتخاب بهترین باتری هم تاثیر بسزایی در رضایت شما خواهد داشت. قیمت باتری بر مبنای آمپراژ باطری خریداری شده و کسر قیمت روز باتری فرسوده ی شما خواهد بود.

باتری ها دارای دوره گارانتی ۶ تا ۳۰ ماهه هستند. باتری ها در دو نوع  ایرانی و کره ای در بازار موجود می باشند. سال هاست که تولید کنندگان باتری در ایران با تولید نوع اتمی و اسیدی با کیفیت، با طول عمر طولانی به مشتریان خود خدمات مفیدی ارائه می دهند.

عمر مفید باتری اتمی بین ۱ تا ۲ سال است. بسته به نوع برند، آب و هوا، تکنولوژی باتری، سالم بودن سیستم برق خودرو می باشد.

در خصوص خرید باطری اتمی ایرانی یا کره ای باید گفت که خرید باتری ایرانی با کیفیت که با استانداردها و تکنولوژی روز تولید می شوند مقرون به صرفه می باشد. همچنین شما می توانید از پشتیبانی پس از خرید آن بهره مند شوید.

با خرید باتری اتمی ایرانی با کیفیت رانندگی مطمئن را تجربه کنید و به اقتصاد کشور کمک نمایید.

 

خدمات فروش و نصب باتری ماشین سیار

3

  3نصب رایگان باتری ماشین با خرید آنلاین

اگر به دنبال دریافت خدمات از امداد باتری ماشین با کیفیت کار بالا و قیمت مناسب هستید به شما امداد باتری کیان باتری را پیشنهاد می کنیم که تست باطری و نصب آن به طور رایگان برای مشتری انجام می شود.

خدمات آنها به طور شبانه روزی حتی روزهای تعطیل در خدمت مشتری است که تضمین سالم بودن باتری، تضمین به روز بودن تاریخ باطری و پرداخت توسط دستگاه کارتخوان سیار را برای مشتریان خود فراهم آورده است .

برندهای باتری ماشین موجود در ایران و عرضه شده در کیان باتری:

صبا باتری شامل برندهای واریان، نیوآرمو، اسپیدر، ورسک، سهند و ...

سپاهان باتری شامل برندهای اوربیتال، اوربیتال وان، اوربیتال وان سیلور، سوزوکی، اتمیک و ...

آذر باتری شامل برندهای سولیفان، ویگور و ...

برنا باتری شامل برندهای برنا، زیتکس، گلوبال، سحر، زمان، اکتیو و ...

باتری های کره ای شامل برندهای دلکور، پوما، هیوندای، گلوبال و ...

باتری های آلمانی شامل برند وارتا 

کیان باتری علاوه بر باتری های خودرویی انواع باتری یو پی اس نیز ارائه مینماید. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت KianBattery.com مراجعه نمایید.

فروش شبانه روزی باتری ماشین

مجموعه کیان باتری شامل انواع باطری های  با کیفیت خودرو و یو پی اس می باشد. مشتریان می توانند در تمام ایام سال و در تمام ساعات شبانه روزی با دریافت مشاوره رایگان باتری مناسب خود را در محل دریافت کنند. و ضمن نصب رایگان هیچ وجهی (به جز هزینه باطری) بابت حمل و تست برق خودرو پرداخت نکنند.

مزایای خرید از کیان باتری

4

  4ارسال و نصب باتری ماشین در محل

  • ارسال و نصب رایگان باتری به صورت شبانه روزی در کمتر از چند ساعت
  • کنترل سلامت سیستم برق خودرو توسط کارشناسان به صورت رایگان
  • خرید باتری اصلی با تاریخ تولید جدید به همراه گارانتی معتبر و ضمانت نامه کتبی
  • امکان خرید در تمام ساعات شبانه روز و تمام 365 روز سال حتی تعطیلات رسمی کشور و ایام نوروز
  • قیمت مناسب و پایین تر از عموم فروشگاه های سنتی سطح شهر
  • نصب باتری مناسب خودرو و رعایت استاندارد کارخانه سازنده و باطل نشدن گارانتی خودرو
  • امکان پرداخت هزینه در محل پس از نصب باتری توسط کارت خوان سیار
  • امکان ثبت سفارش به صورت اینترنتی با مراجعه به وبسایت  KianBattery.com

پیشنهاد میکنیم شماره تلفن 02188200200 را در گوشی خود ذخیره نمایید، چون دیر یا زود به آن نیاز پیدا خواهید کرد!