اموزش کار با دستگاه تعویض گلس

با افزایش قیمت خرید لوازم جانبی موبایل، تولید کنندگان ابزارهای مختلف در تلاش برای ارائه راه‌کارهای جدید جهت کاهش هزینه تعمیرات هستند تا بتوانند خدمات کامل‌تری را به مشتریان ارائه نمایند. یکی از دستگاه‌های کاربردی مورد نیاز تعمیرکاران موبایل، دستگاه تعویض گلس است که کاربردهای فراوانی دارد و باعث کاهش هزینه‌های جانبی خواهد شد.

طراحی بسیاری از گوشی‌های امروزی به گونه‌ای است که تاچ و ال سی دی به یکدیگر متصل است. اگر صفحه نمایش گوشی دچار آسیب شود، در این صورت کاربران برای تعویض تاچ و ال سی دی باید هزینه بیشتری را متحمل شوند. با استفاده از دستگاه تعویض گلس، تعمیرکار قادر است تا بخش محافظ گلس را تعویض نماید که این موضوع از لحاظ هزینه مقرون به صرفه است. اگر می‌خواهید آموزش کار کردن با این دستگاه را بدانید بهتر است تا پایان همراه ما باشید.

اهمیت استفاده از دستگاه تعویض گلس

دلایل زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد استفاده از دستگاه تعویض گلس باعث صرفه جویی در هزینه‌ها خواهد شد. مقرون به صرفه بودن تعویض گلس نسبت به تعویض کامل تاچ و ال سی دی باعث استقبال تعمیرکاران از این دستگاه شده است. یکی دیگر از موارد قابل بیان در این بخش، کیفیت بالای تاچ‌های اصلی گوشی هستند که در صورت تعویض ممکن است صفحه نمایش گوشی کیفیت اولیه خود را از دست بدهد.

یک تعمیر اگر بخواهد بدون استفاده از دستگاه تعویض گلس، گلس گوشی مورد نظر خود را تعویض نماید ممکن است با آسیب‌های احتمالی مختلف روبرو شود. از جمله مهم‌ترین مشکلات تعویض گلس بدون دستگاه می‌توان به زحمت پاک کردن چسب‌ها، ریسک شکستن تاچ، امکان ایجاد حباب زیر شیشه و زمان بر بودن اشاره کرد.

وجود دستگاه تعویض گلس گوشی به تعمیرکاران این امکان را می‌دهد که بتوانند در یک بستر امن، با دقت کافی و در سریع‌ترین زمان ممکن، گلس گوشی را تعویض کنند.

آموزش کار با دستگاه تعویض گلس

به صورت کلی می‌توان بیان کرد که دستگاه‌ تعویض گلس دارای دو نوع بوده که شامل دستگاه‌های جدا کننده گلس بر اساس حرارت و دستگاه‌های جدا کننده گلس بر اساس سرما است. هر کدام از دستگاه‌های بیان شده بر اساس نوع عملکرد آن قادر هستند تا گلس گوشی را به راحتی جدا کرده تا تعمیرکار بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن گلس را تعویض نماید.

به عنوان نمونه دستگاه‌هایی که با حرارت کار می‌کنند ابتدا گلس را تا 100 درجه گرم کرده که این امر باعث جداسازی چسب بین گلس و صفحه لمسی خواهد شد. وجود صفحه مکنده در دستگاه فوق باعث می‌شود تا نمایشگر بدون تغییرات باقی بماند. تعمیر با استفاده از ساکشن که یک مکنده قوی است، تاچ و نمایشگر را از یکدیگر جدا می‌نماید. جداسازی صورت گرفته توسط دستگاه بدون کمترین آسیب به صفحه نمایش گوشی امکان پذیر است.

در این صورت تعمیرکار می‌تواند میزان آسیب وارد شده به گلس گوشی را بررسی نماید. در پایان تعمیرکار با بهره‌گیری از چسب OCA که یک چسب کاربردی برای چسباندن صفحه گلس به نمایشگر است می‌تواند تعویض گلس را به خوبی انجام دهد. استفاده از چسب OCA به دلیل شفاف بودن  آن برای تعویض گلس بسیار کاربردی است.

قیمت خرید دستگاه تعویض گلس

با توجه به تنوع ابزارهای موجود در بازار، قیمت خرید دستگاه تعویض گلس در فروشگاه‌های مختلف متفاوت است و اگر بخواهید از یک ابزار مطمئن برای حیطه کاری خود استفاده کنید باید بتوانید شناخت خود را نسبت به فروشگاه‌های موجود در اینترنت افزایش دهید. برای بسیاری از تعمیرکاران استفاده از محصولات و ابزارهای باکیفیت دارای اهمیت است، چرا که داشتن یک خرید مطمئن می‌تواند باعث کاهش‌ هزینه‌ها در بلند مدت شود.

اگر بخواهید دستگاه تعویض گلس و سایر ابزارهای تعمیرات موبایل و تبلت را خریداری کنید می‌توانید به فروشگاه امگا ابزار سر بزنید.

خرید دستگاه تعویض گلس از امگا ابزار

امگا ابزار سایت تخصصی فروش اینترنتی ابزار و وسایل تعمیرات موبایل، از سال 1399 فعالیت خود را در حوزه فروش ابزار تعمیرات موبایل و تبلت آغاز کرده و در حال حاضر یکی از معتبرترین و پرمخاطب‌ترین سایت‌های ایرانی در این حوزه تاکنون بوده است. محصولات موجود در این فروشگاه دارای تضمین کیفیت است تا خریداران بتوانند با خیال آسوده محصولات مورد نظر خود را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرند.

اگر به دنبال خرید ابزارهای تعمیرات موبایل هستید می‌توانید به امگا ابزار به آدرس omegaabzar.com سر بزنید.