صفر تا صد انتخاب یک کلاس زبان انگلیسی باکیفیت

شرکت در کلاس‌های آموزشی همیشه یکی از فعالیت‌های افرادی بوده است که به نحوی در اجتماع، اشتغال به کاری دارند. در میان همه‌ی این کلاس‌های آموزشی، شاید بتوان کلاس زبان انگلیسی را مهم‌ترین و پر متقاضی‌ترین دوره‌ی آموزشی‌ای که وجود دارد، دانست. از آن‌جا که شرکت در کلاس‌ زبان انگلیسی تبدیل به یکی از اصلی‌ترین اهداف افراد برای خود و حتی والدین برای فرزندان‌شان شده است، مجموعه‌های آموزشی زیادی خود را به عنوان یک مرجع معتبر و پویا جهت آموزش این زبان معرفی می‌کنند. فراگیری برگزاری دوره‌های آموزشی و به عبارت مصطلح‌تر آموزشگاه‌های برگزارکننده‌ی کلاس زبان انگلیسی به گونه‌ای است که نیاز به جستجو و تحقیق درباره‌ی آن آموزشگاه را سخت‌تر کرده است، چرا که در میان این خیل عظیم و تعدد شعبات، یافتن بهترین و باکیفیت‌ترین کلاس آموزشی زبان، امری سخت و گاهی طاقت فرسا است.

کلاس زبان انگلیسی

اما چه دلایلی موجب شده است، افراد بسیاری و حتی شاید بتوان گفت تقریباً تمام افراد به دنبال فراگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان ثانویه خود هستند؟

چگونه می‌توان کیفیت آموزشگاهی معتبر و مطمئن را تخمین زد؟

چه مزایا و معایبی موجب می‌شود که کلاس‌های برگزار شده توسط یک آموزشگاه زبان خارجه در صدر دوره‌های آموزشی قرار بگیرند؟

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که قصد یادگیری و شرکت در کلاس زبان انگلیسی را دارید، اما هنوز نمی‌دانید چگونه باید روند انتخاب مرجع معتبر آموزش در این حوزه را طی کنید و یا حتی اگر در تب و تاب همه گیری شرکت در دوره‌های آموزشی زبان‌های خارجه همچون کلاس زبان فرانسه، انگلیسی و ....، شرکت در این کلاس‌ها را لازم دیده‌اید اما علت این الزام برایتان روشن نشده است، در ادامه با ما همراه باشید تا با بررسی و تشریح پرسش‌های ذکر شده در سطور فوق به صورت اختصاری، مسیر انتخاب و یا شرکت در این دوره‌های آموزشی را برای‌تان تا حدود قابل توجهی تسهیل کنیم.

دلایل شرکت در کلاس زبان انگلیسی

پیشرفت‌های تحصیلی

اگر به میزان خیلی کمی در جریان روند تحصیلی و استفاده از مقالات مرتبط باشید، کاملاً مطلعید که برای مطالعه، تحقیق و استفاده از علم روز جهان نیازمند یادگیری زبان انگلیسی هستید. همان طور که می‌دانید، زبان انگلیسی، زبان بین المللی و راه ارتباطی مردم جهان با ملیت‌های مختلف است. هنگامی که مقالات و دوره‌های آموزشی آماده ارائه به مجموعه‌ی هدف می‌شوند، می‌بایست قابل استفاده توسط همه جهان باشند؛ از این رو تقریبا تمام رفرنس‌ها به زبان انگلیسی هستند. البته گاهی این رفرنس‌ها، توسط مترجمینی به صورت تخصصی باز گردانی شده و به زبان فارسی نیز در دسترس قرار می‌گیرند، اما این مسئله مرتبط با همه‌ی مقالات نبوده و به گفته کارشناسان مربوطه، ترجمه‌ی اثر هیچ گاه کیفیت نسخه اصلی را که ممکن است پر از اصطلاحات تخصصی و .... باشد را نخواهد داشت. برای آن‌که شخصی بتواند با تسلط کافی در زمینه‌ی پیشرفت تحصیلی، هنری، شغلی و .... خود از منابع معتبر جهانی بهره ببرد، می‌بایست به طور کافی بر زبان انگلیسی به عنوان زبانی جهانی مسلط باشد. شرکت در کلاس زبان انگلیسی اولین گام و زمینه ساز تسلط تخصصی شخص به این زبان بین‌المللی خواهد بود.

مهاجرت

افراد زیادی با رویای دستیابی به موقعیت بهتر از لحاظ شغلی، تحصیلی، خانوادگی و ..... اقدام به خروج از کشور خود و استقرار در کشور ثانویه برای مهاجرت می‌کنند. در بندهای پیشین تأکید شد که زبان اصلی تعداد قابل توجهی از کشورهای جهان، علی‌الخصوص کشورهای پیشرفته زبان انگلیسی است و از این رو شخص مهاجر برای برقراری ارتباط و زندگی با افراد بومی محل جدید زندگی‌اش پیش از هرچیزی، نیازمند برقراری ارتباط زبانی است. از طرف دیگر اگر فرد به عنوان مهاجر تحصیلی یا شغلی به سمت کشور مقصد حرکت کند می‌بایست پیش از ورودش با شرکت در آزمون‌های بین المللی چون تافل و آیلتس مهارت زبانی خود را به دانشگاه محل تحصیل یا محل کار خود اثبات کند. این امر به این علت است که بخش‌های پذیرنده از قادر بودن شخص به انجام اعمال لازم جهت پیشبرد هدف مشترک‌شان ولو کار باشد یا تربیت یک نیروی باسواد، مطمئن باشند. البته در زمینه‌ی تحصیلی در مدارج بالا، شرکت در کلاس زبان انگلیسی و یادگیری این زبان باز هم حائز اهمیت است و افراد برای ورود به مقاطعی چون دکترا و پی اچ دی ملزم به ارائه مدرک تسلط خود بر زبان انگلیسی هستند.

از دیگر علل و حتی مزایای شرکت در کلاس زبان انگلیسی می‌توان به مواردی چون ارتقای شغلی، گسترش ارتباطات فردی، زمینه ساز یافتن یا ایجاد شغلی درخور، افزایش عملکرد بخش مربوط به حافظه مغز، تأثیر مثبت بر تمرکز، بالا بردن اعتماد به نفس شخص، افزایش قدرت بیان و ...... اشاره نمود.

اما نکته‌ی دیگری که می‌بایست در انتخاب کلاس زبان انگلیسی ‌در نظر گرفت عوامل مؤثر بر کیفیت یک کلاس زبان است. البته گفتنی است نکاتی که در ادامه ذکر می‌شوند اگر چه در دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی قابل بررسی هستند اما، قابلیت تعمیم به سایر موارد مشابه، همچون کلاس زبان فرانسه و سایر زبان‌ها را نیز دارند. از این رو اگر علاوه بر زبان انگلیسی قصد یادگیری زبان دیگری به عنوان زبان دوم خود را دارید نیز می‌توانید از این توضیحات استفاده کنید.

امکان برگزاری آنلاین

مزایای این سبک برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی عبارتند از مواردی چون دسترسی به اساتید معروف، شرکت در کلاس‌ها در زمان وقت اضافه و خاموش، کاهش هزینه‌ها، صرفه جویی در وقت، صرفه جویی در هزینه، ایجاد راحتی در شرایط، دسترسی چندباره شرکت کنندگان به محتوای تدریس شده و .......

کلاس زبان آنلاین

امکانات به روز و کافی

کلاس زبان انگلیسی و به طور کلی همه‌ی کلاس‌های آموزشی مرتبط با یادگیری زبان، نیازمند استفاده از سیستم صوتی و تصویری قابل قبول و پیشرفته است. علی الخصوص در بخش تقویت قدرت شنیداری و دیداری فرد، حتماً می‌بایست سیستم متناسبی وجود داشته باشد تا ضمن پخش قطعه‌های منتخب اساتید، شرکت کنندگان را جهت استفاده از دانش زبانی خود در اجتماع آماده کند‌.

توجه ویژه به مکالمه

تقریباً همه‌ی زبان‌هایی که در جهان وجود دارند از دو بخش دانش زبانی و دانش دستوری برخوردارند. اگر چه بخش دستوری زبان نیز در جایگاه خود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ‌و اساتید و زبان آموزان می‌بایست توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند، اما اهمیت دانش زبانی در موفقیت فرد برای تسلط و مهارت بی‌نظیر است. زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری، مجموعه‌ای گسترده از اصطلاحات است که گاهی معنی کلی متفاوتی با معنی کلمه به کلمه لغات تشکیل دهنده‌اش دارد. در نتیجه برای این که زبان آموزان پس از شرکت در کلاس زبان انگلیسی و دیگر زبان‌ها از تسلط کافی به گونه‌ای که قادر به ارتباط با افراد محلی، تماشای فیلم به زبان اصلی، خواندن کتاب‌ها و مقالات نسخه اصلی و .... باشند، لازم است که در معرض آموزش مجموعه‌ای متمرکز بر بالا بردن دانش اصطلاحات زبانی فرد قرار گرفته باشند.

حضور اساتید معروف و محبوب، قیمت مقرون به صرفه، امکان تلفیق آموزش حضوری و آنلاین، ارائه کتاب‌ها و جزوات آموزشی مخصوص و منحصر به فرد، تجربه کافی، در نظر گرفتن مکان آموزشی متناسب، قادر به منعطف سازی برنامه با شرایط مراجعین، مکان جغرافیایی قابل دسترسی راحت از همه نقاط شهر و ...... از دیگر ویژگی‌هایی است که می‌توان به عنوان ویژگی‌های یک کلاس آموزشی زبان‌های خارجی باکیفیت در نظر گرفت.

آموزشگاه سفیر

چنان‌چه قصد یادگیری زبان‌های خارجی در محیطی شاد و با شرایط فوق را دارید، دپارتمان آموزشی زبان‌های خارجی سفیر، یکی از بهترین گزینه‌های ممکن و موجود است. مؤسسه‌ی آموزشی سفیر به عنوان آموزشگاه پیشگام در عرصه‌ی آموزش هایبرید که نوعی تلفیق کلاس حضوری و آنلاین می‌باشد، از بیش از دو دهه پیش فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه با ۹۷ شعبه‌ی فعال در سراسر کشور در حال ارائه بهترین خدمات آموزشی در حوزه زبان‌های خارجه است. پایبندی به گفتگو و اصل مشتری مداری، بهره‌گیری از بهترین اساتید آموزشی و اجرایی، دارا بودن ۳ گواهی‌نامه کیفی جهانی و معتبر و .... را می‌توان دلایل بهترین بودن آموزشگاه سفیر برشمرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و بررسی شرایط شرکت در کلاس‌های آموزشی، آموزشگاه سفیر به نشانی الکترونیکی https://gosafir.com مراجعه فرمایید.