زوم دوربین رسانه‌ها بر توئیت قاضی‌زاده هاشمی

به گزارش اخبار سیاسی شهر خبر ،امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در توئیتی نوشت:میدان را باز کنید؛ می‌خواهیم ایران جدید را بسازیم.

دومین خبر پربازدید به توضیحات ستاد دکتر زاکانی درباره مسئولیت همسر علیرضا زاکانی اختصاص داشت. روابط عمومی ستاد «علیرضا زاکانی» نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در اطلاعیه‌ای درباره مسئولیت همسر ایشان عنوان کرد: در برخی رسانه‌ها برای معرفی خانم «معصومه پاکتچی» همسر علیرضا زاکانی، عنوان مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران ذکر شده که این عنوان نادرست بوده و عنوان صحیح ایشان «مدیر سابق ساماندهی و نظارت حوزه علمیه خواهران تهران و مشاور مدیر سابق» است.

دستیار ویژه وزیر اطلاعات به ادعاهای اخیر محمود احمدی نژاد درباره وجود باند مافیایی امنیتی در وزارت اطلاعات واکنش نشان داد. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد. وی در واکنش به ادعاهای اخیر محمود احمدی‌نژاد درباره وجود باند مافیایی امنیتی در وزارت اطلاعات در دوران مسئولیت اجرایی کشور توسط وی، این اظهارات را ناشی از "توهم سیرتی" وی عنوان کرد و اظهار داشت تنها توصیه بنده به ایشان این است که روند روان‌درمانی و توهم زدایی خود را پیگیری کند..

دیگر خبر پربازدید در مورد علت بلوکه شدن پول‌های ایران در عراق بود. مجید شاکری در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با بیان اینکه صحبت‌های عبدالناصر همتی، رئیس کل سابق بانک مرکزی درباره بلوکه شدن پول صادرات برق و گاز به عراق بدلیل تحریم‌های ثانویه، دقیق نیست، نوشت: علت اصلی بلوکه شدن ارزهای صادراتی ایران در عراق ، اصرار دولت روحانی بر خرید کالای اساسی صرفاً از کانال‌های آمریکاست.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار سیاسی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر می‌زنند.