حقوق و دستمزد خود را در ایران سلری مقایسه کنید

در گذشته مردم مقایسه حقوق را یک تابو بزرگ می‌دانستند. بسیاری فکر می‌کنند و موافق‌اند که مقایسه حقوق منجر به درگیری و تنش غیرضروری بین کارمندان می‌شود. با این حال، این روزها که افراد بیشتری دید آزادانه دارند، به این درک رسیده‌اند که دانستن میزان دریافتی افراد در موقعیت شغلی مشابه می‌تواند بسیار مفید باشد. چه راهی بهتر از این که بتوانید با دانستن میزان دریافتی افراد مشابه خود انگیزه بگیرید و بیشتر تلاش کنید؟

اگر حقوق خود با دیگر افراد را مقایسه کنید، احتمالاً انگیزه بیشتری برای کار بیشتر پیدا خواهید کرد. با مشخص کردن میزان حقوق درخواستی خود می‌توانید برای دستیابی به آن برنامه ریزی کنید و حتی در مصاحبه‌های شغلی دست پر باشید. خواه قصد تغییر شغل را داشته باشید و یا قصد ارتقا سطح خود را داشته باشید، دانستن اینکه در موقعیت شغلی فعلی‌تان چه میزان کار شما ارزش دارد، می‌تواند کمک کند تا رقم پیشنهادی درست را ارائه دهید. به عنوان مثال اگر بفهمید که حقوق فعلی شما میزان متداول برای موقعیت شغلی شما نیست، می‌توانید به راحتی درخواست افزایش حقوق دهید.

شما می‌توانید با سؤال کردن از منابع انسانی به این بینش برسید، اما بدانید که این میزان اطلاعات برای شما به هیچ عنوان کافی نخواهد بود. معمولا شرکت‌ها اطلاعات دقیق و علمی به کارمندان خود ارائه نمی‌دهند. بنابراین برای به دست آوردن اطلاعات حقوقی و مقایسه حقوق خود با دیگر افراد چه باید بکنیم؟ سراغ کدام مرجع و وب‌سایت برویم که بشود روی داده‌های آن حساب کرد و مقایسه را به بهترین شکل انجام داد؟

ایران سلری

همیشه در بازار کار با عدم وجود شفافیت در مورد حقوق و دستمزد مواجه بودیم و به همین خاطر شاید افراد در موقعیت‌های شغلی متفاوت نمی‌توانستند حقوق مناسب خود را درخواست کنند. در نهایت نیز این عدم آگاهی باعث ایجاد سردرگمی در میان کارجویان می‌شد و همین موضوع، روند پیدا کردن کار و همچنین مصاحبه را دچار مشکل می‌کرد.

ایران سلری: مرجع حقوق و دستمزد ایران با هدف پر کردن این خلأ در بازار کار،‌ کار خود را آغاز کرد و توانست تا خود را به عنوان مرجعی در پاسخگویی به این نیاز کارجویان معرفی کند. وب‌سایت ایران سلری از سال 1392 گزارش‌های مربوط به حقوق و دستمزد را منتشر کرد و با این کار، شفافیت در مورد نرخ دستمزدها را به بازار کار آورد و همچنین باعث شد که کارجویان از این گزارش‌ها به عنوان الگویی برای تعیین میزان حقوق و دستمزد خود استفاده کنند. این گزارش همچنین به کارفرمایان نیز دید خوبی نسبت به پرداختی‌ها در بازار می‌دهید و تا به امروز به واسطه آن توانستند تا مناسب‌ترین رقم‌ها را برای کارمندان خود در نظر بگیرند.

حقوق تمامی مشاغل در ایران سلری

شما با داشتن اطلاعات کافی از میزان دریافتی افراد در موقعیت‌های شغلی مختلف و همچنین در رده‌های سازمانی مختلف می‌توانید به بینش خوبی از آنچه باید از کارفرمایان انتظار داشته باشید، برسید. شما با دانستن این عدد حتی می‌توانند برای آینده شغلی خود نیز به شکل اصولی برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال شما به عنوان برنامه نویس می‌توانید به ایران سلری مراجعه کنید و مقایسه حقوقی خود را دیگر برنامه نویسان انجام دهید. حتی می‌توانید این مقایسه را خیلی متمرکزتر انجام دهید و حقوق خود را با برنامه نویسان وب و یا موبایل و حتی برنامه نویسان ماهر در زبان‌های برنامه نویسی مختلف، مقایسه کنید.

ایران سلری دید که در بازار کار این خلأ وجود دارد و به همین خاطر، در سال 1396 و با توجه به نظرات مخاطبان گرامی گزارش‌های حقوق و دستمزد خود را منتشر کند. در همین راستا نیز سامانه هوشمندی طراحی و پیاده‌سازی کردند تا کارجویان و کارمندان حال حاضر بازار کار بتوانند به راحتی به اطلاعات حقوقی شاغلان بازار کار دسترسی داشته باشند و به راحتی بتوانند از میانگین دریافتی در گروه شغلی مربوط به خود آگاهی پیدا کنند. حتی با استفاده از عوامل تأثیرگذار روی حقوق مانند تحصیلات، سابقه کار، رده سازمانی و غیره، میزان افزایش و کاهش دریافتی در حوزه خود را به دست آورند.

شما نیز می‌توانید با مراجعه به ایران سلری، درباره حقوق مشاغل مختلف اطلاعات کافی به دست آورید و در نهایت نیز حقوق خود را با افراد دیگر به روش درست مقایسه کنید.

حقوق و درآمد حسابداری

حسابداری در میان مشاغل بسیار پرطرفدار در بازار کار است که اتفاقا در این حیطه نیز شفافیت در مورد دریافتی در ایران وجود ندارد. حقوق و درآمد حسابداری در ایران سلری به صورت کاملا واضح و مشخص در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید با مقایسه دریافتی‌ها، به مناسب‌ترین رقم برای دریافتی خود برسید.

حقوق داروسازی

اگر در مورد مشاغل پردرآمد و آینده‌دار در ایران اطلاعات داشته باشید، این را نیز می‌دانید که رشته‌های پزشکی در میان رشته‌های پردرآمد به شمار می‌آیند، اما کسی از حقوق داروسازی و دیگر پزشکان در این حیطه خبر ندارد. مراجعه به ایران سلری و مقایسه دریافتی افراد در این شغل می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین پیشنهاد حقوقی برای داروسازی را ارائه دهید.

حقوق منابع انسانی

اصلی‌ترین افراد در شرکت‌ها برای استخدام استعدادها و همچنین رسیدگی به امور کارمندان، کارشناسان تیم منابع انسانی هستند. اگر در حال حاضر قصد دارید تا برای استخدام در منابع انسانی اقدام کنید، می‌توانید از حقوق منابع انسانی در ایران سلری اطلاعات به دست آورید.