رقص کرونایی مرجانه گلچین به سوژه داغ رسانه‌ها تبدیل شد

به گزارش اخبار کرونا شهر خبر، در یک ویدئو که به تازگی منتشر شده است، حرکات موزون جالب و خنده‌دار مرجانه گلچین بازیگر کمدی سینما و تلویزیون در منزل در دوران قرنطینه کرونایی به نمایش گذاشته می‌شود.

دومین خبر پربازدید در خصوص افرادی است که به تزریق واکسن کرونا نیاز ندارند. یک مطالعه جدید از کلینیک کلیولند در اوهایو نشان داده است افرادی که قبلا به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند، ممکن است نیازی به دریافت واکسن نداشته باشند.این تحقیق نشان می‌دهد تعداد زیادی از کارکنان مراقبت‌های بهداشتی، تقریبا همه آن‌هایی که به ویروس کرونا مبتلا شده بودند، در میان کسانی که در گروه زیر می‌گنجند، نبودند.

وزیر بهداشت گفت: پیش‌بینی می‌کنیم واکسن کرونای ایرانی را تا پایان پاییز امسال بتوانیم به دیگر کشورها صادر کنیم. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد. سعید نمکی ظهر سه شنبه در حاشیه سفر به کاشان در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود ایران درشمار چندین کشور انگشت شمار تولید کننده واکسن در جهان اظهار داشت: خوشبختانه واکسن‌های ایرانی به مراحل بسیار خوبی رسیده‌اند و چند روز پیش واکسن برکت مجوز استفاده اضطراری گرفت.

دیگر خبر پربازدید در خصوص بی‌اعتمادی جمهوری‌خواهان به واکسن کرونا بود. نتایج نظرسنجی سی بی اس نیوز نشان می‌دهد ۵۲ درصد از جمهوری‌خواهان یا به طور کامل واکسینه شده‌اند یا بخشی از واکسن را دریافت کرده‌اند و این در حالی است که ۶ درصد قصد واکسینه شدن دارند و ۶ درصد از آن‌ها هنوز در این باره تصمیم نگرفته‌اند.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ویروس کرونا به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر می‌زنند.