خرید درب ضد سرقت از فروشگاه های معتبر اینترنتی

در این روزها امنیت و آرامش برای افراد مساله ای بسیار مهم و حایز اهمیت می باشد، بدین منظور افراد به دنبال یک راه حل مناسب برای دست یابی به این امنیت هستند. راه هایی مانند نصب دوربین مداربسته، نصب انواع قفل بر روی دربها، استخدام نگهبان برای ساختمان ها و.. راه حل هایی است که می توانید از آن بهره بگیرید. اما ساده ترین، ارزان ترین و مطمئن ترین روش برای ایجاد امنیت خود و خانواده تان خرید و نصب درب ضد سرقت می باشد. درب ضد سرقت لوکس، دربی است که تا حد زیادی می تواند مانع ورود افراد غیر مجاز به ساختمان شما شود و ظاهری شیک و دلنشین برای شما به ارمغان بیاورد. این درب ها در مقابل دیلم کردن و خرابکاری بسیار مقاوم هستند و احتمال ورود غیر مجاز به منزل شما را تقریبا صفر می کنند. درب ضد سرقت اولین و مطمین ترین ابزار برای مقابله با سارقین می باشد. باید بدانید این درب ها می تواند به عنوان عایق حرارتی و صوتی نیز مورد استفاده قرار بگیرند و رضایت شما را به طور کامل جلب نمایند.

درب ضد سرقت مدل ونوس یکی از پرطرفدارترین مدل های درب ضد سرقت در بازار ایران می باشد. این درب هم دارای قیمت مناسب و هم کارایی بسیار بالایی است. برای خرید این مدل از درب می توانید با فروشگاه راسان درب تماس بگیرید.

درب ضد سرقت راسان درب

درب ضد سرقت را از کجا بخریم؟

در تهران و سایر شهرهای ایران فروشگاه هایی برای خرید درب ضد سرقت وجود دارد، اما به طور کلی مرکزی به عنوان بورس درب ضد سرقت وجود ندارد و شما برای خرید انواع درب ضد سرقت و سایر درب های داخلی ساختمان مجبور هستید به فروشگاه های مختلف سطح شهر مراجعه نمایید. این رفت و آمد ها هم موجب اتلاف وقت و هم صرف هزینه زیادی می شود. یکی از راه حل ها برای جلوگیری از این هزینه ها مراجعه به فروشگاه های اینترنتی درب ضد سرقت و دیدن مدل های مختلف و متنوع موجود در بازار درب ضد سرقت ایران می باشد. این فروشگاه ها دارای مدل های مختلف و متنوعی از درب ضد سرقت می باشند. که شما به راحتی می توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب و با سایر مدل ها مقایسه نمایید و در نهایت خریدی با اطمینان خاطر را تجربه نمایید. 

فروشگاه های متفرقه زیادی اقدام به فروش درب ضد سرقت می نمایند، مانند دی جی کالا. اما باید بدانید فروشگاه های معتبر درب علاوه بر فروش و ارسال، کار نصب و خدمات پس از فروش را نیز بر عهده دارند و در صورت نیاز سرویس دهی دوره ای نیز در این خدمات جای می گیرد.

از جمله فروشگاه های معتبر و شناخته شده درب ضد سرقت می توان به فروشگاه راشا درب، راسان درب، اتحاد درب و درب امن اشاره داشت. این فروشگاه ها سال هاست که در زمینه فروش درب ساختمانی فعالیت دارند و همواره در پی ایجاد رضایت و آرامش خاطر مشتریان خود بوده اند. https://rashadoors.com/

قیمت درب ضد سرقت ترک اصل

یکی از مطرح ترین انواع درب ضد سرقت که دارای طرفداران زیادی می باشد، درب ضد سرقت ترک است. این درب ها دارای امنیت و کیفیت بالایی هستند و در عین حال ظاهری بسیار شیک و زیبا نیز دارند. قیمت درب ضد سرقت ترک به دلیل کیفیت بالا، استفاده از روکش های زیبا و مقاوم و به کاربردن یراق آلات و قفل با کیفیت از سایر درب های موجود در بازار گران تر است. اما به دلیل اینکه امنیت خانواده در اولویت قرار دارد خیلی از افراد تمایل دارند این اختلاف بها را پرداخت کنند و با خیال راحت از این مدل از درب استفاده نمایند.

خرید درب ضد سرقت

درب ضد سرقت فلزی چینی

درب های ضد سرقت فلزی، نسبت به انواع درب ضد سرقت که روکش چوبی دارند، مقاومت بیشتر در برابر آتش دارند و این یکی از مهم ترین مزیتهای این درب ها می باشد. درب ضد سرقت چینی، در دسته درب ضد سرقت ارزان قرار دارند.

ویژگی‌های درب ضد سرقت فلزی چینی

  •  این درب ها عایق رطوبت و گرما هستتند، بنابراین برای مناطق مرطوب گزینه مناسبی به شمار می‌آیند.
  • همچنین این درب ها در برابری معرض تابش مستقیم آفتاب بسیار مقاوم هستند، گزینه مناسبی برای نصب در بیرون ساختمان می باشند.
  • عایق صوتی نسبتا مناسبی هستند.
  •  مقاومت بالایی در برای آتش دارند.
  •  این درب ها عموما با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک که طرح چوب دارد روکش می‌شود.
  • دارای ابعاد استاندارد هستند. ابعاد چهارچوب درب ضد سرقت فلزی تقریبا 105 در 210 سانتی‌متر و عرض مفید آن تقریبا 90 تا 92 سانتی‌متر است.
  •  روکش درب فلزی، غالباً رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک طرح چوب می‌باشد ولی برخی از آن‌ها دارای روکش PVC نیز هستند.

انواع درب ضد سرقت از نظر کاربرد

درب ضد سرقت از لحاط کاربرد و محل مورد نصب دارای دسته بندی زیر می باشد:

  1. درب لابی ضد سرقت
  2. درب تک لنگه 
  3. درب ضد سرقت دو لنگه
  4. درب ضد سرقت ویلایی
  5. درب لابی 

یکی از پرفروش ترین انواع درب در فروشگاه های درب ضد سرقت، می توان به درب ورودی ساختمان یا همان درب لابی اشاره داشت. این درب ها دارای ظاهری شیک و جذاب هستند و بسته به محل مورد نصب در سایزها و ابعاد مختلف طراحی و ساخته می شوند. در درب لابی چوبی، برای مقاوم سازی چوب در برابر رطوبت از چوب چند لایه  در ساختار درب لابی استفاده می شود تا درب دچار پوسیدگی نگردد. اما این مقاوم سازی و اهمیت به کیفیت درب تنها در فروشگاه های معتبر مورد اهمیت است. بنابراین توصیه می شود برای خرید درب ضد سرقت به هیچ وجه از فروشگاه های متفرقه در سطح شهر خرید نفرمایید. شما با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید فروشگاه ها معتبر را شناسایی و با خیالی راحت درب مورد نظرتان را از آنجا تهیه نمایید.

خرید و قیمت درب ضد سرقت راسان درب

برای راحتی خیال شما تعدادی از این فروشگاه ها را به شما معرفی می کنیم: فروشگاه درب امن، راسان درب، راشا درب و اتحاد درب. این فروشگاه ها از معتبرترین و بنام ترین فروشگاه های درب ضد سرقت در ایران می باشند و میتوانید با خیال راحت و اطمینان از اصل بودن درب ها اقدام به خرید نمایید. http://darbeamn.ir/