معرفی محصولات شیلان

در شرکت شیلان موضوع تولید و کیفیت کالای تولیدی همواره مهمترین اصل و فاکتور بوده است. سیاست کلی مجموعه بکار گیری به روزترین متد ها و روش های تولیدی با کمک دقیق ترین تجهیزات است ، از این رو در آزمایشگاه های کارخانه شیلان انواع تست های لازم از قبیل تست های کششی ، مقاومت به زنگ زدگی ، میزان تحمل دمایی در شرایط مختلف ، مقاومت به فشار های نوسانی ، بازه انعطاف پذیری و استحکام در برابر گشتاور پیچشی و خمشی روی محصولات شیلان مورد ارزیابی و آزمایش چندین باره قرار میگیرد. این آزماشگاه به علت دقت بالا ، بازدهی .کارایی مهم ؛ به عنوان مرجع تایید شلنگ های تولیدی داخل نیز شناخته میشود.

تمامی اطلاعات ثبت شده در آزمایشگاه ، روی محصولات شیلان در دسترس ادارات استاندارد داخلی و خارجی قرار داشته و نیز همچنین در صورت نیاز ، قابل ارائه به پروژه های ساختمانی و صنعتی میباشد.

در این بخش برخی مشخصات فنی و تخصصی محصولات شیلان برای اطلاع و بررسی شما بازدیدکنندگان گرامی ارائه میشود.

                     

21

                 

شلنگ های انعطاف پذیر استیل ضد زنگ تولیدی شرکت شیلان با مشخصه های فنی ذیل و مقررات 2011 ، EN13618 و ISIRI14837 عرضه میگردد :

- حداقل مقاومت به کشش : 1/3KN

- حداقل مقاومت به زنگ زدگی : 200Hr

- حداقل فشار هیدرواستاتیک در دمای 90 درجه سانتی گراد : 30Bar

- حداقل مقاومت به دمای انجماد : -25 C

- مقاومت به فشار نوسانی در محدوده 5Bar  الی 50Bar و دمای 90 درجه سانتی گراد

- حداکثر انعطاف پذیری

- حداکثر استحکام فیزیکی اتصالات در برابر گشتاور های پیچشی و خمشی

شیرآلات ساختمانی توپی تولیدی شرکت شیلان منطبق با مشخصات فنی و مقررات 2013 ، EN13828  و ISIRI16222 عرضه میگردد :

- حداکثر استحکام فیزیکی بدنه و دسته در برابر گشتاور های پیچشی و خمشی

- مقاومت به فشار هیدرواستاتیک در حالت باز و بسته : 16Bar

- مقاومت به فشار هیدرولیکی در حالت باز : 25Bar

- حداکثر دوام در فشار استاتیکی بین 2Bar  الی 4Bar و 2500 سیکل

                      

22

مهم است که در بازار باید مراقب محصولات تقلبی و بی کیفیت بود. محصولات تقلبی میتوانند خسارت و هزینه های جدی و شاید جبران ناپذیری  به یک پروژه ساختمانی تحمیل کند. در محصولات تقلبی متریال بکار رفته عمدتاً از مواد نامرغوب و با ضخامت یا استحکام پایین در برابر انواع تنش ها و گشتاور ها ساخته شده و امکان دارد به علت کارشدن آلیاژ یا الیاف نامرغوب با گذشت زمان باعث ایجاد خوردگی در قطعات شود. همچنین به کار بردن لاستیک های ناخالص در شلنگ ها ، که دارای سرب و آرسنیک میباشد میتواند به سرطان زا بودن ، سلامت انسان را بطور جدی به خطر بیاندازد.

لازم به ذکر است که تمامی محصولات شیلان و کیز ایران ، به تفکیک دارای تاییدیه سازمان ملی استاندارد ایران میباشند که در صورت لزوم قابل ارائه به پروژه های صنعتی و ساختمانی است.