چرا در بازار سرمایه سود نمی‌کنید

هر کار و شغل و فعالیتی ابزار خود را نیاز دارد. حتی تصور یک نجار بدون اره،  ‌یک مکانیک بدون آچار و یک مهندس بدون نرم افزار کار سختی است. بهترین و متخصص‌ترین افرادهم بدون در دست داشتن ابزار مناسب کاری را پیش نخواهند برد. پس چطور می‌شود که عده‌ای بدون انتخاب ابزار مناسب تصمیم می‌گیرند وارد بازار سرمایه شوند؟

بازار سرمایه  از آن دسته محل‌هایی است که اتفاقا همه به آن دسترسی دارند و همه می‌توانند در آن حضور پیدا کنند و به کسب سود بپردازند و همه این‌ها جزء مزایای آن به حساب می‌آیند. هیچ وقت توصیه نمی‌شود همه مردم در پزشکی تخصص پیدا کنند اما تخصص در سرمایه‌گذاری و مدیریت سرمایه جزء مهارت‌های زندگی است. مهارت‌هایی که برای کسب درامد و زندگی بهتر برای فرد لازم است. حضور در بازار سرمایه برای همه مردم توصیه میِ‌شود. اما همین عمومیت فضا و تشویق همه مردم به حضور در آن باعث شده به دید تخصصی و مناسب به آن نگاه نشود و نقش دانش و ابزار بیش از همه در این میان نادیده گرفته بشود.

برای سرمایه‌گذاری روی سهام و بازار رمزارزها، و معاملات در بازار جفت‌ارزها، فرد باید خودش را به ابزار مناسب مجهز کند درغیر این صورت ممکن است با زیان‌های جبران ناپذیری روبرو بشود. ابزارهایی که به فرد قدرت تحلیل بازار،‌ رصد شرایط و پیش‌بینی آینده را بدهند در این مسیر به کاهش ریسک و افزایش سود او کمک ‌کنند.

انتخاب ابزار مناسب

یکی ازابزارهای مطرح در این زمینه که به تازگی فعالیت خودش را گسترش داده اپلیکیشن دانش بنیان کندل است که با زحمات متخصصان و برنامه نویسان هوش مصنوعی در ایران نوشته و طراحی شده. به همین خاطر با بازار ایران کاملا انطباق دارد ولی محدود به بازار ایران هم نیست. تیم کندل بعد از پوشش کامل شرایط بورس ایران، دامنه فعالیت خود را به بازار رمزارزها و جفت ارزها و حتی بازار بورس نیویورک هم افزایش داد.

نرم افزار کندل هم خود یک تحلیل‌گر است و هم ابزارهای قدرتمند تحلیل را در اختیار افراد قرار می‌دهد به این ترتیب برای طیف وسیع‌تری از کاربران قابل استفاده است. این طیف از دسته کسانی که از سیگنال‌های آماده استفاده می‌کنند شروع می‌شود و تا تحلیل‌گران حرفه‌ای که از امواج الیوت و الگوهای هارمونیک و انواع اندیکاتورها برای تحلیل استفاده می‌کنند را شامل می‌شود.

قدرتمندترین تحلیل‌گر بازار

نکته مهم این نرم‌افزار در این است که توانایی رصد تمام بازار را دارد و برای این کار از الگوهای پیچیده یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی استفاده می‌کند. این توانایی به کندل کمک می‌کند حتی از قوی‌ترین تحلیل‌گران بازار پیشی بگیرد. تحلیل شرایط تمامی سهام بازار بورس یا لیست بسیار بلندی از رمزارزها آن هم به طور پیوسته و در بازه‌های زمانی کوتاه از عهده هیچ انسانی برنمی‌آید و این نکته کندل را از تمامی چیزی که تا به حال در بازار مشاهده کرده‌اید جدا می‌کند.

ارائه آخرین اخبار موثر روی بازار سرمایه،‌ نوتیفیکیشن‌های هوشمند، اعلام اهداف قیمتی برای هر معامله، سنجش شخصیت افراد و سرمایه‌گذاری براساس این شخصیت، مشاهده نمودارهای قیمتی، تحلیل براساس ابزارهای متنوع، رصد بازار و پیدا کردن هر سهام یا رمزارزی که ویژگی‌های موردن ظر شما را داشته باشد، تعیین استراتژی‌های معاملاتی، مشاهده خلاصه بازار و دریافت تحلیل‌های خود نرم افزار از جمله ویژگی‌هایی هستند که همین الان روی کندل موجود اند یا به زودی به آن اضافه خواهند شد. و این همه امکانات در کنار برنامه‌هایی که این اپلیکیشن برای آینده درنظر گرفته واقعا خارق‌العاده است و البته آن جایی برای شما جالب‌تر خواهد شد که بدانید تمام این امکانات با فقط یک گوشی‌ موبایل قادر دسترسی اند. این یعنی همیشه و همه‌جا می‌توانید در کمترین زمان به امکانات کندل دسترسی پیدا کنید.

 

کندل را به راحتی برای گوشی‌های ادرویدی از پلی استور می‌توانید دانلود کنید. نسخه وب این اپلیکیشن هم برای کاربران ایفون و پی‌سی به زودی فعال خواهد شد.

برای دانلود می توانید از لینک     https://play.google.com/store/apps/details?id=com.candlebourse.candleapp

و یا اسکن کد ذیل استفاده کنید .