قرعه کشی اینستاگرام به چه صورت باید انجام شود؟

قرعه کشی اینستاگرام به چه صورت باید انجام شود؟ بهترین برنامه قرعه کشی اینستاگرام چیست؟ من برای مسابقه خودم چندین شرط قرار دادم آیا سایتی یا اپلیکیشنی هست که همه این شرط ها را یکجا اعمال کند؟ سوالاتی هستند در برگزاری مسابقه اینستاگرامی با آن مواجه می شوید. در ادامه با آموزش نحوه برگزاری یک مسابقه اینستاگرامی تاثیر گذار با ما همراه باشید.

چرا باید مسابقه اینستاگرامی برگزار کنم؟

معمولا مسابقه اینستاگرامی با هدف جذب مخاطبان بیشتر و افزایش تعامل پیج اینستاگرامی انجام می شود. در حقیقت انجام یک مسابقه اصولی می تواند کاربران جدید زیادی را با پیج شما آشنا کند و در نتیجه باعث فروش بیشتر محصولات شما شود.

مراحل انجام یک مسابقه اینستاگرامی موفق چیست؟

برای انجام یک مسابقه موفق و با تاثیر گذاری زیاد باید به نکات زیر توجه کنید:

  • مشخص کردن هدف برگزاری مسابقه
  • تعیین قوانین مسابقه به همراه محدوده زمانی شرکت در مسابقه
  • مشخص کردن جایزه مسابقه
  • آماده سازی بنر مناسب
  • انتشار پست مسابقه
  • قرعه کشی مسابقه اینستاگرام

مشخص کردن هدف برگزاری مسابقه

در مرحله اول شما باید هدف از برگزاری مسابقه را مشخص کنید. اگر قصد شما از برگزاری مسابقه، افزایش فالوور های شما هست باید یکی از قوانین مسابقه را فالو کردن پیج قراردهید و کاربران خود را به منشن کردن افراد بیشتر تشویق کنید و این قانون را قرار دهید که هرچه تعداد منشن یا تگ بیشتر باشد شانس شما در برنده شدن مسابقه بیشتر خواهد شد.

یا اگر بیشتر روی افزایش تعامل پیج خود تاکید دارید می توانید از مخاطب خود بخواهید که چند پست آخر پیج شما را لایک کند و یا اینکه زیر چند پست آخر کامنت بگذارند.

تعیین قوانین مسابقه

در این مرحله شما باید قوانین مسابقه خود را تعیین کنید. و برای کاربران خود برای شرکت در مسابقه یک محدوده زمانی مشخص کنید که پیشنهاد ما سه روز تا یک هفته می باشد.

مشخص کردن جایزه مسابقه

جایزه‌ای که قرار است به برنده مسابقه دهید را مشخص کنید با توجه به بودجه شما از دادن جایزه های سنگین خودداری کنید تا بتوانید این مبلغ در چندین مسابقه تقسیم کنید و مسابقات متعددی برگزار کنید.

آماده سازی بنر ویدئو

از آنجایی که بنر مسابقه می تواند در جذب شرکت کننده ها و بیشتر دیده شدن پیج شما نقش بسزایی داشته باشد در طراحی بنر خود بیشتر دقت کنید. پیشنهاد ما این است که یک بنر ویدئویی تهیه کنید که علاوه بر اینکه اعلام می کند که پست مورد نظر یک پست مسابقه است تبلیغ کوچکی از کسب و کار شما هم نیز باشد.

انتشار پست مسابقه

پس از انجام مراحل بالا نوبت به انتشار پست مسابقه میرسد. سعی کنید که این کار را در ساعت پر ترافیک تر مثلاً ساعت ۹ الی ۱۰ شب انجام دهید تا افراد بیشتری پست شما را ببینند و در مسابقه شما شرکت کنند.

برنامه قرعه کشی اینستاگرام

این مرحله یکی از مهم‌ترین مراحل انجام مسابقه می باشد چون مخاطب شما تمام قوانینی که برای مسابقه گذاشتید را انجام داده و انتظار دارد که یک مسابقه عادلانه برگزار شده و تمام قوانین اعمال گردد. برای انجام این کار شما نیاز به یک سایت یا اپلیکیشن موبایل مناسب دارید که تمام قوانین مسابقه شما را اعمال کند.

متاسفانه دیده شده است که یکسری از برنامه ها و سایت های رایگان و غیر رایگان ایرانی و غیر ایرانی، اقدام به انجام دقیق مسابقه نمی‌کنند. مخصوصاً وقتی که اندکی قانون مسابقه پیچیده باشد نمی توانند همه قوانین را اعمال کنند به خاطر همین هم شما مجبور می شوید که به اعمال چند قانون ساده بسنده کنید و همه قوانین را اعمال نکنید که در این صورت در حق شرکت کنندگان مسابقه اجحاف خواهد شد.

نرم افزار و سایت قرعه کشی اینستاگرام

وب سایت قرعه کشی اینستاگرام گروه نرم افزاری اوجاسافت می تواند خیال شما را از انجام یک قرعه کشی عادلانه راحت کند. به این صورت که با با توجه به امکاناتی که دارد تقریباً می تواند تمامی قوانین مسابقه شما را پشتیبانی کند. حتی اگر قوانینی وجود داشته باشد که امکانش در سایت نباشد به راحتی می توانید با فرستادن پیام به پشتیبانی سایت نتیجه متناسب با مسابقه خود در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

دانلود اپلیکیشن اندروید انجام مسابقه اینستاگرام

شما حتی میتوانید با دانلود برنامه اندروید انجام مسابقه اینستاگرامی به سادگی تمامی امکانات انجام یک مسابقه ایده آل را در موبایل خود در دسترس داشته باشید و فقط با انجام چند کلیک ساده به انجام قرعه‌کشی بپردازید.

90

نتیجه گیری

در پایان اینکه اگر قوانین مسابقه خود را به صورت هوشمندانه انتخاب کنید و انجام مسابقه را به عنوان یک روال در هر هفته یا هر ماه انجام دهید می توانید بازخورد خیلی خوبی داشته باشید که منجر به افزایش دنبال کنندگان پیج شما و در نهایت افزایش فروش شما خواهد شد.