معرفی بهترین برندهای کانسیلر و پنکک آرایشی

به نظر شما بهترین برند های چه ویژگی هایی دارند؟ آیا ارزان قیمت بودن یا گران قیمت بودن معیاری برای کیفیت خوب یک کالا محسوب می­شود. چه زمان می­توانیم بگوییم فلان محصول برای من خوب بوده و آن را به دیگران هم معرفی کنیم؟ آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که در فضای مجازی برندهای معروف را دنبال می­کنید؟ برند دوستان علاقه زیادی به شناخت انواع برندها اعم از پوشاک، لوازم منزل و لوازم آرایشی دارند. این مقاله منحصرا برای کسانی که علاقه زیادی به برندهای لاکچری دارند نوشته شده است پس اگر علاقه زیادی به برندهای لاکچری و با کیفیت دارید تا انتها با ما همراه باشید تا از جدیدترین، لاکچری ترین و با کیفیت ترین لانچ برندهای آرایشی کانسیلر و پنکک با خبر شوید.

معیار شما برای انتخاب لوازم آرایشی چیست؟

قبل از این که به صورت کلی به با کیفیت ترین و بهترین های دنیای لوازم آرایشی بپردازیم باید از خودمان بپرسیم برای من چه معیارهایی یک پنکک یا یک کانسیلر را به یک محصول با کیفیت تبدیل خواهد کرد؟

سیستم بدنی و نوع پوست افراد مختلف با هم متفاوت است، بنابراین در اینجا می‌توانید با انواع مختلف پوست در آرایش آشنا شوید. برخی افراد تعریق بالایی دارند و حتی صورتشان هم وقتی در گرما قرار می­گیرند خیس خواهد شد. لوازم آرایشی با کیفیت از نظر چنین افرادی لوازم ضد آب خواهد بود. از طرفی برخی دیگر پوستی جاذب دارند و به گفته عامیانه صورتشان آرایش را می­خورد و پس از گذشت یک تا چند ساعت انگار هیچ آرایشی روی صورتشان ندارند. این افراد باید از پرایمرهای قوی و پودرهای فیکس استفاده کنند تا حس با کیفیت بودن محصول به آن‌ها منتقل شود. برخی افراد هم به دلیل خشکی بیش از حد پوست آرایش و مخصوصا پنکک و کانسیلر روی صورتشان نمی­خوابد و ترک ترک کی­شود. برای این افراد استفاده از پنکک های خیس مناسب است و کیفیت بالا در محصولی خواهد بود که کمی رطوبت داشته باشد تا روی پوست به خوبی فیکس شود.

همانطور که گفته شد معیارهای باکیفیت بودن با هم متفاوت است نکته مهم در میان لوازم آرایش با کیفیت این است که اکثر این محصولات تمامی معیارهای کیفیت بالا را در کنار هم دارند. فقط باید محصولی را انتخاب کنید که مناسب پوست شما باشد.

  1. برند مک

71

برند مک قدمتی چندین ساله در ایران دارد و تقریبا نسبت به باقی برند های خارجی عمر بیشتری در ایران دارد. محصولات این برند به دلیل کیفیت و ماندگاری بالای 15 ساعت شناخته می­شوند. بافتی سبک و نازک و پوشانندگی نسبتا خوب آن باعث شده افرادی که پوستی نرمال دارند به سوی این محصول جذب شوند.

پنکک اصل مک بافتی سبک و مناسب دارد که منافذ پوست را باز نمی­کند و جلو تنفس پوست را نمی­گیرد. به خاطر داشته باشید قبل از استفاده حتما از مرطوب کننده و پرایمر استفاده کنید. این پنکک روی پوست ماندگار است و ترک ترک نخواهد شد و بافتی صاف، یکدست و مخملی به پوستتان خواهد داد. برای تهیه پنکک از برند مک و سایر برندهای محبوب آرایشی به این لینک در دیجی استایل مراجعه کنید.

کانسیلر این برند کانسیلر نسبتا سبکی است. به گفته برخی از مشتریان و کسانی که از این کانسیلر استفاده کرده‌اند کاور سنگینی ندارد و برای کسانی که زیر چشم بسیار گود و تیره ای دارند شاید انتخاب مناسبی نباشد. کاور این کانسیلر مناسب استفاده روتین می­باشد و سنگینی زیادی ایجاد نمی­کند.

2. برند فلورمار

بسیاری از ما فکر می­کنیم که برند فلورمار یک برند لوازم آرایشی ترک است در حالی که این برند در شهر میلان ایتالیا تاسیس شده و از آنجا محصولات خود را به ترکیه فرستاده است. محصولات با کیفیت این برند میان بانوان ترک جایگاه خود را پیدا کرده و امروزه اکثر تولیدات این برند در ترکیه یافت می­شود. قیمت مناسب این محصولات در کنار کاور بالا و کیفیت بی نظیرش باعث محبوبیت و جایگاه خوب این برند میان ایرانیان شده است.

پنکک فلورمار یک پودر فشورده با ماندگاری بالا است که بافت طبیعی روی پوست ایجاد می­کند و سنگینی روی پوست شما نخواهد داشت. کانسیلر این برند هم از موفقیت چشمگیری برخوردار بوده و توانسته بازار را تحت تاثیر کیفیت و ماندگاری خود قرار دهد. نکته بسیار مهم در تولید این محصول استفاده از مواد ضد پیری برای زیر چشم مثل پانتنول، گل نسترن، روغن فندق و عنصری به نام توکوفرول استات است که در مقابل اشعه فرابنفش از پوست محافظت می­کند. رنگ بندی متنوع و تنوع رنگی بالا این محصول را برای استفاده بسیاری از افراد مناسب کرده است.

3. برند هدی بیوتی

72

هدی بیوتی برندیست که توسط میکاپ آرتیست مشهور خاورمیانه به نام هدی کتان تاسیس شد. محصولات این برند به دلیل داشتن کیفیت و تنوع رنگی بالا و همچنین پکیجینگ های جذاب به شهرت رسیده اند. قیمت این محصولات نسبت به سایر برندها کمی بالاتر است و تولیدات این برند مانند پنکک های فشرده و کانسیلرهای مایع همچنین رژهای رنگارنگ مورد پسند عامه مردم قرار گرفته اند. از ویژگی های پنکک و کانسیلر این برند صاف کنندگی و از بین بردن لک‌ها و عیوب پوستی را می­توان نام برد.

4. برند شون

به جای دور رفتن و انتخاب محصولات خارجی اگر کمی مطالعه در خصوص محصولات داخلی داشته باشیم خواهیم دید برندهای جدیدی وارد بازار شده اند که با نمونه‌های خارجی توانایی رقابت بالایی دارند. برند شون یک برند ایرانی آلمانی است که با همکاری شرکت کریس اند کارل آلمان محصولاتی طبیعی و گیاهی را برای کسانی که دوستدار طبیعت هستند تهیه کرده است. فرمولاسیون این محصولات حاوی عصاره انواع گیاهان و میوه‌های طبیعی است که کمترین آسیب را به پوست خواهد زد.

برند شون در ابتدا با کره لب شون و کرم ها و محصولات پوستی بسیار باکیفیت وارد بازار محصولات آرایشی بهداشتی شد و کره لب این برند یکی از بهترین تولیدات برند شون تا به امروز بوده است. دیگر تولیدات این برند کرم پودر و کانسیلرهای شون است که بسیار سبک و بدون کمترین سنگینی روی پوست می­خوابد. تنها نکته در استفاده این محصول زیرسازی درست و استفاده از مرطوب کننده‌ها می­باشد. این محصولات برای استفاده روتین بسیار سبک و مناسب هستند.

برای تهیه انواع کانسیلر از برندهای ایرانی شون، کالیستا و مای می‌توانید علاوه بر خرید حضوری از فروشگاه‌های لوازم آرایشی دست به خرید آنلاین از فروشگاه‌های معتبر در این حوزه نیز بزنید.

دیگر برند های آرایشی بهداشتی داخلی و خارجی هم تولیدات بسیار با کیفیتی در حوزه پنکک و کانسیلر و دیگر محصولات آرایشی داشته اند که از بهترین های آن ها می­توانیم به میبلین، تارت، کالیستا، رولوشن، مای، ورسای، دوسه، دایسل، گریماس  اشاره کرد.

استفاده از محصولات با کیفیت احترام به بدنیست که خداوند به ما داده است بنابراین بهترین کار استفاده از لوازمیست که کمترین آسیب را به بدنتان وارد کند و زیبایی طبیعی شما را تخریب نکند.