یک زن سال‌خورده سوژه اخبار کرونایی

به گزارش اخبار کرونا شهر خبر، هفته جاری در کنگره مجازی میکروبیولوژی بالینی و بیماری‌های عفونی اروپا (ECCMID) گزارشی ارائه شد که در آن، زنی ۹۰ ساله که واکسن کرونا را تزریق نکرده بود، دچار عفونت هم‌زمان گونه آلفای ویروس کرونا و گونه بتای ویروس کرونا شده بود. بنا‌بر اعلام سازمان جهانی بهداشت، گونه‌های آلفا و بتا به‌عنوان گونه‌های نگران‌کننده ویروس کرونای عامل کووید، یعنی گونه‌های دارای ویژگی‌های نگران‌کننده‌ای مانند افزایش قدرت سرایت در نظر گرفته می‌شوند. طبق این گزارش، وضعیت زن پس از بستری‌شدن به‌سرعت رو به وخامت گذاشت و وی در ماه مارس از دنیا رفت.

دومین خبر پربازدید با عنوان فوت ۱۶۱۳ برزیلی در ۲۴ ساعت گذشته منتشر شده است. بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز 188 میلیون و 616 هزار و 93 نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید19) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، 4 میلیون و 65 هزار و 804 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: در مجموع تا صبح روز ۲۴ تیرماه، ۴۵۵ هزار و ۷۴۲ نفر در مبادی مرزی کشور پایش شده اند. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد.

مهدی ولی‌پور رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر ،گفت: هم‌ زمان با تداوم طرح مراقبت بهداشتی پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مبادی مرزی رسمی کشور، تعداد افراد مشکوک به کرونا هم افزایش و ۱۵۸ مسافر دیگر به قرنطینه انتقال یافته‌اند؛ در مجموع تا صبح روز ۲۴ تیرماه، ۴۵۵ هزار و ۷۴۲ نفر در مبادی مرزی کشور پایش شده اند.

دیگر خبر پربازدید به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در بین حاضران در المپیک توکیو، اختصاص داشت. بر اساس گزارش‌های موجود،  تست کرونای یک ورزشکار دیگر در بدو ورود به المپیک توکیه مثبت شد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار کرونا به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر می‌زنند.