تجربه لذت‌های بی‌کران با اورجینال اینتکس

از لذت‌های بی‌نظیر حمام کردن استفاده از وان حمام و ریلکس کردن در آن پس از یک روز خسته کننده و طاقت فرسا است، اما خرید و استفاده از وان‌های سرامیکی بسیار پر هزینه بوده و دارای دردسر فراوان می‌باشد، از طرفی این نوع وان‌ها بسیار جاگیر بوده و ممکن است در حمام شما جا نشود، در این صورت پیشنهاد اورجینال اینتکس به شما استفاده از یک وان بادی با کیفیت برای از بین بردن خستگی‌های روزانه خود با کمترین هزینه و در عین حال بالاترین کیفیت است.

وان‌های بادی به راحتی توسط یک پمپ باد دستی یا حتی با استفاده از یک پمپ باد برقی برای راحت‌تر کردن کار راه‌اندازی می‌شوند و شما می‌توانید در زمان کمتر از 5 دقیقه وان بادی خود را پر از باد کرده، سپس درون آن را با آب گرم یا سرد پر کرده و از آن استفاده کنید.

وان‌های بادی هم مخصوص کودکان تولید می‌شوند و هم مخصوص بزرگسالان که تفاوت این دو در ارتفاع و سایز وان بادی می‌باشد، وان بادی کودک در اندازه‌های کوچک‌تر و استاندارد ساخته شده تا کودکان بتوانند به‌راحتی در این وان‌ها به تفریح بپردازند از طرفی طراحان شرکت‌های تولید کننده در وان‌های بادی کودک از طرح‌های جذاب و هیجان انگیز برای لذت بیشتر کودکان استفاده کرده‌اند.

تخت خواب بادی

تمامی محصولات بادی جذابیت و مزایای خاص خود را دارند که تخت بادی نیز این قاعده مستثنی نیست، تخت‌های بادی به صورت طبی نیز تولید می‌شوند که برای کسانی که از مشکلات جسمانی رنج می‌برند بسیار مفید هستند، از طرفی این محصولات بادی جای زیادی از شما نمی‌گیرند و شما می‌توانید هر زمان که نیاز به یک تخت خواب داشتید در زمان بسیار کم تخت بادی خود را راه‌اندازی کنید و زمانی که دیگر نیازی به یک تخت نداشتید یا اگر می‌خواستید از فضای بیشتری از اتاق خود استفاده کنید می‌توانید در چند دقیقه کوتاه تخت بادی خود را جمع کرده و به حالت وکیوم اول خود باز گردانید.

تخت‌های بادی در سایزها و طرح‌های هیجان انگیز مختلف تولید شده‌اند تا کسی که این محصولات را خریداری می‌کند بتواند با توجه به شرایط مخصوص خود یک تخت متناسب را انتخاب کرده و با خیال راحت آن را خریداری کند. شما می‌توانید تخت بادی یک نفره، یک و نیم نفره و دو نفره را با قیمت مناسب از اورجینال اینتکس خریداری کرده و به راحتی محصول خود را درب منزل دریافت کنید.

محصولات بادی برای راه‌اندازی نیاز به یک پمپ باد دارند که تخت بادی نیز از این قائده مستنثی نیست، شما این پمپ‌های باد را در حالت‌های مختلف متصل به محصول، برقی، دستی و فندکی می‌توانید خریداری کنید.

پمپ‌های باد متصل به تخت بادی یک کابل برق دارند و با برق 220 ولت کار می‌کنند، پس از زدن دو شاخه کابل به پریز برق و زدن دکمه روشن، پمپ شما شروع به کار کردن می‌کند و تخت شما پر از باد می‌شود.

از نکات مهمی که باید هنگام خرید تخت بادی به آن توجه کنید وزنی است که تخت موردنظر شما می‌تواند تحمل کند، شما باید با توجه به وزن خودتان یا کسانی که قرار است از تحت استفاده کنند محصول موردنظر را پیدا کرده و خریداری نمایید، نباید بیش از حد تحمل تخت به آن فشار وارد کنید.

نکته بعدی استفاده نکردن از تخت بادی به عنوان جامپینگ است، به هیچ عنوان اجازه ندهید که کودکتان روی تخت بادی بالا و پایین بپرد.

استخر بادی

اگر نیاز به یک سرگرمی و تفریح جدید و هیحان انگیز و البته بدون نیاز با هزینه زیاد و قابل استفاده در همه جا دارید بدون شک پیشنهاد ما به شما خرید یک استخر بادی با کیفیت است.

شما می‌توانید استخر بادی خود را به راحتی حمل کرده و هرکجا که دوست دارید از آن استفاده کنید، می‌توانید آن را با خود به سفر برده یا حتی آن را در پارکینگ خانه خود راه‌اندازی کنید و لذت ببرید.

درمورد جنس استخر بادی باید بیان کنیم که این محصول بادی از وینیل ساخته می‌شود که تجزیه پذیر در طبیعت است و همچنین ضد حساسیت نیز می‎‌باشد و برای کودکان شما کاملا مناسب و بدون خطر هستند.

یکی از اصلی‌ترین و مشخص‌ترین مزیت استخرهای بادی داشتن تنوع بالا در زمینه‌های گوناگون مثل اندازه، شکل، رنگ می‌باشد. این استخرها دارای سایزهای مختلف از جمله: خردسال، کودک و بزرگسال است که برای تمامی سنین مناسب باشد. در ابتدای تولید، استخرهای بادی تنها در ابعاد کوچک و برای استفاده کودکان طراحی می‌شدند. هرچند امروزه، به دلیل تقاضای بالا، این استخرها در انواع مدل‌ها و اندازه‌ها قابل‌دسترسی هستند.

از طرح‌های مختلف آن می‌توان به شکل‌های دایره، شش‌ضلعی و مستطیل اشاره کرد که در هر فضای خانه در سایزهای بزرگ و کوچک قابلیت نصب و راه‌اندازی را دارند. استخرهای بادی عمق و اندازه کمتری نسبت به استخرهای عادی دارند. به همین دلیل برای کودکان و افرادی که در شناکردن ماهر نیستند ایده‌آل به نظر می‌رسند.

شما می‌توانید تمامی محصولات بادی را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت از سایت اورجینال اینتکس نمایندگی محصولات اینتکس خریداری نمایید و محصول خود را در سریع‌ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید و همراه کودکتان از استفاده آن لذت ببرید.