معرفی بهترین مواد کاشت ناخن

دیگر گذشت آن روزهایی که خانم ها فقط از ناخن گیر و سوهان دستی برای زینت بخشیدن به ناخن هایشان استفاده می کردند. و با حسرت به دستان کسانی که ناخن های بلندی داشتند نگاه می کردند. حالا هر خانمی می­تواند به بهترین مراکز کاشت ناخن مراجعه کند و با کاشت ناخن از زیبایی دست هایش لذت ببرد. در این مطلب می خواهیم مواد کاشت ناخن را معرفی کنیم و بهترین برند هر یک را نام ببریم. حتی اگر ناخن کار نیستید، باز هم بهتر است بدانید بهترین مواد کاشت ناخن برای کدام برند است.

با مواد کاشت ناخن آشنا شوید

چه یک ناخن کار حرفه ای باشید و چه فردی مبتدی، لازم است تا با بهترین مواد کاشت ناخن آشنا شوید. حتی اگر آشنایی با مواد کاشت ناخن ندارید باز هم این مطلب برایتان مفید است. چه بسا اگر بخواهید با ناخن هایتان را بکارید بهتر است خودتان هم اطلاعاتی در رابطه با مواد کاشت ناخن داشته باشید. در ادامه به انواع مواد کاشت ناخن می شویم. مهم است که بدانید کدام مارک مواد کاشت ناخن بهتر است. خیلی از ناخنکاران در جمع های دوستانه یا همکاران خود در مورد برند های برتر مواد مواد کاشت ناخن اظهار نظر می کنند. در اینجا می خواهیم یکبار برای همیشه بهترین برند های مواد کاشت ناخن را بگوییم.

 

پودر کاشت ناخن

اولین مواد کاشت ناخن، پودر کاشت ناخن است. که از ترکیب لیکوئید ناخن با این پودر، ماده ای خمیری شکل بدست می­آید. و ناخنکاران با استفاده از آن عمل کاشت را انجام می دهند. این پودر در دو نوع معمولی و شاین در بازار موجود است. و نکته ای که باید بدانید این است که هر چقدر ذرات این پودر ریز­تر باشد، مرغوبیت آن بیشتر است. این پودر ها انواع مختلفی دارد. از جمله پودر کریستالی، پودر صورتی، پودر پوشاننده، پودر رنگی

2

مجبوب ترین پودر کاشت ناخن کدام برند است؟

پودر کاشت ناخن برند های معتبر زیادی دارد. اما از مجبوب ترین و با کیفیت ترین پودر های کاشت ناخن می توان به برند های NBI، IBI، INM اشاره کرد. شاید باو نکنید اما این سه برند کل بازار جهانی کاشت ناخن را در دست دارند. اگر مهمترین اولویت شما کیفیت است، این سه برند گزینه منطقی پیش روی شماست. که متاسفانه افراد سودجو نوع تقلبی این بردها را وارد بازار کرده اند. بنابراین بهتر است از مراکز و فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

لیکوئید کاشت ناخن

یکی از اصلی­ترین مواد کاشت ناخن، لیکوئید است. این مواد خاصیت حل کنندگی پودر کاشت ناخن را دارد. و دارای سه نوع لیکوئید زود خشک، لیکوئید متوسط و لیکوئید دیر خشک یا چرب است. و باید بگوییم سرعت خشک شدن مواد کاشت ناخن تا حد زیادی با لیکوئید کاشت ناخن ارتباط مستقیم دارد.

3

مجبوب ترین لیکوئید کاشت ناخن کدام است.

لیکوئید هم مانند پودر کاشت ناخن دارای برند های زیادی است. از جمله لیکوئید کاشت ناخن ان بی آی (NBI) و لیکوئید کاشت ناخن آی بی آی (IBI) ، که دو مورد از مجبوب ترین لیکوئید های کاشت ناخن هستند. البته لیکوئید های کاشت ناخن حجم های متفاوتی دارند که انتخاب آنها علاوه بر برند به میزان حجم آن نیز بستگی دارد. شاید برند NBI یا IBI قیمت بالاتری نسبت به سایر برند­های بازار داشته باشند. اما دلیل عمده این تفاوت کیفت آن است. و این یک واقعیت است که این دو برند نسبت به سایر برند های موجود در بازار از کیفیت بالاتری برخوردارند. پیشنهاد می کنم اگر به دنبال بهترین لیکوئید کاشت ناخن در بازار هستید به دنبال یکی از این دو برند بروید.

ضد قارچ ناخن

ضد قارچ ناخن یک ماده استثنایی برای از بین بردن چربی، آلودگی و رطوبت سطح ناخن است. این ماده تمامی آلودگی ها را در خود حل کرده و آنگاه همه را با خودش تبخیر می کند. تا ناخن برای مواد گذاری آماده شود. عدم استفاده از ضد قارچ قبل از کاشت ناخن ممکن است عوارضی به همراه داشته باشد. همچون قارچ ناخن یا نچسبیدن سطح ناخن به مواد کاشت

مجبوب ترین ضد قارچ ناخن کدام است

ضد قارچ هم مانند دیگر محصولات کاشت ناخن دارای برند های زیادی است. که بسیاری از آنها در بین ناخنکاران از محبوبیت بالایی برخورداند. کا در اینجا به دو مورد از مجبوب ترین مارک ضد قارچ ناخن اشاره کرده ایم. از جمله محبوب ترن برند ضد قارچ را می­توان ضد قارچNBI  و INM دانست. پیشنهاد می کنم اگر به دنبال بهترین ضد قارچ ناخن هستید حتما از این دو برند استفاده کنید. و یادتان باشد از مراکز معتبر خرید کنید.

پرایمر کاشت ناخن

کاربری پرایمر در کاشت ناخن، افزایش طول عمر ژل، لاک ژل و کاشت اکریلیک می­باشد. پرایمر با تغییر PH سطح ناخن باعث افزایش چسبندگی مواد به سطح ناخن می شود. و از ایجاد حباب، زیر مواد کاشت ناخن جلوگیری می کند. در صورت عدم استفاده از پرایمر کاشت ناخن، پس از گذشت 24 ساعت مواد به صورت قالبی از روی ناخن جدا می­شوند. و این موضوع الزام به استفاده از پرایمر در کاشت ناخن را نشان می­دهد.

محبوب ترین پرایمر کاشت ناخن کدام است؟

اگر بخواهیم یک برند به عنوان محبوب ترین برند پرایمر کاشت ناخن انتخاب کنیم. شاید بهترین انتخاب، پرایمر کاشت ناخن NBI باشد. NBI از گذشته دور تا­بحال در بازار مواد کاشت ناخن، بازار جهانی را قبضه کرده. باید بدانید این برند آمریکایی چندین سال است که به عنوان برترین برند تولید مواد کاشت ناخن شناخته شده است. و تاکنون محبوبیتش را در کل جهان حفظ کرده است.

نتیجه گیری؛ بهترین مارک مواد کاشت ناخن؟!

جواب این سوال به بودجه شما و هدف شما از حرید مواد کاشت ناخن بستگی دارد. قبل از خرید به نکات زیر توجه کنید:

برند های NBI، IBI، INM از هر لحاظ با کیفیت و قابل اطمینان هستند.

این برند ها کیفیت بالایی دارند اما قیمت آنها نیز کمی بالاتر است.

هر چند که برند های NBI، IBI و INM بسیار با کیفیت هستند. اما باز هم باید آنها را از مراکز معتبر خریداری کرد.

البته برند های دیگری هم هستند که می توان از آنها به عنوان یک برند قابل قبول یاد کرد مانند: هارمونی، دو نیل، کلاریسا، اوه او، آرتیستیک