استفاده از ویدئو مارکتینگ در رپورتاژ آگهی

تا کنون نام ویدئو مارکتینگ به گوش شما خورده است؟ ویدئو مارکتینگ به معنای استفاده از ویدئو برای بازاریابی است اما آیا می توان از آن در خرید رپورتاژ آگهی استفاده کرد؟ اگر قصد انتشار رپورتاژ آگهی با هدف بازاریابی را دارید، باید به دنبال محتوایی باشید که در میان کاربران بیشترین طرفدار را دارد. ویدئو یکی از انواع محتوا است که تقریباً هر کاربری آن را مشاهده می کند؛ برخلاف محتوای متنی و صوتی که اگر جذاب نباشد، کاربر سریعاً آن صفحه را بسته و تا آخر نمی خواند. در این مقاله می خواهیم در مورد استفاده از ویدئو مارکتینگ در رپورتاژ آگهی صحبت کنیم تا با استفاده از آن، بتوانید خرید رپورتاژ آگهی موفق تری داشته باشید.

رپورتاژ

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی یکی از ابزارهای کاربردی سئو است که به رشد سئو سایت شما کمک می کند! در واقع رپورتاژ آگهی نوعی محتوا است که در سایت های دیگر منتشر می شود و می توانید لینک های سایت خود را در آن منتشر کنید. در واقع هدف اصلی خرید رپورتاژ آگهی این است که لینک های سایت خود را در آن منتشر کنید. البته در بسیاری از رسانه ها محدودیت تعداد بک لینک وجود دارد و باید حتماً لینک صفحاتی که می خواهید در گوگل رشد کنید را قرار دهید. بنابراین تنها مسئله ای که اهمیت دارد، این است که محتوای کاربردی تولید کنید و لینک صفحات مهم خود را به همراه کلمات کلیدی موردنظر قرار دهید.

در رپورتاژ آگهی شما به راحتی می توانید با تولید محتوای جذاب و منحصر به فرد، کاربران را به صورت مستقیم هم جذب کنید! در واقع رپورتاژ آگهی می تواند نوعی تبلیغات مستقیم باشد و به راحتی کاربران سایت های دیگر را وارد سایت خود کنید. همچنین برندسازی یکی دیگر از کاربردهای خرید رپورتاژ آگهی است که اگر به درستی انجام شود، می تواند نام کسب و کار شما را در ذهن کاربران دیگر ماندگار کند. برای این کار، باید در متن محتوا چندین بار نام کسب و کار خود را مطرح کنید و در پایان محتوا کسب و کار خود را به خوبی معرفی کنید. همچنین درج لوگو روی تصاویر مربوط به محتوای رپورتاژ می تواند کمک زیادی به برندسازی کسب و کار شما کند.

ویدئو مارکتینگ چیست؟

ویدئو نوعی محتوا است که در آن انواع محتوا وجود دارد! در واقع ویدئوها به صورتی تدوین می شوند که در آن علاوه بر محتوای ویدئویی، صوت، عکس و هر چیز دیگری ممکن است وجود داشته باشد. به همین دلیل ویدئوها نزد کاربران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند و اگر به درستی استفاده شود، می تواند برنامه بازاریابی شما را تا حد زیادی جلو بیندازد. البته ویدئو مارکتینگ هزینه نسبتاً بیشتری نسبت به سایر محتواها دارد اما شما می توانید خودتان ویدئوی ساده اما جذابی تهیه کنید و به کمک آن بازاریابی خوبی انجام دهید.

یکی از تکنیک های بسیار عالی که با استفاده از آن می توانید خرید رپورتاژ آگهی خود را به کمپین موفقی تبدیل کنید، استفاده از ویدئو مارکتینگ در رپورتاژ آگهی است. در واقع اگر بخواید کمپین رپورتاژ آگهی موفقی داشته باشید، با تولید یک محتوای ویدئویی و انتشار آن در کنار محتوای متنی خود به راحتی می توانید بهترین نتیجه را بگیرید. محتوای ویدئویی نه تنها باعث جذاب تر شدن رپورتاژ آگهی شما برای کاربران می شود، بلکه باعث می شود تا صفحه رپورتاژ شما در گوگل هم بالا بیاید و بتوانید از این طریق هم ترافیک جذب کنید. البته باید حواستان باشد که رتبه صفحه رپورتاژ از صفحه سایت شما بالاتر نرود که در این صورت خودتان برای خودتان رقیب ایجاد کرده اید.

چرا باید از ویدئو مارکتینگ در رپورتاژ آگهی استفاده کنیم؟

استفاده از ویدئو مارکتینگ هنگام خرید رپورتاژ آگهی کمک زیادی به رشد کسب و کارتان می کند! یکی از مهم ترین مسائلی که باید در این مورد بدانید، این است که چرا استفاده از ویدئو مارکتینگ می تواند کمک زیادی به افزایش بازدهی رپورتاژ آگهی کند؟ در این بخش به بررسی 4 مورد از مزایای مهم آن می پردازیم:

  1. جلب نظر کاربران

اولین مزیت استفاده از ویدئو مارکتینگ این است که نظر کاربران جلب می شود! دلیل آن هم این است که کاربران نسبت به محتوای ویدئویی علاقه بیشتری نشان می دهند و اگر محتوای ویدئویی شما جذاب باشد، به راحتی می توانید اعتماد آن ها را جلب کنید. البته باید توجه داشته باشید که برای جلب نظر و اعتماد کاربران، ویدئوی شما باید مفید باشد و نباید تنها جنبه تبلیغاتی داشته باشد! برای آن که یک محتوای ارزشمند ارائه کنید، ابتدا باید ویژگی مخاطبان آن رسانه را بشناسید و سپس به دنبال سوالی باشید که کاربران به دنبال پاسخ آن هستند. با پاسخ دادن به سوال مهم کاربران می توانید خودتان را متخصص نشان دهید و با بازاریابی درست، آن ها را به کاربران و حتی مشتریان خود تبدیل کنید.

  1. ارائه اطلاعات بیشتر به کاربران

یکی دیگر از مسائلی که هنگام تولید محتوای ویدئویی برای خرید رپورتاژ آگهی باید به آن دقت کنید، این است که اطلاعات بسیار مفید و ارزشمندی به کاربران ارائه کنید! کاربران برای دیدن ویدئو و خواندن محتوای متنی شما وقت می گذارند و باید این وقت گذاشتن ارزشش را داشته باشد. اگر محتوای خوبی تولید کرده باشید، کاربر حس نمی کند که تنها وقت خود را تلف کرده است؛ بلکه حس می کند که ویدئوی شما کاملاً مفید بوده و به دنبال محتوای بیشتری از سمت شما است. به همین دلیل وارد سایت شما می شود و بخش های مختلف سایت شما را بررسی می کند. اگر سایت شما مفید باشد و محصولاتی که کاربران به آن نیاز دارند را داشته باشید، به راحتی می توانید آن ها را به مشتری کسب و کار خود تبدیل کنید.

  1. کمک به بهبود سئو صفحه رپورتاژ آگهی

محتوای ویدئویی کمک بسیار زیادی به رشد سایت در گوگل می کند! در واقع گوگل برای صفحاتی که انواع محتوا نظیر محتوای متنی، تصویری، صوتی و به خصوص ویدئویی را دارا هستند، ارزش زیادی قائل است. حال اگر در محتوای رپورتاژ آگهی خود محتوای ویدئویی درج کنید، به راحتی می توانید صفحه رپورتاژ خود در سایت های دیگر را به رتبه اول برسانید و از طریق آن ترافیک خوبی جذب کنید. سپس اگر بازاریابی محتوا را به درستی انجام داده باشید، می توانید کاربران را صفحات سایت خود هدایت کنید و با بازاریابی درست، آن ها را به کاربران و مشتریان همیشگی خود تبدیل کنید. البته حواستان باشد که محتوای رپورتاژ شما دقیقاً با کلمات کلیدی اصلی کسب و کارتان نباشد! زیرا در این صورت خودتان برای خودتان رقیب ایجاد کرده اید که در آینده باعث دردسرهای زیادی می شود.

  1. کمک به برندسازی کسب و کار

یکی دیگر از مواردی که استفاده از بازاریابی ویدئویی در خرید رپورتاژ آگهی اهمیت زیادی دارد، این است که به برندسازی کسب و کار شما کمک می کند! در واقع کاربران اگر ببینند که محتوای شما ویدئو است و ویدئوی شما هم جذاب و ارزشمند است، به دنبال این میفتند که چه کسی این ویدئو را تولید کرده است. در بخشی از ویدئوی کسب و کار خود را هم معرفی کنید تا برای همیشه در ذهن کاربر بمانید. همچنین در پایان رپورتاژ آگهی خود، کسب و کارتان را معرفی کنید و لوگوی خود را هم در آن درج کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید و برای همیشه در ذهن کاربران باقی بمانید.

در نهایت، اگر شما کسب و کاری دارید که می خواهید به رشد آن در گوگل کمک کنید، به راحتی می توانید از طریق پلتفرم رپورتاژ آگهی تسمینو اقدام کنید. این پلتفرم رسانه های مختلف در حوزه های کاری مختلف را برای شما جمع آوری کرده و در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید بهترین آن ها را برای انتشار رپورتاژ انتخاب کنید. همچنین تیم پشتیبانی و مشاوره در خدمت شما است تا سوالات پیش از خرید نظیر مشکلات سئو را مطرح کنید و هنگام خرید شما را به صورت کامل راهنمایی می کند. همچنین این پلتفرم پکیج های مختلفی به شما ارائه می کند که می توانید از تخفیف های آن بهره مند شوید.