روش های به دست آوردن جم در بازی هی دی چیست؟

این بازی از امکانات ویژه و مختلفی بر خوردار است که برای استفاده از این امکانات ویژه باید جم یا همان الماس را داشته باشند به همین دلیل است که وجود جم یا الماس در این بازی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد این بازی به شکلی طراحی شده که همه گروه سنی زن و مرد به آن علاقه مند هستند و بازی می کنند. بازی هی دی را سوپرسل تهیه و طراحی کرده است.

در این بازی یک مزرعه وجود دارد که به گیمر های آن مسئولیت گسترش این مزرعه داده شده‌ است. با گذشت زمان گیمر ها همراه با بازی کردن، امکانات جدیدی را نیز می توانند خریداری کنند تا ازاین مزرعه محصولات گوناگونی را برداشت کنند. در ضمن باید گفت که در این مزرعه علاوه بر کشاورزی امکان دامپروری و ماهی گیری هم وجود دارد که باید از طریق انجام  یک سری کارهای مربوط به آن ها پول به دست آورید و آن را انجام دهید

20

شاید برایتان در ابتدا این بازی بسیار ساده و آسان به نظر برسد اما خوب باید بگوییم که این بازی در اوج سادگی آن قدر هم راحت نیست و در آن نوعی آینده نگری می طلبد تا همه محصولات و حیواناتی که پرورش می دهید این قابلیت را داشته باشد که شما در بازی پیشرفت کنید و به مراحل بالاتر برسید.

اهمیت جم در بازی هی دی

جم یا همان الماس در بازی هی دی به عنوان یک عنصر مهم شناخته می شود. جذابیت بازی هی دی به خاطر این است که همه ی آیتم ها به صورت یک جا در اختیار گیمرها قرار نمی گیرد و خود گیمر باید در طول بازی با استفاده از روش های مختلف آیتم های دیگر را یه دست بیاورد.

جم یا همان الماس در بازی هی دی در واقع نقش همان پول را در دنیای واقعی ما دارد و به عنوان ارز بازی شناخته شده که گیمر با رفتن به فروشگاه و پرداخت آن، می تواند امکانات جدیدی به بازی اضافه کند و از بازی لذت بیش تری ببرد.

21

از آن جایی که جذابیت بازی هی دی کاملا به جم یا همان الماس وابسته است پس به دست آوردن جم جز مواردی است که حتما باید به آن توجه خاصی شود.

به علاوه باید بگوییم که دلیل تاکید بر وجود جم در بازی هی دی به خاطر مزیت هایی است که در طول بازی به همراه خود دارد و به بازی لذت می بخشد. از مهم ترین مزایا می توان به 8 مورد زیر اشاره نمود:

۱.پیشرفت بیش تر و بالا بردن سرعت در بازی

۲.باز کردن جاده های بسته

۳.ارتقا دادن به بازی

۴.آپدیت کردن بازی

۵.امکان شرکت در مسابقات

۶.اضافه کردن حیوانات جدید به مزرعه

۷.هم چنین سرعت تولید محصولات را بسیار بالا میبرد.

۸. خرید محصولات جدید و اضافه کردن محصولات بیش تر.

جم یا الماس رایگان هی دی و روش های به دست آوردن آن :

در بازی هی دی شما می توانید جم یا الماس رایگان به دست آورید که در واقع این روش در مقابل خرید جم هی دی می باشد. روش های رایگان کسب الماس هی دی به صورت زیر می باشد:

تماشای فیلم های تبلیغاتی موجود در بازی چند الماس هی دی را به گیمرها خواهد داد

نگه داری زنبور به تعداد حداکثر 12 عدد در مزرعه می تواند ده الماس را به شما هدیه دهد

جمع آوری حداکثر شش اردک در یک سالن و نگه داری 6 خرچنگ در زمانی خاص در استخر و جمع آوری دم خرچنگ تا 500 تا

گذر از مرحله و رفتن به مرحله های بعدی و بالاتر.

نگه داری بچه حیوانات در پناهگاه و حفاظت از آن ها

تحویل دادن بار به کامیون با تعداد 20 تا 2000 محصول

به دست آوردن 12 تا 300 تخم مرغ از یک مرغ

گردآوری شیر گاو با تعداد 2150 پارچ

گذر از مرحله و رفتن به مراحل دیگر

فروش کالاهای مزرعه به 3000 تا 100000 هزار قایق

10 نکته و ترفند طلایی جهت پیشرفت در بازی هی دی - موجو شاپموارد گفته شده، به همراه موارد دیگر که انجام آن ها احتیاج به زمان و وقت بسیار زیادی دارد، در واقع دست آخر تعداد کمی جم را در اختیار گیمر ها قرار می دهد. تعداد جم ها چون کم است و چیزی حدود ده عدد باشد که این تعداد چندان کافی نیست.

22

اما روش راحت تری نیز برای بدست اوردن این جم یا الماس وجود دارد، آن هم خرید جم هی دی از فروشگاه می باشد. که در سایت های معتبر و مورد اعتماد، به فروش می رسد.

به دست آوردن جم یا الماس رایگان در بازی هی دی از طریق :(Mystery box)

در حقیقت اگر از گیمرهای این بازی باشید متوجه می شوید که هر از گاهی جعبه های قرمز رنگی در اطراف مزرعه شما ظاهر می شود که بیش تر اوقات معمولاً توسط درختان و صخره ها از چشمان شما دور خواهند ماند و شما متوجه آن ها نمی شوید.

این جعبه ها را شما به راحتی می توانید باز کنید که البته برخی از آن ها دارای قفل هستند که برای آزادسازی آن ها باید تعداد الماس مشخص بپردازید اما باز کردن قفل آن ها ایده خوبی نیست بلکه برای باز کردن آنها بهتر است اصلا تلاش نکنید. چرا که در بازی هی دی بیش تر از هر چیزی شما به جمع کردن جم یا الماس نیاز دارید بنابراین تلاش خود را کنید که الماس های خود را به درستی خرج کنید و بیهوده هدر ندهید.

بازی هی دی درواقع مانند دیگر بازی های آنلاین شامل یکسری تبلیغات می باشد که این تبلیغات بعضی اوقات می تواند برای شما جم یا الماس در بر داشته باشد. البته با هر تبلیغ شما می‌توانید به دستاوردهای خاصی برسید  که یکی از آنها الماس های رایگان است.