بهترین دستگاه جوانسازی پوست

اما آیا راه حلی آسان و بدون عوارض برای از بین بردن چین و چروک‌های پوست و جوانسازی آن وجود دارد؟ پاسخ ما به این سوال مثبت است. با پیشرفت تکنولوژی، امروزه با انواع دستگاه‌های جوانسازی و زیبایی در کلینیک‌های زیبایی در سراسر جهان شاهد درمان پیری زودرس و جوانسازی و زیبایی پوست هستیم. اگر شما هم قصد از بین بردن چین و چروک‌های پوستی و جوانسازی پوست با استفاده از دستگاه‌های جوانسازی را دارید، ادامه این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم شما را با 4 مورد از بهترین دستگاه جوانسازی پوست آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

اراف فرکشنال نیدلینگ اسکارلت، بهترین دستگاه زیبایی و جوانسازی پوست بدون درد و عوارض 

اراف فرکشنال نیدلینگ اسکارلت، بهترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌ جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک‌های سطح پوست است. آر اف فرکشنال یک روش غیر تهاجمی است که با استفاده از سوزن‌های استریل شده بسیار ریز با ایجاد خراش‌های میکروسکوپی و کوچک در اعماق پوست باعث جوانی پوست و رفع چین و چروک‌های پوستی می‌شود. در این روش دیگر از اشعه‌های نوری استفاده نمی‌شود و امواج آر اف با ورود به بخش عمیق پوست باعث از بین بردن پیری پوست و جوانسازی آن می‌شوند.

 Scarlet به‌عنوان اولین و شناخته‌شده‌ترین تولیدکننده سیستم‌های FMR در دنیا، برترین برند تکنولوژی فرکشنال است که طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان دارد. امواج ار اف و سوزن‌های این دستگاه فقط در قسمت اپیدرم و درم  وارد شده و به هیچ یک از بافت‌های مجاور آسیبی وارد نمی‌کند. دوره نقاهت استفاده از این دستگاه بسیار کوتاه است و پوست سه ساعت بعد کاملا به حالت عادی باز می‌گردد. انتشار قطره اشکی جریان و همچنین استفاده از قطعات امریکایی در ساخت این دستگاه نتایج درخشان و بی نظیری در مقایسه با دیگر دستگاه‌های آر اف فرکشنال به دنبال داشته است.  اسکارلت علاوه‌بر از بین بردن چین و چروک‌های صورت با از بین بردن لکه‌های صورت و رفع شل شدگی پوست، زیبایی و جوانی را به پوست شما باز می‌گرداند.

51

جوانسازی و شادابی پوست با دستگاه هایفو گلد پریمیوم 

هایفو به معنای «امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا» است. دستگاه هایفو گلد پریمیوم یکی از جدیدترین فناوری‌های زیبایی و ترمیم پوست است که با روش غیر تهاجمی و با استفاده از امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا باعث لیفتینگ و جوانسازی پوست می‌شود. این دستگاه هایفو را به جرعت می‌توان یکی از بهترین دستگاه های جوانسازی و زیبایی پوست به شمار آورد.

دستگاه هایفو گلد پریمیوم با استفاده از امواج فراصوت و وارد شدن به لایه‌های عمیق پوست، سلول‌های پوستی را به کلاژن سازی تشویق می‌کند و باعث سفت شدن پوست و لیفتینگ صورت می‌شود. موارد زیر از مهمترین کاربردهای دستگاه هایفو گلد پریمیوم هستند:

  • سفت کردن و رفع شل شدگی‌های پوست در دوران میانسالی
  • کاهش چین و چروک پوست
  • لیفت گونه، پلک و ابرو
  • صاف کردن سطح پوست
  • اصلاح خط لبخند

52

دستگاه آر اف فرکشنال نیدلینگ السیس، معجزه جوانسازی پوست شما

دستگاه ار اف فرکشنال نیدلینگ با نام السیس یکی دیگر از دستگاه‌های شناخته شده در زمینه جوانسازی پوست است. دستگاه ار اف فرکشنال نیدلینگ السیس در طول سالیان گذشته رضایت حداکثری بیماران بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. از مهم‌ترین کاربردهای این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از بین بردن چین و چروک‌های عمیق پوستی
  • درمان سلولیت بدن
  • رفع شل شدگی پوست صورت، گردن و بدن
  • بستن منافذ پوستی
  • کاهش لکه‌های پوستی
  • درمان تعریق بیش از حد
  • رفع و درمان آکنه پوستی

دستگاه آر اف فرکشنال السیس انتخابی بی‌نظیر برای کسانی است که قصد دارند با از بین بردن لکه و چین و چروک‌های پوستی چند سال جوانتر از سن واقعی‌شان به نظر برسند. دوره نقاهت بسیار کوتاه، ماندگاری نسبتا پایدار و درمان سریع از جمله مزایای استفاده از این دستگاه جوانسازی است.

جوانسازی پوست بدون عوارض با دستگاه پلاسما فرکشنال (پلاسماژ) 

دستگاه پلاسماژ یکی از برترین دستگاه‌های جوانسازی تولیدشده در دنیا است. پلاسماژ محصول کمپانی ایتالیایی Brera، یک انقلابی بزرگ در دستیابی به بالاترین اثربخشی همراه با کمترین ریسک عوارض جانبی جوانسازی پوست در دنیا پدید آورده است. در روش پلاسما فرکشنال جوانی و شادابی پوست خود را از طریق آب‌رسانی سریع‌تر به پوست به دست خواهید آورد.

 این دستگاه باعث می‌شود تا منافذ پوست باز شده و پوست سریع‌تر از قبل مواد معدنی را جذب کند. از مهمترین کاربردهای این دستگاه شگفت انگیز می‌توان به از بین بردن چین‌وچروک‌های پوست، آکنه و جای زخم، افتادگی‌های چشم و پلک را اشاره کرد. همچنین افرادی که از جراحی بینی می‌ترسند نیز می‌توانند لیفت بینی و اصلاح حالت آن را با استفاده از دستگاه پلاسما انجام دهند. استفاده از دستگاه پلاسما فرکشنال هیچگونه عوارضی برای بیمار ندارد و در کمتر از چند روز پوست بدن به حالت کاملا عادی باز می‌گردد. اگر به دنبال روشی آسان، بدون عوارض و کم هزینه برای رفع چین و چروک پوست خود هستید ما استفاده از فناوری پلاسماژ را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

 

خرید بهترین دستگاه‌ جوانسازی پوست با بالاترین کیفیت از شرکت آفتاب فروزان آریا

دستگاه‌های آر اف فرکشنال، هایفو و پلاسما فرکشنال از برترین دستگاه‌های موجود برای رفع انواع مشکلات پوستی و جوانسازی پوست بیمار هستند. همانطور که در این مطلب مطالعه کردید انتخاب دستگاه مطمئن نقش بسیار مهمی در جوانسازی پوست و کمتر شدن عوارض پوستی پس از آن دارند.

پزشکان و متخصصین عزیز کلینیک‌های زیبایی می‌توانند با خرید دستگاه از یک شرکت مطئمن اعتماد بیماران و مراجعه‌کنندگان خود را برای همیشه به دست آورند. عزیزانی که قصد خرید دستگاه‌های جوانسازی پوست را دارند برای تهیه جدیدترین دستگاه‌های پزشکی و زیبایی پوست می‌توانند به شرکت آفتاب فروزان آریا مراجعه کنند. آفا با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه فروش انواع دستگاه‌های پزشکی و زیبایی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه موردنظر خود می‌توانید با شماره 02188107070 تماس بگیرید.