گرماتاب چیست؟

دستگاههای گرماتاب همچون خورشید، حرارت را از طریق امواج تابشی به سطوح مختلف از جمله بدن افراد و اجسام منتقل نموده و آسایش دمایی را در زمستان ایجاد مینماید. هیتر گرماتاب با استفاده از احتراق حاصل از سوخت گاز و در نتیجه گداخته شدن  سطح لوله هایی با ضریب تابش بالا، امواج تابشی مادون قرمز را به سطح بدن افراد منتقل نموده و آن را گرم می نماید.

قیمت دستگاه گرمایش تابشی گرماتاب

هر دستگاه گاز سوز از اجزاء و قطعات مختلف تشکیل گردیده که کیفیت هر کدام از آنها، معیار های مهمی برای تعیین قیمت تمام شده محصول میباشند. هرچه قطعات و اجزاء محصولات گرمایش تابشی با کیفیت تر باشند طبیعتا بر قیمت نهایی محصول نیز تاثیر گذار خواهند بود  در یک دستگاه گرمایش تابشی گازسوز،  قطعاتی وجود دارند که اگر اصل و باکیفیت باشند هم میتواند در کارکرد مطلوب و صحیح دستگاه موثر باشد و هم به ایمنی که خود یکی از مولفه های بسیار مهم در استاندار بودن دستگاه گرم کننده تابشی است، کمک می کند.

هیتر گرماتاب در فضای باز و رستوران ها

امروزه با تامین گرمایش در فضای باز از جمله رستوران، تراس، آلاچیق، روف گاردن، پیاده رو و فضای باز و غیره، می توان از این فضاهای ارزشمند و دوست داشتنی نهایت بهره را برد. بهینه ترین روش به منظور تامین گرمایش فضاهای باز و فضای بزرگ استفاده از سامانه های گرمایش تابشی می باشد. دستگاه گرماتاب در فضای باز پس از مدت زمان کوتاهی، چتر حرارتی  مطلوب را در سطح بدن افراد و محیط اطراف برقرار نماید. مصرف انرژی بسیار کم نسبت به سایر روشها، میزان تولید آلاینده کم تر و راندمان بسیار بالا نسبت به میزان مصرف انرژی و از همه مهم‌تر، هزینه تعمیر و نگهداری پایین و عمر مفید بالا و عدم اشغال فضای فیزیکی استفاده از این سیستم ها را بسیار جذاب و مقرون به صرفه نموده است.

گرماتاب در سالنهای صنعتی

یکی از موضوعات مهم در سالنهای صنعتی چگونگی تامین گرمایش و ایجاد آسایش دمایی میباشد. باز و بسته شدن متعدد دربهای سالن، ارتفاع زیاد سقف و عدم نیاز به تامین گرمایش کل مساحت سالن از پارامترهایی است که تامین گرمایش را با دشواری مواجه میسازد. قسمتهای اصلی این دستگاه شامل مشعل مخصوص تابشی، لوله‌های تابشی، رفلکتور و فن می‌باشد.

دستگاه مه پاش خانگی و رستوران

در تابستان برای ایجاد رطوبت و خنک نمودن هوا در فضا های باز رستوران، آلاچیق، تراس ویلا و غیره، از دستگاه مه پاش استفاده میشود. مه پاش خانگی و مه پاش رستوران، آب به وسیله پمپ مه پاش با فشار وارد شیلنگ شده و از نازل های موجود در روی شیلنگ، به صورت ذرات پودری در محیط پخش و بدون ایجاد خیسی بر روی سطح، باعث کاهش دمای محیط می گردد.

11

اجزاء اصلی سیستم مه پاش یا دستگاه مه پاش شامل  پمپ دستگاه مه پاش، الکترو موتور، فیلتر سختی گیر، شیر تنظیم فشار، شیلنگ فشار قوی پلی آمید، نازل دستگاه مه پاش ، پایه نازل دستگاه مه پاش ، تابلو کنترل ، مخزن آب بوده که میتواند تمامی اجزاء پکیج دستگاه مه پاش، بر حسب میزان رطوبت مورد نیاز و مطلوب تغییر یابد. از مزایای دستگاه مه پاش میتوان به ایجاد رطوبت و خنک نمودن محیط،تصفیه هوا،کاهش دمای محیط،کاهش گرد و غبار و آلودگی، دفع بوی بد و غیره اشاره نمود.

12

جهت دیدن نمونه کارهای هیتر تابشی گرماتاب و مه پاش خانگی  نصب شده و همچنین دریافت کاتالوگ و اطلاعات تکمیلی، میتوانید از سایت ما به آدرس  garmataaban.com   دیدن فرمایید.