ماری اچ ام بازیگر این فیلم پاسخ می‌دهد: چرا فیلم سینمایی "آبادان" اکران نشد؟

سیده مریم هاشمی ملقب به ماری اچ ام (Mary Hm) در باره توقف پروژه آبادان مصاحبه کرد.

به گزارش خبرنگار ما، وی در این باره در مصاحبه ای گفته است که از بازی در این فیلم از اول هم می‌توانست درست نباشد و باید می‌دانستم که فیلم پشتوانه خوب و قوی جهت اکران شدن را ندارد‌.  امیدوارم بتوانم با بازی در فیلم های دیگر این اتفاق را از یاد ببرم.!

«سیده مریم هاشمی» ملقب به «ماری اچ ام» بازیگر خاموشی دریا شد.

وی در این باره در مصاحبه ای گفته است که از بازی در این فیلم خوشحال است و امیدوار است بتواند درخشان ظاهر شود.

سیده مریم هاشمی ملقب به ماری اچ ام Mary Hm متولد 10 مرداد سال 1367 در تهران است او فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی و کارشناسی گرافیک است.

قد 158 و وزن 50 و ساکن تهران است.

31

در سن 10 سالگی ورزش کاراته را به صورت حرفه ای شروع کرد و در لیگهای مختلف کاراته و مسابقات کشوری و بین المللی فعالیت داشت و مقام های قهرمانی زیادی کسب کرد و دارای مدرک مربیگری و داوری کاراته در سبک شیستوریو است.

در سال 89 کاراته را کنار گذاشت و به نویسندگی طنز روی آورد و علاقه مند شد و شروع به نوشتن فیلمنامه های کوتاه طنز کرد که فقط توانست یکی از آنهارا به تصویر بکشدکه سریال خواهران دالتون بود که در سال 95 اجرا شد

بعد از آن در سال 98 شروع به ساخت بیش از 90 کلیپ کوتاه در اینستاگرام کردکه اکثرا با موضوعات خانوادگی و نوستالژی بود که در کمتر از 1 سال مورد توجه مردم قرار گرفت و مخاطبهای زیادی پیدا کرد.

در این کلیپها از طنزهای تلخ گرفته تا مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی جامعه را به نمایش کشید که افراد زیادی تحت تاثیر آن قرار گرفتند.

با بازی در فیلم های سینمایی” خاموشی دریا در سال ۸۰ “  “ شب هورا در سال ۸۶“   “ قند تلخ در سال ۸۷” “ سهم گمشده در سال ۸۶ “ نقش آفرینی کرده است.

و در سال ۸۵ در فیلم سینمایی “ آبادان” که هیچوقت اکران نشد بازی کرده است.

کارهای سیده مریم هاشمی را میتوانید در اینستاگرام این هنرمند به آدرس mary__hm@ دنبال کنید.

32

پایان خبر

**********************

طراحی سایت ، فروشگاه اینترنتی، آوان نیک