بهترین دکتر زیبایی دندان در تهران

اگر به تغییر لبخند فکر می کنید، قبل از اینکه به دندانپزشک زیبایی مراجعه کنید، آماده باشید تا کمی اطلاعات کسب کنید. دندانپزشکی زیبایی یک تخصص کاملا شناخته شده نیست، بنابراین هر دندانپزشکی می تواند خود را دندانپزشک زیبایی معرفی کند. مهم است که قبل از تصمیم گیری، مدتی راجع به گزینه های مختلف تحقیق کنید تا مطمئن شوید که بهترین درمان را دریافت می کنید و بهترین نتایج ممکن را به دست خواهید آورد.

دکتر ساسان ترابیان فقط یک دندانپزشک معمولی نیست، او بهترین دندانپزشک زیبایی و متخصص زیبایی دندان در تهران است. دکتر ترابیان در سراسر تهران به عنوان یک دندانپزشک برجسته شناخته می شود که مسئول ایجاد لبخند زیبا برای شما عزیزان است. ایشان همچنین پزشکی مبتکر و کارآمد در زمینه های مختلف دندانپزشکی هستند.

چگونه بهترین دندانپزشک زیبایی تهران را انتخاب کنیم؟ بهترین متخصص زیبایی دندان کیست؟

بهترین دندانپزشک زیبایی دندان و بهترین متخصص پروتزهای دندانی و زیبایی در کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر ترابیان در دسترس شما می باشند.

رشته های تخصصی دندانپزشکی که می‌توانند به صورت تخصصی، درمان‌های لمینت، ایمپلنت، ارتودنسی، کامپوزیت و طراحی لبخند را انجام بدهند متخصص ترمیمی و زیبایی  و متخصص پروتزهای دندانی و متخصص زیبایی  می‌باشند. برای انتخاب دندانپزشک زیبایی در تهران به فاکتورهای زیر باید توجه کنید:

هزینه های درمان دندان چگونه تعیین می شود؟

هزینه درمان دندان بسته به عوامل زیادی متفاوت است. عوامل موثر در هزینه درمان دندانپزشکی به شرح زیر است:

مدت زمان درمان دندانپزشکی

مدت زمان درمان تأثیر مستقیمی بر هزینه درمان خواهد داشت. درمان‌هایی که زمان زیادی را از دندانپزشک می گیرند، مطمئناً گرانتر هستند. به عنوان مثال، براکت پشتی همان سیستم براکت فلزی معمولی را دارد، با این تفاوت که در پشت دندان ها ثابت شده است. در براکت های پشتی، حتی اگر از یک ماده با سیستم براکت معمولی استفاده می کنید، باید پول بیشتری بپردازید. زیرا زمان لازم برای اصلاح یا تنظیم سیستم براکت توسط دندانپزشک بسیار بیشتر است.

2

مهارت و تجربه دندانپزشک

برخی از درمان های دندانپزشکی نیاز به تخصص خاصی دارند و اگر به متخصصی در همان زمینه مراجعه کنید، ممکن است نیاز به پرداخت مبلغ بیشتر از دندانپزشک عمومی داشته باشید. به عنوان مثال، یک جراح دندانپزشک که اقدامات جراحی دندان را انجام می دهد، علاوه بر دندانپزشکی عمومی، چند سالی را برای آموزش های ویژه در زمینه جراحی دندان گذرانده است و تخصص خاصی در این زمینه کسب کرده است. بنابراین، هنگامی که برای جراحی ریشه یا جراحی لثه به جراح دندان مراجعه می کنید، از تخصص وی بهره مند می شوید. پس ممکن است نیاز به پرداخت هزینه بیشتری داشته باشید. بسیاری از درمان های تخصصی دندانپزشکی باید تنها توسط متخصص دندانپزشکی در همان زمینه انجام شود. به عنوان مثال، درمان پیچیده ارتودنسی باید توسط متخصص ارتودنسی انجام شود و درمان های زیبایی دندان باید توسط دندانپزشک زیبایی انجام شود.

بیهوشی در دندانپزشکی

   استفاده از بیهوشی در طول درمان دندان نیز بر هزینه آن می افزاید. برخی از درمان های دندانپزشکی مانند پاکسازی یا جرم گیری ممکن است نیازی به بیهوشی نداشته باشند. همچنین، برخی از درمان ها به بیهوشی کمتری نیاز دارند، و برخی دیگر به بیهوشی بیشتری نیاز دارند و برخی دیگر به داروهای دیگر مانند آرام بخش نیاز دارند.

در صورت استفاده از بیهوشی عمومی برای درمان دندان هزینه درمان افزایش می یابد. به عنوان مثال، ممکن است برای جراحی فک ارتوگناتیک یا در برخی افراد برای کاشت ایمپلنت و پیوند استخوان به بیهوشی عمومی نیاز باشد.

3

تجهیزات

برخی از کلینیک های دندانپزشکی زیبایی هزینه زیادی برای خرید فناوری های جدید و سرمایه گذاری بیشتر در جهت آسایش بیماران انجام می دهند. طبیعی است که برای جبران این هزینه زیاد، هزینه بالاتری را برای درمان از بیمار دریافت می کنند. زیرا فناوری های جدید مورد استفاده باعث راحتی بیشتر بیمار در زمان بهبود، کاهش زمان نشستن روی صندلی دندانپزشک، مراجعه مکرر به دندانپزشک و در بسیاری از موارد، دقت و کیفیت ترمیم را افزایش می دهد. به همین دلیل، با وجود افزایش هزینه ها، استفاده از تجهیزات و فناوری جدید در بلند مدت مقرون به صرفه است.

موقعیت جغرافیایی مطب دندانپزشکی

یکی از عواملی که ممکن است بر هزینه درمان تأثیر بگذارد، موقعیت جغرافیایی مطب دندانپزشکی است. این بدان معناست که در برخی از شهرها، هزینه های درمانی نسبت به سایر شهرها کمتر است، یا در برخی از کشورها هزینه برخی از درمان ها ارزان تر است. به همین دلیل است که بسیاری از مردم برای درمان های گران تر یا پرهزینه تر به شهرها یا کشورهای دیگر سفر می کنند. این موضوع، گردشگری سلامت نامیده می شود که امروزه در جهان در حال گسترش است.

4

بیمه

یکی از عوامل موثر بر هزینه های بیمار، پوشش بیمه است. اگر درمان دندانپزشکی مورد نظر شما تحت پوشش بیمه باشد، هزینه درمان برای بیمار کاهش می یابد، زیرا بخشی از هزینه توسط شرکت بیمه پرداخت می شود.

در کلینیک تخصصی ایمپلنت دندان دکتر ساسان ترابیان، درمان های زیبایی دندان به بهترین و زیباترین شکل ممکن توسط دکتر ترابیان (متخصص پروتز و ایمپلنت در تهران) و با بهترین مواد دندانپزشکی در محیط های مدرن انجام می گیرد.

کجا می توانید دندانپزشک زیبایی را پیدا کنید؟

آکادمی دندانپزشکی زیبایی و سازمان نظام پزشکی یک ابزار جستجو برای کمک به یافتن دندانپزشکان زیبایی ایجاد کرده است. با استفاده از این دایرکتوری آسان، می توانید دندانپزشک زیبایی را در نزدیکی خود پیدا کرده و مدارک و سوابق وی را بررسی کنید. همچنین امروزه سایت ها و پایگاه های زیادی در این امر به شما کمک می کنند.

برای مشاوره بیشتر در این مورد می توانید با کلینیک دندانپزشکی دکتر ساسان ترابیان بهترین متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی تماس حاصل نمایید.