بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی، یکی از مهم ‌ترین و موثرترین گام ‌ها برای ایجاد تحول و رونق در کسب و کار می ‌باشد. در واقع در دنیای امروزی که باید مطابق با شیوه ‌های نوین و تکنولوژی پیش رفت، طراحی سایت فروشگاهی گزینه هوشمندانه‌ای محسوب می ‌شود. در صورتی که محصولی برای فروش دارید، می‌ خواهید میزان فروش خود را افزایش دهید و در دنیای تجارت حرفی برای گفتن داشته باشید؛ توصیه می ‌کنیم که خدمات طراحی و پشتیبانی سایت فروشگاهی مورد نظر خود را از یک شرکت معتبر درخواست کنید.

90

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی

 

ارائه خدمات طراحی و پشتیبانی سایت فروشگاهی توسط شرکت رابسانا

شروع یک کسب و کار موفق را با طراحی سایت فروشگاه آنلاین آغاز کنید. ما به پشتوانه‌ ی دانش، تجربه و متخصصان حرفه‌ای، قادر هستیم که خدمات طراحی و پشتیبانی سایت فروشگاهی مورد نظر شما را مطابق با بروزترین کدنویسی ‌ها، جدیدترین اصول طراحی گرافیکی سایت، راهبردی ترین فنون تولید محتوا و ... ارائه دهیم.

ما با اطمینان کامل این نوید را به شما می ‌دهیم که با طراحی سایت فروشگاهی بتوانید کاربران مجازی را به مشتری و سپس آن ‌ها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید.

 

91

خدمات طراحی و پشتیبانی سایت فروشگاهی

آشنایی با مزایای طراحی سایت فروشگاهی

افزایش میزان بازدید سایت فروشگاهی:

مهم ‌ترین مزیت طراحی سایت فروشگاهی، افزایش میزان فروش محصولات می باشد. در واقع زمانی که برای کسب و کار خود به صورت فیزیکی مغازه و فروشگاهی حتی اگر هم در معروف ترین خیابان راه اندازی می ‌کنید؛ افراد معدودی در روز به شما سر می ‌زنند. اما شما با طراحی سایت فروشگاهی، به طیف گسترده ای از کاربران در سطح کشور دسترسی خواهید داشت. با طراحی سایت کاربران در هر ساعت از شبانه روز و در هر کجا که باشند؛ تنها با یک جستجوی ساده شما را پیدا می ‌کنند.

افزایش میزان فروش محصولات سایت:

اگر به صورت فیزیکی محصولات خود را به فروش برسانید؛ حتی اگر شیک ترین مغازه را داشته باشید و مشتری مداری کنید؛ فروش خود را محدود به همان منطقه می کنید. چرا که تجارت سنتی محدودیت ‌های زیادی دارد. اما شما با طراحی سایت فروشگاهی به سادگی می‌ توانید میزان فروش خود را چند برابر کنید.

اندازه گیری و نظارت بر روند پیشرفت تجارت:

با طراحی سایت فروشگاهی می ‌توان همه چیز را به صورت مکتوب و دقیق اندازه گیری کرد. اینکه روزانه چقدر بازدید وجود دارد؟ چند نفر تا مرز خرید پیش رفته اند اما منصرف شده اند؟ میزان رضایتمندی کاربران چقدر است؟ عدم رضایت از محصول چه دلایلی دارد؟ و ده ها سوال دیگری که می‌ توان با طراحی سایت فروشگاهی جواب آنها را به راحتی پیدا کرد.

افزایش میزان رضایتمندی مشتریان

با طراحی سایت فروشگاهی میزان اعتماد و رضایتمندی مشتریان بالا می‌ رود. به طور مثال زمانی که برای فروش یک محصول در سایت خدمات پس از فروش ارائه شده و یا به طور ۲۴ ساعته مورد پشتیبانی قرار گرفته می ‌شود می ‌توان اعتماد مشتریان را هم جلب کرد.

کاهش هزینه های راه اندازی کسب و کار

اگر برای فروش محصولات خود بخواهیم به صورت سنتی پیش برویم؛ باید مغازه ای خریداری و یا رهن کنیم، از تبلیغات سنتی شهری استفاده کنیم، هزینه ای بابت دکور مغازه، پرداخت کنیم، مبلغی برای دستمزد فروشندگان در نظر بگیریم و ... اما طراحی سایت فروشگاهی قیمت بسیار مناسبی داشته که می ‌توان با انتخاب آن، در هزینه ‌های کسب و کار صرفه جویی کرد. قابل ذکر است که با طراحی سایت فروشگاهی سرمایه ی اولیه در مدت زمان کوتاهی برمی گردد.

92

آشنایی با مزایای طراحی سایت فروشگاهی

 

ورود به میدان رقابت

از دیگر مزیت های طراحی سایت فروشگاهی، قرار گرفتن در میدان رقابت و سبقت گرفتن از سایر رقبا است. قطعا تمام کسب و کارها چندین رقیب برای خود دارند. پس توصیه می ‌کنیم که اگر صاحب فروشگاهی فیزیکی هستید؛ در کنار آن حتما سایت خود را راه اندازی کنید تا از همه جهات مورد توجه قرار بگیرید و پیشرفت کنید. راه اندازی سایت حراج آنلاین بهترین گزینه برای پیروز شدن در میدان رقابت می باشد.

 

 طراحی ظاهر سایت به صورت اختصاصی و سفارشی

زمانی که شما برای دریافت خدمات طراحی و پشتیبانی سایت فروشگاهی با ما تماس می ‌گیرید و سفارش خود را اعلام می ‌کنید؛ قطعا برای بررسی سلیقه و علاقه مندی های شما، نیازسنجی و تحلیل کسب و کار به چندین جلسه حضوری و یا آنلاین دعوت می ‌شوید. تا سایت فروشگاهی دقیقا مطابق با آن چیزی که در ذهن دارید؛ طراحی و پیاده سازی شود. همچنین، کارشناسان رابسانا در طراحی سایت های فروشگاهی مختلف از تجربه‌ی زیادی برخوردارند و تمام نکات لازم و مفید جهت موفقیت را در اختیار شما خواهند گذاشت؛ اما در حالت کلی سایت فروشگاهی به صورت اختصاصی و کاملا سفارشی، بنا بر سلیقه کارفرمایان عزیز ساخته می ‌شود.

 

لیست خدمات امکانات و قابلیت های سایت فروشگاهی

  • طراحی سایت مطابق با نظر مشتری و علاقه مندی مخاطبان هدف
  • ایجاد بخش های گرافیکی خاص و کاربر پسند
  • ایجاد صفحات کاملا ریسپانسیو و استاندارد
  • ایجاد صفحاتی شیک و مناسب برای معرفی محصولات
  • قابلیت تبادل نظر در خصوص کالاها
  • قرار دادن تصاویری بسیار باکیفیت
  • ایجاد سبد خرید برای کالاها همراه با سیستم کد تخفیف
  • برقراری ارتباط با مشتریان از طریق ایمیل و پیامک
  • ایجاد انواع روش های پرداخت اینترنتی
  • پیاده سازی سیستم انبارداری مدیریت شده
  • ایجاد سیستمی ساده برای مدیریت سفارشات
  • تولید محتوای با کیفیت و مناسب متناسب با اصول سئو
  • ارائه خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته از سایت
  • کدنویسی های پیشرفته برای بالا بردن سطح امنیت
  • بررسی سرعت سایت و انجام تکنیک هایی برای بهبود آن

و بسیاری از خدمات، قابلیت ‌ها و امکانات حرفه ای دیگر که از سوی گروه رابسانا برای طراحی سایت فروشگاهی و طراحی و راه اندازی سایت حراجی آنلاین ارائه می ‌شود.

93

طراحی ظاهر سایت به صورت اختصاصی و سفارشی

 

قیمت طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟

قیمت طراحی سایت فروشگاهی کاملا به میزان سختی کار، تعداد خدمات، امکانات درخواستی، سطح گرافیک سایت، امنیت و بسیاری از موارد بستگی دارد. در واقع قیمت راه اندازی سایت فروشگاهی زیر کاملا متغیر است. اما شرکت رابسانا برای تعیین قیمت این خدمات بسیار منصفانه عمل کرده و خدمات باکیفیت و ایده آلی همراه با قیمت های مناسب به شما پیشنهاد می‌ دهد.