سامانه ویدئو استریم فانوفیلم

سامانه ویدئو استریم فانوفیلم

فانوفیلم، یک سرویس استریمینگ آنلاین برای پخش فیلم و سریال است که توسط آن می‌توانید جدیدترین فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌های ایرانی و خارجی را با دوبله و زیرنویس اختصاصی تماشا کنید.

ورود به وب سایت فانوفیلم

تماشای آنلاین فیلم و سریال تا همین چند سال پیش تنها یک رؤیا برای کاربران ایرانی بود اما خوشبختانه در سال‌های اخیر با افزایش چشمگیر سرعت اینترنت و همچنین ارزان‌تر شدن هزینه‌ ترافیک، استریم یا تماشای آنلاین ویدیو امکان‌پذیر شده است و محتویات ویدیویی روزبه‌روز سهم بیش‌تری را از ترافیک مصرفی کاربران به خود اختصاص می‌دهند.

عضویت در فانوفیلم

در این بین سامانه فانو فیلم با تکیه بر توان نیروهای متخصص و همچنین بررسی تجربیات جهانی در این حوزه توانسته است تا محیطی را فراهم آورد تا مشترکین آن بتوانند به منبع بزرگی از فیلم ها و سریال های خارجی دسترسی پیدا کرده و آنرا با کیفیت مناسب تماشا نمایند. محتوای به روز این سامانه کمک می کند تا مشترکین پس از آغاز استفاده از آن از جستجو برای محتوای به روز بی نیاز شده و محتوای روزانه خود را تنها با سر زدن به این سامانه بست بیاورند.

 

حق اشتراک

ثبت نام در سایت فانوفیلم رایگان است و با این کار کاربر می تواند به تعداد مناسبی محتوای رایگان دسترسی پیدا کند. اما برای دسترسی به محتوای بیشتر، آثار دوبله شده و استفاده از برخی امکانات سامانه، نیاز است تا مشترک حق اشتراک آنرا خریداری نماید. در حال حاضر می توانید با شرکت در طرح های ماهیانه، سه ماهه و سالیانه علاوه بر دریافت تخفیف در حق اشتراک برای تماشای محتوا از اینترنت نیم بها استفاده نمایید.

خرید اشتراک فانوفیلم

 

 

تکنولوژی تماشای بدون وقفه متناسب با سرعت اینترنت

قابلیت مفیدی که در «فانوفیلم» وجود دارد، تنظیم هوشمند کیفیت فیلم‌ها بر اساس سرعت اینترنت کاربر است. این امر باعث خواهد شد فارغ از سرعت اینترنتی که در اختیار دارید، بدون ایجاد شدن توقف‌های چندثانیه‌ای برای بارگذاری ویدیو بتوانید فیلم مورد نظرتان را تماشا کنید و از تماشای بدون وقفه‌ی آن لذت ببرید. تمام آثار موجود در فانوفیلم با کیفیت بالا در اختیار شما قرار خواهند گرفت و در انتخاب محتوا و فراهم سازی آن دقت بالایی شده است. این سرویس به‌صورت هوشمند و خودکار با سرعت اینترنت شما هماهنگ می‌شود و پخش بدون وقفه‌ فیلم‌ها را برای شما ممکن خواهد کرد. علاوه بر بخش ویدیویی، بخش بلاگ فانوفیلم نیز مطالبی همچون نقد و بررسی فیلم‌ها، اخبار روز دنیای سینما و موارد دیگر را در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

زیرنویس اختصاصی تمام آثار

یکی از ویژگی‌های خوب «فانوفیلم» زیرنویس  بودن تمام فیلم های موجود در سایت است. بهترین مستندها، فیلم‌ها و سریال‌های خارجی هم‌اکنون با و زیرنویس اختصاصی در فانوفیلم وجود دارند و شما می‌توانید به‌سادگی از آن‌ها استفاده کنید.

 

حقوق صاحب اثر و آثار موجود در بازار

تمامی محتواهای ارایه شده در سرویس فانو در چارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد و برای آماده سازی آنها به حق مولف و گردآورندگان توجه شده است. همچنین تمام فیلم‌ها و سریال‌هایی که در «فانوفیلم» وجود دارند، یک پروفایل جامع دارند. صفحه‌ هر فیلم شامل اطلاعات جامعی همچون نام کارگردان، نویسنده، بازیگران، سال ساخت، ژانر، امتیاز IMDB، کاور و همچنین اسکرین‌شات‌هایی از لحظات فیلم است که در کنار آن توضیحاتی فارسی در رابطه با داستان آن نیز درج شده است